Coronavirus

Dat laat zien dat men klaar is met de Corona oorlog.

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3279629/fuckcorona-tompoezen-vliegen-de-bakkerij-uit-combinatie-van-frustratie-en-woede?fbclid=IwAR23wLCF68w1DJEaJHrYIM5W-3lG-nPlNfMzG0aCjNF9MW1prCw203O6KGE

Wat een smerige leugen. Ik woon vlakbij het Leyenburg ziekenhuis in Den Haag en rij er een paar keer per week vlak langs. Het is juist stil. Als het echt druk is hoor ik hier de hele dag ambulances rijden. Maar wat denk je? Er is niks.

Tegen de overheid zegt hij: “Stop met liegen. Er zijn genoeg ziekenhuisbedden. Ook zijn er genoeg verpleegkundigen, maar u bent ze kwijtgeraakt omdat u hen niet waardeerde en niet genoeg betaalde.”

https://www.ninefornews.nl/belgische-professor-richt-zich-tot-overheid-stop-met-liegen/

“Hij verspreidt al decennialang doemscenario’s bij virusinfecties, terwijl hij forse belangen heeft in bedrijven die vaccins produceren. Denk aan zijn rol bij de Mexicaanse griep in 2009.” Bijl zegt dat kritische deskundigen ook nu weer buiten de deur worden gehouden. “Daarmee voed je het wantrouwen.”

https://www.ninefornews.nl/ab-osterhaus-verspreidt-doemscenarios-terwijl-hij-forse-belangen-heeft-in-vaccinbedrijven/

“We zien in onze praktijken een toenemend aantal kinderen en jongeren met klachten te wijten aan de gedragsregels die hen zijn opgedrongen. We diagnosticeren angst- en slaapproblemen, gedragsstoornissen en smetvrees. We zien een toename van huiselijk geweld, isolatie en deprivatie. Velen missen fysiek en emotioneel contact; hechtingsproblemen en verslaving liggen voor de hand. De mondkapjesplicht op de scholen vormt een ingrijpende bedreiging voor hun ontwikkeling.”

https://www.ninefornews.nl/artsen-maken-zich-grote-zorgen-over-mondkapjes-op-school-ingrijpende-bedreiging/

T78kacm1y89z3jlspf6y742ik5ceno4b3.jpg
Als bovenstaande klopt...

Kan iemand mij dan in eenvoudig Nederlands uitleggen waarom ik in een niet overdekt winkelcentrum en bij de slager zag dat 95% van de schaapjes een gezichtsbedekking droeg?

Artikel is van Juni, het is nu oktober!

Fuck corona en fuck Facebook!

Fuck Corona, ja idd!!
Dat Fuck Facebook, is dat selectief ofzo? Wanneer wel fuck Facebook en wanneer niet fuck Facebook? Gaat het nu om de info op fb of om fb zelf?

Kan iemand mij dan in eenvoudig Nederlands uitleggen waarom ik in een niet overdekt winkelcentrum en bij de slager zag dat 95% van de schaapjes een gezichtsbedekking droeg?

Artikel is van Juni, het is nu oktober!

Heeft dat nog uitleg nodig? De angst was er voor juni al ingestampt. Dat krijg je er niet zomaar weer uit.

Een mens is gemakkelijk bang te maken, evolutionair bepaald. De verwende mens is nog veel makkelijker bang te maken, de geïndoctrineerde mens is nog weer makkelijker bang te maken en het toppunt vormt de mens zonder toekomstvisie. Daar zijn we nu aangeland. Alleen de mensen die dieper en breder kunnen kijken zien een meer compleet plaatje, compleet genoeg om op z'n minst te duiden wat er aan de hand is en van daaruit, gaat komen.
Er is nu al een kliklijn, in WOII kreeg je geld als je een onderduikadres doorgaf waar Joden de dans probeerden te ontspringen, veel verschil is er niet, er zijn al concentratiekampen, er dreigt een avondklok, de NSB'ers met of zonder uniform lopen al rond, de rechters zijn op de hand van de overheersende macht.
Wie nu nog met een mondkapje rondloopt geeft te kennen het min-of-meer eens te zijn met de bezetter.

Hierin belgie gaan alle registers open. Enkele krantenkoppen: corona erger dan wo II - volgens bejaarde dame, ziekenhuizen worden overspoeld, luik is 2e bergamo etc ..

Dat Fuck Facebook, is dat selectief ofzo? Wanneer wel fuck Facebook en wanneer niet fuck Facebook? Gaat het nu om de info op fb of om fb zelf?
Gaat om FB zelf. Dit trekt bepaalde mensen aan. Als je je aangesproken voelt moet je je afvragen wat het nu precies is dat je zo aantrekkelijk vindt aan FB. Er lijkt nl. wel iets hypotisch van uit te gaan (zwarte magie?). South Park heeft zelfs een complete aflevering hieraan gewijd, over 'getting sucked into Facebook':

Mike

Zowel Facebook als Twitter hebben wat mij betreft niks aantrekkelijks. Mij gaat het erom zoveel en zo goed mogelijk info te krijgen. Berichten die hier geplaatst worden afkomstig van fb zijn ene keer wel goed en andere keer weer fout. Vandaar dus de onduidelijkheid bij mij. Zwarte magie, geen idee. Heb er onlangs een topic over geopend maar zal vast niet de zwarte magie zijn die jij bedoeld waar ik het over heb. Ben mijn interesse daarin alweer verloren vrees ik.

Ik ben schijnbaar de enige die ziet dat FB echt iets heel duisters heeft. Het heeft me van het begin af aan tegengestaan. Zoals gewoonlijk is het mijn intuitie (de stem van God) die me ingeeft dat iets of iemand niet deugt. Het kan vervolgens jaren duren voordat ik op de feiten stuit die dit sterke onderbuikgevoel ondersteunen. Story of my life, ik sta hier vaak lang alleen in. Ooit ga je me gelijk geven, ik krijg nl. zo goed als altijd gelijk in deze dingen!

Mike

Nou neehoor Mike, je staat hier helemaal niet alleen in. Ik heb nog nooit een Facebook account gehad en zal er nooit 1 nemen! Het heeft mij nooit aangetrokken dat hele fuckbook!

Ik zal echt de laatste zijn die wil beweren dat fb betrouwbaar is. De vraag is echter, ligt dat aan de oprichters die alleen uit zijn op eigen gewin of de mensen. Ook fb heeft natuurlijk zijn eigen mensen achter de schermen die ze in zetten om misleiding te creëren. Kijk naar de censuur bv. Die zogenaamde feiten checkers die dingen weg halen als je iets post. De mensen die daar op fb zitten en wel goede dingen posten zijn dan niet meteen duister of in dienst van fb zelf. Het gaat me om het onderscheid tussen de doelgroep. Ik heb ook mensen gezien die Qanon helemaal afbranden. Die zullen vast ingehuurd zijn en het is aan de mens met wel goede bedoelingen om daardoorheen te prikken. Overigens, dat Instagram is toch ook van fb. Kan dat ook meteen de prullenbak in.

Niburu heeft dit erover geschreven.

https://niburu.co/69-artikelen/occult/12812-de-satanische-achtergronden-van-facebook

Wat leuk om te lezen dat jouw intuïtie zo goed werkt, ik heb hetzelfde. Ik wist vanaf dag 1 of 2 dat die hele corona toestand opzettelijk werd gecreëerd, een paar filmpjes uit China lieten zulk slecht acteurswerk zien dat ik toen al dacht dat het doorgestoken kaart was.
IK ben geen moment bang geweest om griep te krijgen, onder meer omdat ik nooit griep krijg en veel vitamine C gebruik, dat is een notoire griep-buiten-de-deur houder.
Ik wist ook dat de griep begin juni over was, cijfers bevestigen dat.
Om het nou stem van God te noemen gaat me wat ver, mijn probleem daarmee is dat "God" door mensen voor hun karretje worden gespannen en daar heb ik als kid meer dan genoeg onder te lijden gehad. Ik hou het er maar op dat we veel meer niet weten dan wel, zowel in het groot als in het klein. Het is niet erg om in te zien dat je heel veel gewoon niet weet, je weet niet eens wat je eigen brein allemaal uitspookt en hoe het je "keuzes" laat maken. Op je intuïtie vertrouwen is genoeg, het is de parel die de natuur, God zo je wilt, ons bij de verwekking al meegaf. Zelfs een pasgeborene "weet" of moeder deugd of niet, ik zou dat hier niet noemen als mijn nichtje als baby moeder al wegtrapte (moeder is een rasnarcist en heeft haar kinderen zwaar mishandeld, geslagen tot op het bot) en die kleine wist toen ze slechts één jaar oud was dat ze bij mij wel warmte en geborgenheid vond, tegen mij zei ze toen voor het eerst "mamma". Goed, ze zag het verschil nog niet, maar voelde wel de zekere, zachte en ook voorzichtige manier waarop ik haar vasthield.
Nog een paar praktische zaken waar ik vrijwel blindelings vertrouw: ik weet vrijwel altijd op een paar minuten na hoe laat het is en eieren koken doe ik zonder tijdklokje, ik weet gewoon als ze lang genoeg hebben gekookt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan