Coronavirus

https://www.frontnieuws.com/corona-mag-niet-uitsterven-totdat-het-vaccin-beschikbaar-is-er-staat-te-veel-geld-op-het-spel/

Mike

T62fpa3cz8jtil0otla0axqjcs0z3j8ne.jpg

Hoi, ja ik ben aangesloten bij deze  Westlandse groep en heb een uitnodiging in de app, ben erbij ! Hoop jullie ook ... gr Assie

Iemand vertelde mij een poosje terug dat wij van buitenaf wel aangevallen worden door ziektes. Volgens zegt Weston Price dit ook. Hij vertelde over indianen die nog nooit iets hadden gehad. Dit zou een genetische afwijking zijn. Alleen het feit dat omschreven word dat zij een genetische afwijking hebben als zij niet ziek worden is belachelijk als je het mij vraagt. Op een gegeven moment kwamen westerse militairen in het leefgebied van deze indianen. Binnen no time werden zij ziek. Mijn eigen invulling daaraan is dat ik denk dat die militairen van alles bij zich droegen omdat ze verpest waren met verkeerde voeding en omgevingsfactoren.

Wat er helemaal niet toe meer lijkt te doen is het immuunsysteem van mensen zelf. Histamine problemen, tekorten aan maagzuur vooral bij het ouder worden en dus vatbaarder voor bacterieren. Voor de Corona als men longontsteking had kreeg men ook antibiotica. Men geeft ook aan dat longontsteking door een bacterie komt. Antibiotica werkt normaal niet tegen virussen. Dus het zou niet raar zijn als het gewoon een bacterie is. Er is ook een ander medicijn tegen malaria die ingezet kan worden voor corona. Ben de naam even kwijt.

Zoals ik het zie zullen mensen gewoon moeten accepteren dat ze ziek kunnen worden. De praktijk heeft hier ook al uitgewezen dat degenen die volgens Weston Price eten minder vaak of nauwelijks ziek zijn. Willem heeft het ook over afvalstoffen. Ontgiften dus. Iets wat hier ook regelmatig voorbij is gekomen. Vermoedelijk werkt HCQ in combi met de antibiotica om te ontgiften van die afvalstoffen. Antibiotica tegen de bacterie zoals deze normaal ook ingezet word. De mensheid schijnt maar niet te willen accepteren dat het zij zichzelf vergiftigen en ziek maken en daarin onderzoek willen doen naar de andere kant.

Voor mij heel herkenbaar de frustratie (van Flavio) van het niet willen verdiepen van je omgeving i d feiten rond het destructieve coronabeleid.

Niet iedereen denkt hetzelfde over corona en dat leidt tot de nodige spanningen thuis.

https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=gaPmxxECYgU

Ja, ik weet er alles van.

Precies zo. Mensen die niet WILLEN zien dat de overheid het niet goed met ons voorheeft.

Dorothé

Die dochter in dat filmpje zegt dat ze met tegen feiten komt en dat dit niet binnen komt bij de ouders. Ze heeft het over cijfers maar noemt ze niet. Ook informatie over HCQ vind ze gevaarlijk om te delen. Ze weet duidelijk niet waar ze over praat en vertrouwt op de overheid.

ennuuhhh, of Flavio nu wel of niet gelooft in de corona. Van mij kon ie ook elders zijn heil gaan zoeken hoor met deze toon. Die spanning kan ik me dan ook wel iets bij voorstellen. Maar goed, dat even terzijde.

De mensen die het niet zien zullen het waarschijnlijk nooit gaan zien. Wat ik zorgwekkend vind is de mensen die het wel zien en ondertussen niks doen en gewoon gehoorzamen aan die achterlijke regels. zelfs mensen die met mondmaskers met openbaar vervoer moeten vertelden dat ze duizelig werden ervan. En toch dagelijks weer op doen.

Voor mij heel herkenbaar de frustratie (van Flavio) van het niet willen verdiepen van je omgeving i d feiten rond het destructieve coronabeleid.

Voor mij ook en dan met name mijn jongste broertje en zijn vrouw. Het ergste is dat hun mijn ouders constant bang maken. Net vertelde mijn moeder nog dat haar schoondochter dus zei dat er weer een x-aantal mensen met corona zijn opgenomen in het ziekenhuis en dat corona echt zeer ernstig is en alleen maar toeneemt blablabla. Ik moest mijn moeder dus weer overtuigen dat dit allemaal prietpraat is. Mijn moeder is wel redelijk wakker maar toch nog erg beïnvloedbaar merk ik. Ik kan niet garanderen dat ik nog een keer een flinke escalatie ga krijgen met die twee! Ze moeten mijn ouders met rust laten, mijn broertje zei al dat onze ouders zeker wel het corona vaccin moeten nemen. Nou dacht het dus even niet bro!

Het is te hopen dat je moeder zich niet mee laat slepen om overstag te gaan om een vaccin te nemen, en dat ze jou raad op volgt.

De frustratie zoals in het filmpje van Flavio ervaar ik persoonlijk niet. De mensen die liever geloven in wat de overheid zegt zoeken het maar uit. Wij weten wel beter. Zowel de mensen die zich niet willen verdiepen erin en luisteren naar de overheid als ook de mensen die het wel begrijpen slaan helemaal door wat mij betreft. Velen gaan ook mee in een geneesmiddel tegen Corona zoals HCQ. Het zal vast een prima alternatief zijn voor beademing en de huidige zorg. Anderzijds lijken ook deze mensen niet geïnteresseerd in voeding en immuunsysteem en velen lijken alsnog niet te beschikken over nuchterheid. Wie weet in hoeveel vaccins Corona deeltjes zijn toegevoegd om de mens te vergiftigen en zo vatbaar te zijn voor ziektes.
Een virus is ook geen levend organisme. Ik vraag mezelf als langer af, gewoon een gebrek aan zuurstof in combi met vatbaarheid voor een bacteriën. Daarom de combi HCQ voor zuurstof en ab tegen een bacterie. Wie zal het zeggen.

Na 4 minuten had ik het letterlijk en figuurlijk wel gezien ...
We zitten al heel dicht bij 80 jaar geleden de kuddedenkers van nu zijn de verraders van morgen.

Eea doet me heel erg denken aan de kolen staking van de jaren 80 tig in engeland met arthur scargill en maggie thatcher daar zijn ook families uit elkaar gerukt door het (on)geloof in de feiten.
De uitkomst is bekend.

Misschien is n gele armband dragen met de letters massada wel n ludieke actie ....

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan