Wat leuk om te lezen dat jouw intuïtie zo goed werkt, ik heb hetzelfde. Ik wist vanaf dag 1 of 2 dat die hele corona toestand opzettelijk werd gecreëerd, een paar filmpjes uit China lieten zulk slecht acteurswerk zien dat ik toen al dacht dat het doorgestoken kaart was.
IK ben geen moment bang geweest om griep te krijgen, onder meer omdat ik nooit griep krijg en veel vitamine C gebruik, dat is een notoire griep-buiten-de-deur houder.
Ik wist ook dat de griep begin juni over was, cijfers bevestigen dat.
Om het nou stem van God te noemen gaat me wat ver, mijn probleem daarmee is dat "God" door mensen voor hun karretje worden gespannen en daar heb ik als kid meer dan genoeg onder te lijden gehad. Ik hou het er maar op dat we veel meer niet weten dan wel, zowel in het groot als in het klein. Het is niet erg om in te zien dat je heel veel gewoon niet weet, je weet niet eens wat je eigen brein allemaal uitspookt en hoe het je "keuzes" laat maken. Op je intuïtie vertrouwen is genoeg, het is de parel die de natuur, God zo je wilt, ons bij de verwekking al meegaf. Zelfs een pasgeborene "weet" of moeder deugd of niet, ik zou dat hier niet noemen als mijn nichtje als baby moeder al wegtrapte (moeder is een rasnarcist en heeft haar kinderen zwaar mishandeld, geslagen tot op het bot) en die kleine wist toen ze slechts één jaar oud was dat ze bij mij wel warmte en geborgenheid vond, tegen mij zei ze toen voor het eerst "mamma". Goed, ze zag het verschil nog niet, maar voelde wel de zekere, zachte en ook voorzichtige manier waarop ik haar vasthield.
Nog een paar praktische zaken waar ik vrijwel blindelings vertrouw: ik weet vrijwel altijd op een paar minuten na hoe laat het is en eieren koken doe ik zonder tijdklokje, ik weet gewoon als ze lang genoeg hebben gekookt.