Coronavirus

En dit is dus de clue met heel veel van deze zaken. De leugens staan open en bloot op internet, echter moet je weten waar je moet zoeken.

Wat mensen moeten leren van Satanisme... Zij werken volgens een zeer vastomlijnde gedragscode en zijn gebonden door een heleboel regels! Iemand die sterk van geest is, prikt er per definitie zo doorheen, en dat is wat we tegenwoordig dus ook steeds vaker zien gebeuren. Je zult zien dat deze figuren eigenlijk helemaal niet zo machtig zijn!

Mensen zoeken al niet eens meer. Ze horen wat Rutte en de Jonge zeggen, zien de paniek van hun medemens of schaap op straat en ineens is er een virus. Precies het punt wat jij maakt. Ze zoeken het niet uit. Ze accepteren klakkeloos.

Een volk dat voor tirannen zwicht

Allen, die hier tesamen zijn,
de levenden, de doden,
de handbreed, die ons scheidt, is klein,
wij zijn tesamen ontboden voor het gericht …

Gedenk de liefste, die hier ligt,
de broeder, vrind of vader,
maar gun Uw ogen wijder zicht,
aanzie het land en alle mens tegader,
hoor dit bericht:

Wij staan tesaam voor het gericht
voor goed of kwaad te kiezen,
een volk dat voor tirannen zwicht,
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

Daar waar Aldert (post 319486) suggereert dat het over besmettingen gaat, gaat de inhoud over het aantal besmettelijke personen. Als je het aantal besmettelijke personen googelt krijg je een aantal van 127.000 en niet de huidige 8000.

Dus het 'niet uitzoeken', 'zomaar klakkeloos accepteren' of 'niet goed lezen', komt voor in iedere groep zolang het geluid maar in hun straatje past.

Wat is het verschil tussen besmettelijke personen en besmettingen? Maakt dat uit op basis van hoe hun te werk gaan? Denk aan mensen die dubbel geteld worden met de stempel Corona. Geloof jij dan wat de cijfers in Google zeggen? Hoeveel mensen hebben er eigenlijk griep momenteel zoals normaliter elk jaar in deze tijd?

Gerard, volgens het rivm zelf gebeurd dat nu, sinds 8 oktober, weer met serologische gegevens van mensen die opgenomen zijn. Of dat waar is? Geen idee. Waar het om ging: besmettingen is niet gelijk aan het aantal besmettelijke personen, en deze laatste parameter is waar ook een bepaald aantal dagen in meegerekend wordt.

Hoe meer er getest word met een test die niet deugt hoe meer besmettingen.
Dat is dan hetzelfde als het aantal besmette personen. Er zijn immers personen voor nodig om besmettingen en besmettelijke personen vast te stellen.

Wat zijn de exacte gegevens van de kans op fals-positieven en fals-negatieven? Wat is de CT waarde gebruikt bij de PCR test?

Is dat belangrijk om te weten voor een virus wat niet bestaat in een normaal griep seizoen?
Is het niet handiger om te bekijken hoe het gesteld is met de vitamine D waarde in deze tijd van het jaar waarbij vaker een vitamine D tekort voor komt en dus vatbaar voor ziek worden? Ineens hebben ze geconstateerd dat vitamine D van invloed is op deze ziekte die gesteld word op basis van een onmogelijke test gepaard gaande met ingewikkelde theorie.
Oh ja, vitamine K ook ter sprake gekomen en zelfs vitamine A.
Hoe krijgt men de juiste dosis daarvan binnen? Vroeger had dat de naam levertraan. Dat bestaat overigens nog steeds.
Zou interessant zijn om dit soort cijfers eens te meten. Wie weet gebeurt dat ooit nog eens en Krijgt deze ziekte de naam vitaminen en mineralen tekort.

Op deze manier blijft de discussie constant een andere kant uitgaan. Het was in eerste instantie niet eens de bedoeling om het over de PCR test te hebben - waar overigens voldoende over gezegd kan worden, maar afdoen als een nietszeggende test gaat te kort door de bocht. Gerard verwoord het juist: de test wordt gebruikt waar hij niet bedoelt voor is. Overigens zijn cijfers over vitamine A, D en K ook bijzaak.

Voor mij relevante vragen: waarom staat en blijft corona op lijst A? Waarom wordt gepraat in naam van de volksgezondheid terwijl KLM miljarden steun ontvangt? (En zo nog meer voorbeelden). Waarom is bij 5G de volksgezondheid ineens niet relevant om tot de boden uit te zoeken? Waarom werd er eerst keihard bezuignigd op het zorgstelsel waardoor het nu in de knel komt? Waarom blijft men maar angst zaaien terwijl het goede nieuws is, is dat corona geen killervirus is. En dan het hele financiële vraagstuk rondom corona, waar komt dit geld vandaan? Waar gaat dat geld precies naartoe? Etc etc. Wat betreft vitamine A, D, K suppelementeer 2 of 3 maal de A.D.H waarde, eet gezond en gevarieerd en ga regelmatig naar buiten.

https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/10/20/covid-19-al-in-juni-door-het-cdc-gekwalificeerd-als-niet-besmettelijk-voor-de-mens/

Het begint met de pcr test. Refererend naar de post waar jij op doelt. De Corona is 1 grote leugen gebaseerd om hun eigen agenda te handhaven. Zie ook de post van charza. Wie weet heeft dat antwoord op je vragen. Vitamine a,d,e en k zijn geen bijzaak. Ik zie niet in waarom. Wanneer mensen in gaan zien dat tekorten hieraan wel degelijk onderdeel zijn van lichamelijke processen naast andere lichamelijke klachten zijn ze misschien beter in staat om ziektes en deze wereld op een andere manier te bekijken en de leugens te doorzien. Persoonlijk heb ik dit proces al lang opgegeven.
Wat hebben de door jou aangehaalde onderwerpen dan nu te maken met de post waar je naar refereert?

Binc, ik refereerde niet naar een post. Ik benoemde enkel zaken zie ik belangrijker vind dan de vitamines in het corona-schandaal.

Waar het mij om gaat is het volgende:

Aldert zegt:
de scam rondom de dagelijkse aantallen 'besmettingen' is zelfs nog groter dan ik dacht, iemand waarvan eenmaal een besmetting is vastgesteld wordt meerdere dagen in de cijfers meegenomen. Maar toegegeven: het staat open en bloot vermeld op de website van het rivm.
Ofwel het getal besmettingen is verkeerd opgebouwd en 1 'besmetting' wordt meermaals meegerekend.

Charza reageert
... De leugens staan open en bloot op internet ...
Hoewel leugens open en bloot op het internet staan, is dit geen leugen van het RIVM, maar een verkeerde interpretatie van Aldert en niet meer en niet minder.

Op deze manier blijft de discussie constant een andere kant uitgaan.

Er is geen discussie, er is alleen maar het feit dat de NWO is uitgerold op 15 maart. Dat dit ook allemaal aantoonbaar is met documenten van WEF (EU) en de Rockefeller Files. De rest is ruis op de lijn.

We moeten met z'n allen onze vrijheid -TERUG ZIEN TE WINNEN-

Als je -al- mijn artikelen bekijkt zie je een patroon

Hoe kom ik in beeld bij nieuwe mensen om dit bovenstaande verhaal te vertellen.

Mensen het donkere scenario schetsen dat nu uitgerold wordt, en daarmee ook het licht aan het einde van de tunnel. -Q-

Dan komt voor een ieder de persoonlijke afweging, lopen ze naar het licht toe of wenden ze zich af. -Geloven ze het plan of niet-

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan