Coronavirus

Sampjes,

In welk park in Rijswijk ben je geweest? Bij de ingangen van het Elsenburgerbos heb ik nog geen verkeersregelaars gezien. Bij Delftse Hout in Delft staan ze wel al een paar weken. Zaterdag waren de parkeerplaatsen en het strand daar weer geopend.

Ja ze waren weer strepen aan het trekken inderdaad!

Laatste tijd trouwens ook meerdere malen Chinook helikopters voorbij zien vliegen langs de kust. Voor zover ik kon zien geen Nederlandse luchtmacht.

Operation Defender Europe?

Corona is voorbij, … valse vlag mislukt !!

Duits officieel rapport is gelekt: COVID-19 aan de kaak stelt als “een wereldwijd vals alarm“
Dat de Corona een nep pandemie was, dat was voor de insiders al duidelijk vanaf dag èèn. Het lag namelijk in de verwachting dat er iets groots zou gebeuren om de NWO te forceren. Nu wordt dat ook regulier bevestigd in de internationale Media. Iedereen met een masker loopt echt voor -LUL- een bewijs dat ze alleen MSMedia volgen en slecht geïnformeerd zijn, of liever gezegd, helemaal niets weten over de stand van zaken !!

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/01/corona-is-voorbij-de-valse-vlag-is-mislukt/

Mooi artikel Henk!

Het is ook wel compleet in lijn met deze Q post van van 15 mei 2020:
It's time to end the horror show.
It's time to stand [lead by example].
Enough have seen [domino effect].
[note: who wears a mask and who does not]
Q
Deze leugen kan geen stand meer houden.. "Who wears a mask and who does not?"

@charza, dat is helaas wel vaker het geval met welgestelden. Ik zag ook veel mensen met fiets of lopend. Die hadden denk ik hun auto heel ver weg gezet en vonden het niet erg om een eind te lopen. Wij hadden daar gister dus geen puf voor. Het westduinpark ken ik niet, eerlijk gezegd ken ik alleen de weg direct naar kijkduin. Maar bedankt voor de tip, ik ga het eens opzoeken.

Waar lopen er precies schotse hooglanders? Ben nu wel benieuwd.

@edwin, nee de Rijswijkse plassen bedoelde ik, dat park tussen Delft en Rijswijk vlakbij dat tuincentrum. Het Elsenburgerbos is mij niet bekend. Nog een park die ik ga opzoeken??

Henk Corona is voorbij, … valse vlag mislukt !!

Laten we hopen dat het hier ook uitkomt. Ik zou wel eens al die gezichten willen zien.

Dorothé

Sampjes,

Madestein en De Uithof zijn leuke parken in Den Haag. Vanaf De Uithof kan je door Madestein naar Kijkduin, waar het Westduinpark is. Het is om te lopen denk ik wel ver. Op de fiets ben je er zo doorheen.
Ken je het Abtswoudse Bos bij Delft-Zuid? Dat is een vrij groot gebied met veel groen.

Ik denk dat vooral de druk bezochte plekken worden gesloten of 'gecontroleerd'. Bij De Uithof, Madestein en Abtswoude heb ik niks gezien dat lijkt op een afsluiting, maar dat kan wellicht per dag verschillen.

@Sampjes

Die hooglanders zwerven zo'n beetje door heel het westduinpark heen.
Er zijn diverse kuddes losgelaten zo'n 10 jaar geleden.
Als je in Den Haag je doel niet instelt op Kijkduin, maar eerder Laan van Poot/Machiel Vrijenhoeklaan, kom je op het duinpad van Strandslag 7. Hier loopt een vrij grote kudde van die hooglanders en vaak zijn ze vrij snel zichtbaar als je de duinen in gaat.

@edwin & @Sampjes
Madestein en De Uithof zijn leuke parken in Den Haag. Vanaf De Uithof kan je door Madestein naar Kijkduin, waar het Westduinpark is. Het is om te lopen denk ik wel ver. Op de fiets ben je er zo doorheen.
Ken je het Abtswoudse Bos bij Delft-Zuid? Dat is een vrij groot gebied met veel groen.
Het is ook een keer de moeite waard om landgoed Ockenburg op te gaan en van daaruit het Hyacintenbos te bezoeken. Dit bos is vrij vaak vrij rustig en komt weer uit bij de duinen van solleveld waarvandaan je ook weer allerlei kanten uit kan.

@Sampjes

Die hooglanders zwerven zo'n beetje door heel het westduinpark heen.
Er zijn diverse kuddes losgelaten zo'n 10 jaar geleden.
Als je in Den Haag je doel niet instelt op Kijkduin, maar eerder Laan van Poot/Machiel Vrijenhoeklaan, kom je op het duinpad van Strandslag 7. Hier loopt een vrij grote kudde van die hooglanders en vaak zijn ze vrij snel zichtbaar als je de duinen in gaat.

@edwin & @Sampjes

Het is ook een keer de moeite waard om landgoed Ockenburg op te gaan en van daaruit het Hyacintenbos te bezoeken. Dit bos is vrij vaak vrij rustig en komt weer uit bij de duinen van solleveld waarvandaan je ook weer allerlei kanten uit kan.

Gelukkig nog veel plekken waar de waanzin niet is :) !

En zo worden we genetisch gemodificeerd....

This is a four-minute video featuring Robert F. Kennedy Jr. and Dr. Andrew Kaufman that explains exactly what is in the Gates/Fauci covid19 vaccine currently being developed by Fauci’s own vaccine company, Moderna.

https://www.globalresearch.ca/vaccine-just-say-no/5714389

wederom een goede film gedeeld door de WAPF
exsomen vs virustheorie
&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1H6NGoj_q_BnPlPw3KxjuylNU7SNQ8i3iFu762YKhrMMk42MKoJLis7sI

Daar is de vetoplosbare vitamine weer in het Corona verhaal. Goed nieuws dat ze dit naar buiten brengen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/405578354/live-extra-vitamine-k-voorkomt-mogelijk-ernstig-ziek-worden-door-corona

Zelf deze video nog niet gezien. Maar staat sinds gisteren op YouTube.

gelekte opname who. Vaccins zijn niet veilig.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan