Coronavirus

Is er een alternatief voor de smartphones os dan behalve apple, android ?

Ben ik ooit eens ingedoken maar helaas zijn er weinig alternatieven.
Wel kun je Android aardig dichttimmeren:
https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/simpel-meer-privacy-met-android

Of terug gaan naar de 'domme foon'. De banaan (uit the Matrix) is weer erg in trek omdat je daar wel mee kunt appen.
https://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/nokia/8110-4g/specificaties

Gisteren al een rapport van het Noorse RIVM uit Noorwegen die toegaf dat de Corona al lang op zijn retour was. Nu komt Duitsland naar buiten met een verhaal dat Corona nep is.

In dat rapport staat onder meer dat:

Het gevaar van Covid-19 overschat is
Mensen die sterven door corona aan het eind van hun leven waren
Er wereldwijd zo’n 250.000 coronadoden zijn, terwijl er gedurende de griepgolf van 2017/18 1,5 miljoen doden vielen
Corona geen groter gevaar vormt dan veel andere virussen
Dit een vals alarm was
De overheid tijdens de coronacrisis één van de grootste producenten van nepnieuws is gebleken

https://www.ichbinanderermeinung.de/Dokument93.pdf

https://www.ninefornews.nl/duitse-overheid-ernstig-in-verlegenheid-door-gelekt-rapport-corona-was-vals-alarm/?fbclid=IwAR3chyRm7p1v8BxpuON1h-9oiFjAk0KfaXyWg8Rfyqli0WekeRyu4efknqs

Binc: Nee natuurlijk ga ik niet bij haar thuis werken. Ik hoefde dat ook niet omdat ik 2 taken had, receptie en kwaliteitsmanagement. Dat laatste had in die rustige tijd de prioriteit. Dus ik had volop te doen. De anderen niet, daarom moesten die poetsen en de tuin doen.

Ik zal wel een goed getuigschrift krijgen. Ik heb haar op haar mail teruggemaild en gevraagd of zij iets weet i.v.m. coronasteun. Ik zal het volgende week eens aankaarten.

Fijn dat je wens uit is gekomen! Dat zal je een goed gevoel geven.
Benieuwd wat eruit komt en of ze hier duidelijkheid over kan geven. Je kunt het ook bij het UWV checken volgens mij. Misschien toch beter om even af te wachten wat zij zegt. Je hebt snel genoeg in de gaten of ze de waarheid spreekt denk ik. Succes!

Als aanvulling op het bericht van dat gelekte rapport in Duitsland. Onderstaand een rapport van het RIVM in Noorwegen. Benieuwd hoe lang sommige mensen nog mee blijven gaan in de Corona hype.

https://www.ninefornews.nl/noorse-rivm-geeft-toe-lockdown-was-niet-nodig/?fbclid=IwAR3jLP1jEeovhaR_iwZyzqgu9LQs5X8U2Ybmijm2CW7tiPuwYtlTsXmfXKg

Informeerde Van Dissel de Tweede Kamer onjuist? Raadsel rond bloedonderzoek RIVM

https://www.viruswaanzin.nl/uncategorized/informeerde-van-dissel-de-tweede-kamer-onjuist-raadsel-rond-bloedonderzoek-rivm/

Hoi Binc,

Fijn dat je wens uit is gekomen! Dat zal je een goed gevoel geven.

Nou nee, niet op die manier, wilde liever natuurlijk iets nieuws gevonden hebben dan nu op straat staan.

Maar goed, ik ga niet wanhopen.

Dorothé

Medusa,
Jammer genoeg is de linux phone niet gelukt anders was ik subiet over gestapt.
Ik ben er overigens van overtuigd dat er bv in india wel n keer n ander os gaat komen ala linux voor de phones.
Menigeen is de monopolie en spioneren en onder een hoedje spelen met de veiligheid diensten en corrupte overheden meer dan zat.
Echter de tijd zal het leren wat er gaat gebeuren.
Voor wie wat alternatieven wil voor zn pc software, browser ed hier n goede link.

https://www.privacytools.io/

Wakker zijn betekent ook over stappen op alternatieven zoals mail, browser ed.

Dat werkt voor sommige mensen niet, die publiceren al die geheimen open en bloot op internet. So who cares

I care !

Als je bovenstaande vid over bill gates en de dieper liggende agenda tot je door laat dringen dan ga je geen eigen bijdrage leveren aan n verderfelijk systeem.

Perslot van rekening wat is ook al weer de reden dat je op dit forum zit ?

Nou nee, niet op die manier, wilde liever natuurlijk iets nieuws gevonden hebben dan nu op straat staan.

Maar goed, ik ga niet wanhopen

Ik bedoelde het feit dat je wenste om voor jezelf op te komen. Niet dat je wenste om op straat te staan. Of begrijp ik je nu verkeerd?

Ik dacht vandaag even te kunnen gaan chillen met mijn oudste zus. Poging 1 naar kijkduin, weer weggegaan, nergens parkeerplek, parkeerterreinen afgesloten. Onderweg irriteerde ik mij groen en geel aan al die borden met 1,5 m afstand en ‘niet onnodig de weg op’, ‘vermijden van drukte’ blabla. Van kijkduin dus naar een park in Rijswijk, weggestuurd, we moesten omkeren van mannetjes met hesjes! Want ‘te vol’. Oh wat was ik kwaad van binnen. Vervolgens maar naar een ander park gereden, waar het heel rustig was. Maar ik ben sinds die lockdown zo min mogelijk erop uitgegaan vanwege al die regels. Ik zei tegen mijn zus, ze pakken ons de natuur ook al af, ze doen er alles aan om het je zo onaangenaam mogelijk te maken!

Bovendien wees mijn zus mij vandaag op de enorme hoeveelheid chemtrails in de lucht, ze zei kijk eens omhoog het is toch wel heel extreem vandaag?

@Sampjes

Ik ben een local uit die omgeving :) !

Kijkduin is al een flinke tijd een bouwput helaas. Ook zonder zogenaamde plandemic ligt dit gebied al een flinke tijd op zijn gat. Ik heb met mijn wijkberaad organisatie, in overleg met de commissie Loosduinen hard geprobeerd om de mensen rond het Deltaplein en de achterliggende wijk in beweging te brengen maar cultureel Marxisme is diep genesteld in de breinen van de mensen die daar wonen helaas. De welgestelden in Nederland zijn absoluut deel van het probleem! Lui en ingeslapen. En dat is precies de demografische samenstelling van die wijk!

Toch zijn die duinen en bossen tussen Kijkduin en Scheveningen, maar ook Kijkduin en Monster zonder al te veel problemen benaderbaar. Uiteraard zie je zo nu en dan bij de hoofdwegen gemeente poppetjes die doet alsof er nergens plek is, en op die gebaande paden waar meer mensen dan normaal lopen, lijkt die illusie misschien ook wel waarheid op dat moment. Wanneer je echter  van die gebaande paden af gaat en je je auto ergens neer zou zetten bij de Laan van Poot, heb je zo meerdere wandelwegen het Westduinpark in, zonder alle drukte, waarschuwingssignalen en handhavers.

Een ding moet je ook in je achterhoofd houden. Politie en handhaving (dus ook de boswachterij) zitten over het algemeen vastgeroest aan hun autostoelen! Heel soms zal je een dergelijke auto kunnen tegenkomen op verharde wegen die ook worden gebruikt ter bevoorrading van strandtenten. Maar veel duinpaden zijn hier totaal niet voor geschikt en zijn dus ook vrij van onzinnige autoriteit!

@Sampjes

Ik ben een local uit die omgeving :) !

Kijkduin is al een flinke tijd een bouwput helaas. Ook zonder zogenaamde plandemic ligt dit gebied al een flinke tijd op zijn gat. Ik heb met mijn wijkberaad organisatie, in overleg met de commissie Loosduinen hard geprobeerd om de mensen rond het Deltaplein en de achterliggende wijk in beweging te brengen maar cultureel Marxisme is diep genesteld in de breinen van de mensen die daar wonen helaas. De welgestelden in Nederland zijn absoluut deel van het probleem! Lui en ingeslapen. En dat is precies de demografische samenstelling van die wijk!

Toch zijn die duinen en bossen tussen Kijkduin en Scheveningen, maar ook Kijkduin en Monster zonder al te veel problemen benaderbaar. Uiteraard zie je zo nu en dan bij de hoofdwegen gemeente poppetjes die doet alsof er nergens plek is, en op die gebaande paden waar meer mensen dan normaal lopen, lijkt die illusie misschien ook wel waarheid op dat moment. Wanneer je echter  van die gebaande paden af gaat en je je auto ergens neer zou zetten bij de Laan van Poot, heb je zo meerdere wandelwegen het Westduinpark in, zonder alle drukte, waarschuwingssignalen en handhavers.

Een ding moet je ook in je achterhoofd houden. Politie en handhaving (dus ook de boswachterij) zitten over het algemeen vastgeroest aan hun autostoelen! Heel soms zal je een dergelijke auto kunnen tegenkomen op verharde wegen die ook worden gebruikt ter bevoorrading van strandtenten. Maar veel duinpaden zijn hier totaal niet voor geschikt en zijn dus ook vrij van onzinnige autoriteit!

Doe de Schotse hooglanders die daar grazen de groeten van me! ;)

De lucht boven Den Haag zat gisteren inderdaad vol met (uitgewaaide) strepen.

Tbqvedp9xfsrev4fq2xsw8myu44xc3nui.jpg
Ttfaidnxa46j4mmiojq9bg70b5djqw4mk.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan