Coronavirus

Het is te hopen dat je moeder zich niet mee laat slepen om overstag te gaan om een vaccin te nemen, en dat ze jou raad op volgt.

Het scheelt dat ik meer contact heb met mijn moeder dan zij. Maar weet je het zal mij aan mijn reet roesten wat mijn broertje en zijn vrouw doen betreft corona en vaccins maar als het op mijn ouders aankomt dan wordt ik wel giftig. Zij krijgen GEEN vaccin! Einde discussie en anders zal het er nog zeer heftig aan toe gaan tussen ons.

De spuit al zo uit als de t-ford en nog wel ouder mi. en je kan je afvragen of ze op dat gebied niet n veel vooruit strevende methode hebben om die chemicalien in je lijf te krijgen ... echt logisch is de spuit methode niet.

Wat nu als ze bewust dit doen om alle negatieve energie die het teweeg brengt gebruiken als voeding voor de entiteiten of geef het maar n naam en dat die chemicalien allang in je lijf zitten via de meest geavanceerde techniek of gewoon via 'voeding' ed.

Onderstaande link is ook n manier hoe je naar vaccinaties kan kijken ...

https://www.30aandelen.nl/big42183810?utm_campaign=enormail&utm_content=Big+Pharma+en+de+strijd+tegen+het+coronavirus.+Wie+wint+%27The+Big+Race%27&utm_medium=email&utm_source=enormail

De spuit is in die mate 'handig' (eerder gevaarlijk) dat het alle slijmvliezen omzeilt, dat een groot deel van je immuniteit tegen de 'buitenwereld' huisvest. Joke, je had laatst ook een opmerking over vaccineren via voeding, maar zeker voor mRNA vaccins is dat onwaarschijnlijk en tevens zijn vaccins vaak niet efficient/werkzaam in afwezigheid van adjuvantia.

Ok dat zou heel goed kunnen, maar gezien de technologie die zo geavanceerd is had dit zo maar n optie kunnen zijn vandaar mijn opmerking.

Bedankt voor de info weer wat geleerd.

Krantenartikel uit 2011
https://theirishsentinel.com/2020/08/10/depopulation-through-forced-vaccination-the-zero-carbon-solution/

Dat is zeker zo ja. Miniscule micro naaldjes bijvoorbeeld, maar vast ook andere technologie waar wij als volk niks van weten.

(Interessante gedachte op het laatste is bv. door gebruik te maken van muggen of andere gemodificeerde insecten/beesten)

@sampjes. Zo is het! Wie weet word je broer nog eens wakker. Ik hoop het voor hem.

@ssrdam, ik kan me herinneren dat er eerder al berichten waren dat in vaccins Corona zit. Dat we dit nu allemaal aangepraat krijgen is natuurlijk lekker handig voor hun. Eerst injecteren met zooi en dan zeggen dat er een ziekte heerst.

van die muggen die je noemt zou me niet verbazen. Ze kunnen immers ook borrelia veroorzaken bij de mens. Je weet wel, dat geeft de ziekte van Lyme. Wie weet is HCQ ook wel het perfecte medicijn tegen borellia. Het zou me niet verbazen in elk geval.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan