Coronavirus

Ik heb dat eerder gelezen over algen. Dat ging toen over chlorella volgens mij. Maar is dit niet iets heel anders dan waar ik het over heb? Of althans, waar ze in die artikelen naar refereren?
Vaccins worden ook in laboratoria in elkaar geflanst. Daarin zit dan dezelfde ziekteverwekker als welke men bij zich draagt.

Onderstaand een stuk van de site voedingsgezondheid. Het percentage met HIV besmette mensen in Azie is ook erg hoog. Tel daarbij op dat 5G ook net uitgerold is en je hebt binnen no time een verzwakt immuun. daarom denk ook dat het inderdaad een wapen is. Uit dezelfde link die je hier geplaatst had ene stuk van Desiree Rover waarbij ook het immuun genoemd word.
Ik weet niet of we het nu nog over hetzelfde hebben eigenlijk. persoonlijk denk ik dat het allemaal in elkaar is geknutseld. Of ze knutselen met de bewijzen. Immers, ze hebben nu geconstateerd dat HIV hierin een rol speelt. Hoe ze dat onderzoeken en vast stellen heb ik geen idee van. Wel was al duidelijk dat het vooral mannen zijn die aangevallen worden door Corona. Heel toevallig staat daarover ook iets in onderstaande tekst.

Is het toeval dat antidepressiva suïcidaal en homocidaal gedrag in de hand werken? Welnee, men speelt in op de psyche d.m.v. specifieke FREQUENTIES. We hebben hier dus absoluut niet te maken met ‘onschuldige’ prikjes of medicijnen, maar met zeer verfijnde WAPENS. En deze zijn ook nog min of meer geslachtsspecifiek, want autisme treft vooral jongens. Er is een oorlog gaande tegen het mannelijk geslacht en als jongens niet meer in staat zijn op een normale manier contact te leggen met het andere geslacht hebben we een probleem.

Er zijn ook rasspecifieke wapens. Afrikanen staan het dichtst bij de oorspronkelijke blauwdruk, van oorsprong zijn we allemaal Afrikanen. Toch vallen ze daar bij bosjes neer aan AIDS. Hoe kan dat? Je zou dat eerder verwachten in het gedegenereerde westen, maar het probleem is vele malen groter in Afrika! Als AIDS door een ‘virus’ wordt veroorzaakt, dan hebben we te maken met een wel heel racistisch virus, vind je niet? Het antwoord is simpel: vaccins. Niet voor niets zet Bill Gates volop in op vaccins in de derde wereld. En met elk pak Pampers sponsoren we ook weer ‘levensreddende’ prikken, om vervolgens een regelrechte epidemie te zien van AIDS onder Afrikanen! We hebben hier te maken met RASSPECIFIEKE en GESLACHTSSPECIFIEKE wapens.

Ongetwijfeld zullen sommigen van jullie denken dat ik ze zie vliegen. Alle leven is frequentiespecifiek. Er zijn gezonde en ongezonde frequenties. Gelukkig ontstaat steeds meer het besef dat EMF-velden (wifi, DECT, GSM, UMTS) zeer schadelijk kunnen zijn. Je ziet het niet maar het is er wel, net als radioactieve straling. Ook dit zijn allemaal FREQUENTIEWAPENS. Wie dit niet wil erkennen, steekt zijn/haar kop in het zand.

http://www.voedingisgezondheid.nl/vaccinaties

http://www.hetbewustepad.nl/index.php?pag_id=50

60 giga herz wordt opgenomen in oxygen en gaat mee longen in. Ik weet niet of ik het goed uitleg, is me iets te ingewikkeld maar kijk even het filmpje, klinkt wel interessant en plausibel

&feature=share&fbclid=IwAR061cypkyW3biNURPB7b-2LZa0XCEsPDH2ywffXtBqa3O4L4aFk5MRGd38

Waarom blijven de corona-slachtoffers anoniem?

Voor mij voelt het nog steeds nep. Griep heeft jaarlijks meer slachtoffers. Daar worden niet de maatregelen tegen getroffen zoals nu met Corona en dat komt ook niet zo uitgebreid in het nieuws.
Als de media ergens een hype van maakt zit er meestal iets achter.

Zijn er wel corona-slachtoffers? Bestaat dat Corona wel of is het gewoon een 'normale' griep met een hype?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan