Inmiddels heb ik antwoord gekregen van degene die zegt dat bond tegen Overheidszaken niet te vertrouwen is. Zie hieronder. Naar mijn idee was het juist de bedoeling om die zorgverzekering niet te betalen omdat als je wel betaald akkoord gaat. Precies waar het om gaat toch? Niks aan gelogen en ook exact wat Jeroen zo ongeveer aan geeft. Hun macht niet erkennen.
Dit heb ik naar die Jeroen gestuurd( hij heeft t overigens nog niet gelezen helaas)
Bond tegen overheidszaken is een zeer dubieus clubje. Schermen al jaren met hun vermeend behaalde succes voor de rechter tegen het hebben van een verplichte zorgverzekering. Echter, als je de rechterlijke stukken leest, ging het in deze rechtszaak PUUR en alleen over een achterstallige betaling. Die kreeg Jordy Zwarts succesvol ongedaan omdat de zorgverzekeraar niet kon aantonen dat Jordy deze zelf afgesloten had. In de rechtszaak gebruikte Zwarts GEEN enkel argument wat liet zien dat hij tegen de verplichte zorgverzekering is. Ik ben er diep ingedoken. Waarom? Omdat deze 'bond' rond een miljoen euro heeft binnengeharkt over de laatste 2 jaar, rechtszaak na rechtszaak belovend aan hun volgers die 'mededinger' konden worden naar de geldsom die men verwachtte uit deze rechtszaken te kunnen slepen( die miljoen was simpel uit te rekenen omdat ze op hun website schermden met, per beloofde rechtszaak, het bedrag waarvoor je kon meedingen en het AANTAL mensen jou reeds voorgegaan.. 1+1= 2... een slordige miljoen euro
Als 'mededinger' betaalde je resp €29 of €50 aan lidmaatschapsgeld wat jou recht zou geven op betaling na uitspraak van de rechtszaak of zaken waarin je mededinger werd. Voorbeeld van de rechtszaken die men 'zou voeren'; tegen 5g, tegen Rutte, tegen telecombedrijven, tegen de overheid. Hun fb-pagina staat bezaaid met mensen die aangeven 'nooit meer iets te horen' nadat zij betaald hebben, en zich afvragen 'wanneer de rechtszaken nu gevoerd gaan worden'. Ikzelf was 2 jar terug in hun eerste actie getrapt, vermeende rechtszaak tegen 5g. Toen ik doorkreeg dat t zaakje niet te vertrouwen was, heb ik mijn geld terug geeist. Dit kreeg ik pas, toen ik na diverse onsuccesvolle sommaties dreigde met aangifte bij de politie en belastingdienst en tv programma Radar.
Zie fb-pagina bond tegen overheidszaken 2.0. Het zaakje stinkt!