Coronavirus

Ik probeer alles te begrijpen over Corona. Virussen bestaan niet. De test deugt niet. De tellingen deugen niet enz.
Niettemin worden mensen ziek. Zit er dan een "virus" in de lucht? Ik noem het voor het gemak maar een virus.
Daar heb ik nog geen artikel over gevonden.

Ik MOET even reageren

kent iemand deze uitleg al, klinkt heel plausibel. (weet niet of die hier al is geplaatst

en ook dit

Zit er dan een “virus” in de lucht? Ik noem het voor het gemak maar een virus.
Daar heb ik nog geen artikel over gevonden.

Dit is het hoofdthema van gedachtenvoer, een virus bestaat niet. Het artikel is vast gepind op de eerste plaats sinds drie maanden. Uitgebreid behandeld in diverse posts hier op factsforum, uitleg op video met onder tittels in NL Behandeld op gezondheidsradio door Mike in 2009, aangekaart door burgerfront op websites nu vindbaar in elke taal.

Daarom is mensen WAKKER krijgen een ONMOGELIJKE OPGAVE. Niet persoonlijk bedoeld aan beiden, en ik begrijp dat met de hoeveelheid posts je dingen over het hoofd ziet. Tip voor Mike kijk eens of je een enkel onderwerp kan vastpinnen bovenaan, basis info, verplichte kost.

Als het al niet lukt om op DIT forum mensen te bereiken met deze ESSENTIELE info, hoe moet het dan daarbuiten?

Zit het virus dan in de lucht, nee het werd ingespoten met de griepprik, misschien / wellicht / haast zeker met de neusstaafjes PCR test.

Ik doe geen moeite meer, Henk. Alle informatie is beschikbaar, wie het niet wil begrijpen doet dit voor eigen rekening. Zo heb ik ook een Telegram-groep mogelijk gemaakt voor forumleden met de uitnodiging om zelf lokale en regionale subgroepen te starten, zodat je fysiek bij elkaar kunt komen en steun bij elkaar kunt vinden, als ook over mogelijke oplossingen kunt praten. Dit is zooooooooo hard nodig in deze tijden van opgelegde isolatie en onmenselijkheid. Bij mijn weten is er tot nu toe slechts 1 subgroep gestart en ik heb geen idee wat er werkelijk uit is gekomen tot nu toe. Dit zijn mijn eigen forumleden, die uitblinken in passiviteit en wel de intentie uitspreken om iets te willen doen maar uiteindelijk op elkaar zitten te wachten tot er eindelijk 1 van hen actie onderneemt!

Als men hier al niet de urgentie voelt (het is twaalf uur geweest, mensen!) en kennelijk nog steeds de LUXE permitteert om niets te hoeven doen, hoe kunnen wij dan een goed voorbeeld zijn voor de buitenwereld? Alleen van achter een toetsenbord ga je niet her verschil maken. Die lokale/regionale groepen zijn niet eens bedoeld om 'normies' wakker te maken, maar om je eigen geestelijke gezondheid te behouden in deze krankzinnige tijden door elkaar te ondersteunen! Daarnaast lijkt het me zinvol om onderling te praten over welke rol ieder van ons kan betekenen in de nieuwe realiteit als we al die 'normies' om ons heen moeten opvangen van hun zeer, zeer harde landing (zie update die ik zo dadelijk ga posten in WWG1WGA!).

Deze tijd kan gezien worden als een crisis of als een UNIEKE KANS, omdat we 100% teruggeworpen worden op onzelf en in onze EIGEN KRACHT moeten gaan staan. Dat is een proces dat niet van de ene op de andere dag gebeurt en daarom is het uiterst zinvol, zo niet ESSENTIEEL om dit niet alleen te hoeven doen maar MET ELKAAR.

Kennelijk hebben mijn eigen forumleden zich ook murw laten beuken door een geradicaliseerde overheid en dito samenleving. Maar de samenleving, zo luidt de oude slogan, dat ben jij. Vraag jezelf elke dag weer af wat jij toevoegt aan een realiteit die jij niet wil. Elke verandering begint met 1 moedig mens dat tegen de stroom in durft te roeien. Laatst schreef een forumlid heel terecht dat je moet met een T hebt en moed met een D. Angst = lafheid. Liefde = moed. Stop met wachten op elkaar, jij bent zelf degene op wie je zit te wachten!

Mike

Eerste proefpersoon die deelnam aan het AstraZenica-vaccinexperiment OVERLEDEN!

https://www.express.co.uk/news/world/1350656/Coronavirus-vaccine-oxford-university-astrazeneca-news-covid19-clinical-trial-dies-brazil

Mike

Ik begrijp het wel, het hele virusgedoe. Het is een hoax. De bewoners van ons huis die "besmet" zijn worden naar een andere (quarantaine) lokatie gebracht. Heb vanochtend 2 moeders gevraagd hoe het gaat met hun kind. Die hebben dit gelukkig niet laten gebeuren en hun kind naar huis gehaald. Er is niets aan de hand. Ze waren wat hoesterig, 38 graden voor 1 jongen, wilde een dag niet eten. Vroeger zouden we zeggen (voor corona), even rustig aan en uitzieken. Nu wordt er meteen een rampscenario uitgerold. Ik heb mijn handen vol aan het wakker schudden van het personeel, de leiding, sheerenloo en de ouders. Ik praat met mensen, spreek mensen aan in supermarkt. Ik ga niet naar demo's

Klopt Mike.

Gisteren was ik in de stad en liep voor de gezelligheid binnen bij zo een pepernotenshop. Ik lust ze niet echt en koop ze niet, maar vond het gewoonweg gezellig Nederlands uitzien.

Er werd aanbevolen je handen te desinfecteren en een mandje te nemen en dat ook te desinfecteren.

Nou, mijn handen, daar deed ik alsof. Met het mandje wilde ik de jongeman (verkoper) even testen. Ik vroeg of dat desinfecteren was voor MIJN veiligheid. Hij zei: "Ja, ik KON dat doen". Nou toen ben ik het gesprek aangegaan. Aangegeven dat ik het voor mezelf niet nodig vond omdat ik er geen angst voor had. En wat denk je ---- hij ging mee in het verhaal. Hij zei, klopt en ik heb er ook genoeg van van die onzin.

Ik heb nog even met hem gesproken en het bezoekje aan die pepernotenshop was voor mij een fantastisch event.

Dorothé

Marjan, organiseer via Matthijs wekelijkse bijeenkomsten zodat jullie in jullie omgeving ook met elkaar in contact kunnen komen via 'fireside chats'. Woorden kunnen niet beschrijven hoe waardevol het is om 'ouderwets' bij elkaar te komen en intermenselijk contact te hebben. Vergeet al die lui die je probeert 'wakker te schudden', zorg ervoor dat je jezelf en elkaar helpt om niet volkomen gestoord te worden van de open inrichting waar we nu in leven!

Mike

Wij gebruiken hier Telegram op het werk al een aantal jaren maar ik heb echt geen benul hoe ik dan die groep kan vinden. Heb het wel geprobeerd.

Al sinds de start van die hele corona bende komen iedere vrijdag een aantal vrienden bij mij, eigenlijk precies zoals Mike zegt, om elkaar te steunen en normaal te kunnen doen, voorheen heette dat de vrijmibo, dat doe ik al jaren samen met mijn 'rechtse vriendje' maar sinds maart schuiven er steeds meer mensen bij aan en heet het 'vrijdag corona crisis cafe'.

In Baden-Baden had ik een buurvrouw die nu wel ouder dan 80 jaar zal zijn. Ik heb nog steeds een hartelijk contact met haar en bel haar af en toe. Als ik naar Baden-Baden ga bezoek ik haar ook altijd, want het is ook nog eens zo, dat zij in mijn voormalige appartement getrokken is en dat maakt het wel extra leuk om dat weer te zien.

Maar goed, waar doel ik op:

Ik belde haar eergisteren. Omdat ze geen TV heeft, is ze dus ook niet gebrainwashed en ik ben verbaasd over haar inzichten.

Nu vertelde ze dat ze een groepje heeft waar echter allemaal jonge mensen inzitten, en die hebben allemaal dezelfde mening over corona. Dus onze mening. Ik stond perplex. Wij hebben het hier over Telegram en deze vrouw zonder internet heeft een groep die ze wekelijks bezoekt. De anderen van die groep hebben natuurlijk wel internet en zo komen ze aan de informatie.

Ongelooflijk.

Dorothé

vers van de pers

Omdat van Rutte en de Jonge van alles moeT
Zit nu heel Nederland onder de knoet
Meningen heeft een ieder in overvloed,
maar om op te staan schrijf je het als MoeD

Ik ben ook verbaasd dat er hier mensen zijn die nog niet op de hoogte zijn van hoe het zit met virussen. Er is genoeg te vinden ook in het alleen lezen gedeelte.
Het gaat er allang niet meer om om te na te denken over wat een een virus is. Het gaat erom dat je realiseert dat het allemaal 1 grote leugen is en mensen daarvan bewust worden. Hoewel dit laatste voor een deel van de mensheid geen gegeven is blijkt in de praktijk. Alles is hier te lezen in het alleen lezen gedeelte. Dus Romagi, je moet echt anders gaan denken.

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/virussen-bestaan-niet-1/#post-298693

Henk

Applaus voor het gedichtje.

Het slaat de spijker op zijn kop.

Het is een  eye-opener in een notedop.

Meer gezegd een echte noodknop.

Ach, laat het ons behoeden voor de eindstrop.

Dorothé

Wat WEL in de lucht zit is extreem veel vuiligheid, fijn stof, toxische stoffen, pesticiden enz .. Daar word je ziek van. Ons lichaam doet zn best maar teveel is teveel.

Ja, zowel geestelijke (druk van overheid) en lichamelijke vuiligheid. Overigens zit vuiligheid niet alleen in de lucht. Mensen nemen het ook in. De mensen met onderliggend lijden weten we van dat ze dit zogenaamde virus krijgen. Dat ligt niet alleen aan het onderliggende lijden, maar ook de medicatie die ze daarvoor in nemen. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik mensen medicatie of medische zorg wil onthouden. Het word wel vergeten welke invloed dit heeft op de hormoonhuishouding met alle gevolgen van dien.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan