Coronavirus

treurig Assie..

ik stond vanmiddag in een nieuw zorghuis, had een uitnodiging voor opening en vond het leuk even te gaan kijken. De eigenaar mag ik heel graag, zeer geschikte vent (marokkaan) en heeft super goeie kijk op begeleiding van mensen met een beperking. Op bepaald moment stond ik in 1 van de kamers met 6 mensen op 1,5 meter afstand minimaal en iedereen had een mondkapje voor. Wtf, ik zeg waarom hebben jullie allemaal mondkapje voor, we staan op voldoende afstand, toen gingen er wat kapjes naar beneden (4 van de mensen ken ik goed - ook moeders van huis van onze dochter) Allemaal deugmensen, ze willen het goed doen en de ander beschermen, pffff....

wat verschrikkelijk Assie
goed zo Marijan
vandaag bij de supermarkt een karretje gepakt die nog niet was schoongemaakt, draait de vrouw om die hem net heeft achtergelaten. Oh maar hij is nog vies hoor, ik: u bent toch niet vies, dus is het karretje ook niet vies, ze liep glimlachend weg. Dat zaadje viel volgens mij in goede aarde.

Met alle respect, Assie, maar had je niet kunnen weten dat het in heel Zuid-Europa zo'n gekkenhuis is? Je leest dagelijks mee op dit forum, o.a. over de toestand in buurland Spanje!

Mike

@Mike , ja ik moet echt op de blaren zitten! Wat raar dat ik een aantal mensen sprak die  allemaal aangaven dat Portugal oké was en je daar nog prima vakantie kon vieren , die mensen gaan mij nu appen dat ik moet genieten 😉 en of het leuk is .., die mensen bedenk ik me net zijn echt nog in een andere stand van bewustzijn en denken dat dit binnenkort over is, dan valt het mee ja , nog een paar dagen dan ben ik weer thuis , nu vooral veel buiten , vandaag met de boot naar een leuk klein vissersdorpje , hoorde gisteren van Nederlanders dat het daar heel relaxed is en je lekker kunt wandelen op het strand , we hebben een geweldig vis restaurantje hier vlakbij daar lunchen we dagelijks op het terras en zag ik Portugezen die elkaar knuffelden en elkaar nog wel de hand schudden , zodra ik in in Nederland ben maak ik mondkapjes van waszakjes die ik indien echt nodig kan gebruiken , zo herkent mijn kind mij nog en is mijn gezicht nog zichtbaar , fijne dag , gr Assie .

zodra ik in in Nederland ben maak ik mondkapjes van waszakjes die ik indien echt nodig kan gebruiken , zo herkent mijn kind mij nog en is mijn gezicht nog zichtbaar

Goed idee Assie! Ik heb nu zelf een mondkapje gehaakt, met lekkere grote gaten. Nog niet hoeven gebruiken gelukkig. Maar i.g.v 'nood' zet ik deze op.

Ondanks alle narigheid wens ik je een fijne vakantie toe!

p5pokaqmc5e6nifuouvkngifg8jr6pr5.jpg

Sterkte Assie.

Ik heb een mondkapje laten maken van een netkousje. Een goede mondkapjesmaker in Aken heeft dat gemaakt.

Vorige week zaterdag was ik weer in Aken en heb er voor de zekerheid nog eentje laten maken. Kan goed ademen door die gaten.

Ik krijg in de bus en trein geen reacties, dus niemand kijkt echt goed. Ik weet niet hoe het nu gaat, omdat het nu allemaal weer strenger is. Of ik ermee problemen krijg? Uiteindelijk schrijft niemand voor wat voor een mondkapje het moet zijn.

Dorothé

Ik heb geen muilkorf en die gaat er ook niet komen.
Sinds deze week is er ook weer een winkelmandjesplicht. Dinsdag was ik bij Ekoplaza in Delft. Bij de kassa werd gevraagd of ik de volgende keer een mandje of karretje mee wil nemen. Die volgende keer is er dus voorlopig niet meer. Ik ga wel ergens anders naartoe! Een bord bij de ingang over die mandjesplicht had ik wel gezien, maar genegeerd. Ik doe niet mee met die gekkigheid.

Ik zou de link naar dat plaatje graag willen zien.

Ben even voor je op zoek gegaan maar wat verstoppen ze deze grafieken goed.
Ik vond deze link met update t/m week 30:
https://www.rivm.nl/sites/default/files/2020-07/iazari_wk30_19_20_website.jpg

Was al eerder verschenen op de site van StopWorldControl maar voor diegen die dit nog niet heeft gelezen:
https://www.frontnieuws.com/sluitend-bewijs-covid-19-was-gepland-om-de-nieuwe-wereldorde-te-lanceren/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan