Coronavirus

Klinkt een beetje zoals het in Den Haag ook is gegaan vorige week. Kleine opkomst. Dat is altijd jammer. Maar desondanks wel een pers die geïnteresseerd waren.
Tja, ook al is de opkomst klein, ik zeg altijd, soms moet je eerst verliezen voordat je iets wint. Kleine opkomst is jammer. Geïnteresseerde pers die er mogelijk wat mee doet levert misschien wel weer op dat er meer mensen wakker kunnen worden. Dat is dan toch weer wat winst. Dus het is niet voor niks geweest.

Niet te vroeg juichen. Zijn hun redacteurs dat ook? Halen jouw uitspraken de montage? Perceptie gaat helaas nog altijd boven de realiteit.

Mike

Dat die pers zelf niet blij is met eenzijdige berichtgeving en ze positief zijn kan ook betekenen dat er toch mensen zijn die niet meer zo slapen als de rest. Zou jammer zijn als hun meerderen het niet zien zitten. Wie weet krijgt diegene een wel een andere kijk op de situatie. Kleine winst.

De Telegraaf vertelt dat Corona seksueel overdraagbaar is. Advies is onthouding. Corona word nu dus ook gebruikt voor geboortebeperking. Geen horeca, geen pleziertjes en nu willen ze sex ook nog gaan verbieden...

https://www.telegraaf.nl/nieuws/398753456/live-coronavirus-mogelijk-seksueel-overdraagbaar

Via twee kanten kreeg ik een video te zien van iemand werkzaam in de verpleging. Zij heeft een kennis die ergens te werk was gesteld en ouderen die gezond waren, voeding onthouden werd en Dormicum en Morfine toegediend kregen wat normaal stervende patiënten krijgen.

Heb hem ook gezien Henk. Heb hem gedownload, maar weet niet of ik dit op het forum kan plaatsen. Zal eens kijken of daar misschien een programma voor is...

Vandaag las ik een bericht dat steeds meer winkeliers contant geld weigeren wat natuurlijk bezopen is.
Deze winkels boycotten of gewoon zorgen voor zoveel mogelijk biljetten en munten en het dan contant te laten liggen en weglopen.

Of we beginnen een Qanon winkel waar contant betaald kan worden ?

Herr Sens, kan ik met jou in contact komen? Ik zou graag wat willen bespreken.

Mijn punt is dat zijn hoogleraarschap wordt genhanteerd als argument dat hij respect verdient. Dat is nu precies wat er mis is met de wereld en waar we liefst gisteren nog van af moeten.

Trust me, I’m a doctor. Trust me, I’m a scientist. Trust me, I’m an expert. Trust me, I’m a professor. Experts bouwden de Titanic, amateurs bouedem de Ark!

Mike

Dat klopt helemaal want wat zegt oa bill gates recent ergens op eea filmpje ´trust science' ja science die gekocht is wiens woord men spreekt wiens brood men eet toch ....

Teveel mensen identificeren zich met wat ze doen en wij gewone mensen hebben daar veel te veel respect voor.

Sharing is caring and knowledge is power.

Herr sens
Gefeliciteerd met de actie.
Je heb in ieder geval een zaadje geplant en besef dat een lawine ook begint met een vlokje dat gaat rollen ....

Bericht van Desireé Röver:

Waarom zijn al de mensen in Italië zo doodziek?

FLUCELVAX TETRA is het smerige novel griepvaccin, vervaardigd op niercellen van van een vrouwelijke Cocker Spaniel.
Kort voor de "Corona"-hype heeft de bevolking in Italië dit nog nooit eerder vertoonde vaccin ingespoten gekregen.
(En misschien zijn de Chinezen ook met iets dergelijks geïnjecteerd -- op 1 december gold daar immers een nieuwe wet die vaccinaties verplichtte.)

Geen wonder dat ze in Italië nu massaal omvallen. Vaccinatie geeft immuunsuppressie!
Het Flucelvax Tetra vaccin bevat vanuit de productie honden-eiwitten en honden-/DNA.
Hoe bizar wil je zijn?
Het bedrijf dat deze novel technologie beoefent, is Seqire, een 2015 combi van bioCSL en Novartis.
Ik heb het maar ff uitgezocht.
Voor wie denkt dat farmabedrijven elkaars concurrenten zijn... think again!

En dat van de Universiteit van Utrecht....geloofwaardig misschien voor degenen die nog slapen.

Ziektes en aandoeningen et cetera zijn een verdienmodel.
Kanker is business, corona is business en controle.
En daarna kun je er van alles aanhangen: kapstok-taktiek.

F.

Deze video werd gedeeld door Michael Pilarckzyk. Je hoort een Nederlandse longarts David Prins, die kritische vragen stelt over het virus, Who, Bill Gates en zijn belangen. Een helder verhaal van iemand die ook ziet dat er censuur is mbt berichten over Corona.

Een aanrader om te kijken. Het filmpje werd gedeeld op LinkedIn en staat niet op YouTube en dat betekent dat ik het bericht op deze manier moet delen:

https://www.linkedin.com/posts/michaelpilarczyk_een-bericht-van-longarts-en-deskundige-david-activity-6664997367890227200-942h

Anderhalve meter... Hahahahahahahahaha. Sietske Bergsma (@SBergsma): 'We horen het wel als jullie er uit zijn. (P.s. een gezinspaspoort: slip of the tongue?)'

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan