Coronavirus

Wij gebruiken hier Telegram op het werk al een aantal jaren maar ik heb echt geen benul hoe ik dan die groep kan vinden. Heb het wel geprobeerd.
Bastiaan, ik heb je zojuist toegevoegd aan de groep. Er bestaat al een groep Zuid-Holland op initiatief van Vuurvogel. Zij kan je weer toevoegen aan deze groep als je rechtstreeks contact met haar opneemt via Telegram.

Mike

@Mike

Niet zo negatief Mike. Ondergraving van de moraal is een klassieke truc. Ik hoor hier toch dat veel forumleden zich ook actief inzetten, gesprekken aangaan, info delen, acties houden, naar demo's gaan etc ..
Ons werk werpt wel degelijk en vruchten af hoor. Laatst was ik in de stad en zag zelf een flyer liggen met info, naast de mijne. In Belgie spreken almaar meer gereputeerde dokters zich publiekelijk uit tegen deze waanzin. Meer en meer advocaten springen op de zaak. In mein eigen stadje hoor ik mensen uit de horeca afgeven op het beleid en enkelen waren zelfs op de hoogte van de georgia guidestones !! Vergeet niet dat de sociale druk enorm is. Als je vroeger in de oertijd inging tegen de groep was je een vogel voor de kat. Dat volginstinct zit er nog diep in, dat verander je niet zomaar .. Ik ben nog steeds hoopvol omdat ik in mijn omgeving de veranderingen al zie !! Dat stemt me hoopvol. Alle nieuws over verzet wordt ook gecensureerd, vergeet dat niet. Er gebeurt echt veel achter de schermen. Maar ik snap je frustratie wel. Ik heb het er ook af en toe moeilijk mee.

Wat WEL in de lucht zit is extreem veel vuiligheid, fijn stof, toxische stoffen, pesticiden enz .. Daar word je ziek van. Ons lichaam doet zn best maar teveel is teveel.

Dit is o.a. wat ik bedoel. Ik woon bij schiphol. Er wordt hier nooit gesproken over de luchtkwaliteit hier.
Ik ben zelf nooit ziek. Zelfs geen verkoudheid. Ik praat dan over in ieder geval 30 jaar. Terwijl mijn darmsysteem wel erg van slag was.
Dat verhaal over gifstoffen die we zelf aanmaken, geloof ik helemaal. Geen enkel probleem. Ook dat mensen nu "besmet" zijn en dan ben je niet ziek. natuurlijk ben je dan niet ziek. Maar wel hoge aantallen die "besmet"zijn.
.
En het feit dat er zo massaal gelogen wordt. Misschien is dat het.

Ik ben ook verbaasd dat er hier mensen zijn die nog niet op de hoogte zijn van hoe het zit met virussen. Er is genoeg te vinden ook in het alleen lezen gedeelte.
Het gaat er allang niet meer om om te na te denken over wat een een virus is. Het gaat erom dat je realiseert dat het allemaal 1 grote leugen is en mensen daarvan bewust worden. Hoewel dit laatste voor een deel van de mensheid geen gegeven is blijkt in de praktijk. Alles is hier te lezen in het alleen lezen gedeelte. Dus Romagi, je moet echt anders gaan denken.

Virussen bestaan niet

Ik zie dat ik dit hele verhaal destijds heb gemist.
Ik heb niet gemist dat Mike al altijd zei "virussen" bestaan niet en zelf ook gezocht.
Was bovenstaand verhaal soms uit het boek van Weston Price.
En de laatste (corona) tijd zijn er ook al goede verhalen langs gekomen. Ik wil iets printen en hier in de gezamelijke hal hangen maar dan moet het hoogstens 2 blaadjes zijn. Kort maar krachtig.

Niets ten nadele van jouw individuele inspanningen, Herr Sens, of die van anderen. Mij ging het om VERENIGING van mensen. Dat van die groepsdruk snap ik allemaal, maar van forumleden verwacht ik ander gedrag. Als iedereen zit te wachten op een ander ben je nog steeds vatbaar voor groepsdruk. Daar is letterlijk en figuurlijk geen tijd en ruimte meer voor. Als je 'normies' verwijt dat ze de weg van de minste weerstand vertonen moet je zelf het tegendeel laten zien.

Mike

https://www.rd.nl/vandaag/binnenland/asielzoekers-met-corona-gaan-in-isolatie-in-raalte-1.1706568

Sorry, maar dit hoorde ik net op de radio en ik ben geschokt:
Het terrein in Laag Zuthem wordt met hekken en bewaking afgesloten van de buitenwereld, zodat patiënten het terrein niet kunnen verlaten, terwijl bezoek niet naar binnen kan.
Het is als een concentratiekamp. Gaat dat ook voor ons komen?

Dorothé

Dit is voor de veiligheid van Nederlandse staatsburgers wel goed nieuws! Je zult zien dat het aantal inbraken, berovingen, verkrachtingen en andere geweldsmisdrijven ineens drastisch zal afnemen! Bovendien ben ik van mening dat een verblijf in een AZC helemaal niet zo prettig moet zijn en zelfs als een gevangenis mag aanvoelen. Dan gaan ze des te sneller terug naar het land van herkomst!

Mike

Hier zegt Willem Engel EXACT waar ik het ook over had vanochtend - we moeten ons VERENIGEN en IN ACTIE komen!

Vanaf dit punt tot aan 21:15:

?t=1132

Mike

Weet je, ik dacht aan de concentratiekampen en dacht, ze zullen toch niet zoiets gaan doen. vandaar mijn schok. Wat mij betreft komen ze sowieso het land niet in.

Verder dacht ik. als het goed werkt, zouden ze dat ook wel eens voor ons als oplossing kunnen gaan zien.

Maar dan heb ik waarschijnlijk verkeerd gedacht.

Dorothé

Over dat verenigen met elkaar. Dit zou een onvoorwaardelijk automatisch gegeven moeten zijn. Niet alleen tijdens een Corona crisis zoals deze nu is en met IEDEREEN die tegen de corona maatregelen zijn en op dezelfde lijn zitten aangezien er al decennia lang sprake is van onmenselijkheid. Hoewel, alles nu meer zichtbaar is. Maar zelfs die mensen deugen niet als ze een foutje maken of iets net even anders zien. Wat telt er dan? De urgentie, perfectionisme? Even buiten beschouwing gelaten dat er zoveel groepen naast dit forum zijn, telegram, watsapp, daarnaast alle social media plus erbuiten in eigen kringen. Op hoeveel plekken tegelijk kan men zijn naast alle andere dagelijkse verplichtingen en bezigheden? Het wakker maken van mensen is niet te doen. Persoonlijk heb ik daar nooit in geloofd op een enkeling na. Hier ga ik niet eens de discussie meer aan. Wanneer iemand tegen mij verontwaardigd aan kijkt als ik een karretje over wil nemen zonder schoonmaken lach ik ze vriendelijk toe en wens ze een fijne dag. Als ze verwijten dat de afstand te klein is zeg ik dat er nog genoeg ruimte is een stapje naar achteren te doen. Zij willen het gesprek niet aan. Prima, maar jezelf nog meer opofferen heeft geen enkele zin.

We zouden hooguit merken dat het griepseizoen dit jaar iets zwaarder is dan gemiddeld, voegde professor Kettner toe.

https://www.ninefornews.nl/tv-boegbeeld-corona-is-nooit-een-pandemie-geweest/

Het RIVM-rapport neemt alleen de patiënten mee die vanwege Covid-19 in het ziekenhuis liggen, terwijl NICE dat onderscheid niet maakt en dus ook ziekenhuisopnames van positief geteste mensen die om een andere reden in het ziekenhuis zijn opgenomen, meeneemt.

https://www.ninefornews.nl/definitie-ziekenhuisopname-door-corona-stilletjes-verruimd-schande/

“Bruins was dapper genoeg om te proberen de farmaceutische industrie bij de kladden te pakken, maar hij had waarschijnlijk niet kunnen bevroeden in welk wespennest hij zich begaf,” aldus Barlenoble.nl. “Het is duidelijk dat hier grote belangen meespelen, ten koste van het algemeen belang.”

https://www.ninefornews.nl/het-aftreden-van-bruno-bruins-kwam-sommigen-wel-erg-goed-uit/

De mondkapjesplicht is niet zomaar in te voeren, zegt de Leidse hoogleraar staats- en bestuursrecht Wim Voermans. Ook als burgemeesters er in hun gemeente mee zouden willen experimenteren, bijvoorbeeld via een noodverordening, lopen ze aan tegen de Grondwet.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5174259/mondkapjesplicht-mag-niet-staatsrecht-wim-voermans

Mike

Advocaten zijn van plan de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) aan te klagen wegens het misleiden van de wereld over de ernst van de coronapandemie en de maatregelen die zijn genomen om het virus terug te dringen.

https://www.ninefornews.nl/het-gaat-gebeuren-advocaten-klagen-who-aan-wegens-misleiding-over-pandemie/

De bekende Duitse arts en internist dr. Claus Köhnlein, mede-auteur van het kritische boek Virus-Wahn (2020) stelt dat de slachtoffers van het zogenoemde covid-19 virus vrijwel uitsluitend aan testprogramma’s en overbehandeling te wijten zijn.

https://www.transitieweb.nl/corona/duitse-internist-wijt-covid-19-doden-aan-testprogrammas-en-overbehandeling/?fbclid=IwAR1kcbucvZ-WTzdLDL61qOisYsaib0Yl8MscY0QDQwDtIYSU-WikMH1LpSg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan