Coronavirus

Tijdens de tweede White Coat Summit gehouden op 16 en 17 oktober 2020 in Washington deed Dr. Simone Gold een oproep aan haar collega artsen om als arts (en niet als groep) te denken en op individuele basis gehoor te geven aan hun artsen eed. Orders en protocollen zijn belangrijk maar het gaat om het belang van de individuele patiënt die zorg vraagt van de arts.

De video in dit artikel is NL ondertiteld.

https://zelfzorgcovid19.nl/oproep-van-american-frontline-doctors-aan-collega-artsen/

Voor wat betreft het commentaar van die dame op FB over BOZ: ik moet zeggen dat ik niet geheel kritiekloos sta tegenover deze club, want ook ik heb wel geld aan ze betaald en hoor vervolgens niets meer over de op handen staande rechtszaak. Als dit onterechte beschuldigingen zijn aan het adres van BOZ dan doen ze niet erg hard hun best om deze te weerleggen!

Mike

Dat heb ik hier een poosje terug ook aangekaart omdat ik er ook zo over denk.

Daar gaat echter de discussie met haar niet over. Zij reageerde op de toolkit van burgerfront en de onbetrouwbaarheid van de inhoud omdat boz daar aan meegewerkt heeft. Jordy zwarts zou een wanbetaler zijn omdat ie de zorgverzekering niet had betaald. Daar heeft hij geen geheim van gemaakt en is overal te lezen. Je gaat niet iets betalen als je niet mee eens bent.

Voor wat betreft de actie van boz zelf, op de site is te lezen dat ze de actie uitgesteld hebben. Zelf sta ik er ook met een dubbel gevoel in en gaf al eerder aan niet meer mee te doen aan dergelijke acties. Alleen los daarvan haalt de persoon waar ik deze discussie mee had totaal iets anders aan.

Trouwens Mike, jij had eerder aangegeven ook mee te doen aan de actie voor zorgverzekering. Is dat gelukt?

Ja, is gelukt, maar niets van gehoord. Bericht van uitstel is niet voldoende en wekt argwaan. Hoeft niet gegrond te zijn, maar het is aan BOZ om dit wantrouwen weg te nemen door betere informatievoorziening.

Mike

Ik heb de bovenstaande video bekeken (Sven en Jordy). Hierin geeft Jordy aan dat de telecombedrijven tot 16 oktober hadden om te reageren. Als ze dit hierna niet gedaan hebben, volgen dus juridische stappen vanuit de BOZ. Als reden waarom het lang duurt, geeft Jordy ook aan dat dit alles zeer secuur (Sven beaamt dit want heeft ook het 8-mappen tellende dossier doorgenomen) gebeurt.

Sven en Jordy gaan samenwerken en in de komende tijd zullen de deelnemers ook via deze podcast op de hoogte gehouden worden.

Ik heb ook twijfels omdat ik niets meer gehoord heb. Maar geef ze vooralsnog het voordeel van de twijfel.

Ik kan me trouwens ook voorstellen dat er trollen op de socials van BOZ zitten die doen alsof ze problemen met de BOZ hebben, puur om andere mensen af te schrikken.

Ben zeer benieuwd hoe het verder gaat!

Ik ben ook bereid ze het voordeel van de twijfel te gunnen. Maar als er dit soort berichten circuleren is het aan BOZ om dit te ontzenuwen. 1 simpele rondmail en (bijna) iedereen is weer gerustgesteld!

Mike

Ja eens, precies wat ik een poos geleden ook zei. Ondertussen nu maar gewoon even afwachten.

Tk6zzqkvht90kuk26ekmwhle52bxkalcx.jpg

Mike

Conclusie:
Ik zou toch nog maar even wachten met die griep-injectie.

https://debataafschecourant.wordpress.com/2020/10/21/covid-19-en-de-relatie-met-de-griepprik/

kent iemand deze uitleg al, klinkt heel plausibel. (weet niet of die hier al is geplaatst)

https://www.gezondwereldnieuws.com/een-virus-is-niet-levend-en-kan-ook-niet-overgedragen-worden?fbclid=IwAR2bOI2ciG0oaRZ7YCVI9q-l0tlezohkeyboOJm1JdaWxmK-IIYDWtcAWeA

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan