Coronavirus

Dorothe, geloof het maar want het is waar. 10 april is deze operatie afgelopen. 4-10-20 = DJT, Donald J. Trump. 11 april wordt bekend gemaakt aan de wereld wat ze hebben gedaan. Zie ook de topic WWG1WGA!.

Mike

Noord Spanje ook plat. Ik hoor van iemand die ik ken daar dat ze het dorp niet uit mogen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/991933410/spanje-roept-noodtoestand-uit-voor-bestrijding-virus?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=facebook

Vond een bericht van mensen die genezen van Corona. Zie je haast niet. Maar dik slijm? Dat had ik vorig jaar toen ik zo ziek werd en geconstateerd met longontsteking. Ik denk dat Corona al overal veel langer is dan alleen daar waar getest is. In het meest gunstigste geval heb ik en anderen Corona al overleeft ??

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/263631/rob-uit-zuiderwoude-genezen-van-corona-ik-dacht-dit-was-het

als corona als ziekte niet bestaat, wat ik dus ook wel geloof, en hoop en bid dat ze inderdaad de cabal aan het opruimen zijn, wie zijn dan de corona-doden, zijn dat wel echt overleden mensen, of zijn dat gewoon mensen die oud zijn en overlijden zoals altijd gebeurt (wat overigens niet leuk is maar wel zoals het is, zoals het gaat, zoals het nu eenmaal bestemd is) In Nederland stond de teller op 10, Italie 1100? en China onbekend maar miljoenen??? Ik snap die verbanden niet goed.

Even twee vragen over het virus.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/826772560/braziliaanse-president-bolsonaro-besmet-met-coronavirus

Is dit een truc van de Braziliaanse president om zich dan weer spoedig genezen te laten verklaren zodat de bevolking minder bang wordt voor het virus?

Mijn tweede vraag:
Als het virus door de deepstate in eerste instantie ingezet is om een globale crisis te veroorzaken, waarom heeft China het virus dan "onder contole"? Is het net als met klimaat verandering en de vluchtelingen crisis de bedoeling dat alleen het westen economisch inlevert en China (de communisten) zo steeds machtiger worden?

Antwoord op vraag 1:

Bolsonaro en Trump werken samen, zoveel is duidelijk. Overigens was het niet Bolsonaro zelf maar een afgrvardigde van hem.die in Mar-a-Lago mogelijk corona zou hebben opgelopen. Dit individu blijkt na te zijn getest toch vrij te zijn van corona, maar het heeft wel geleid tot oproepen om Trump te laten testen. Het beste wat ik kan bedenken als verklaring voor dit toneelstukje is dat Trump voor de zoveelste keer fungeert als bliksemafleider voor de politiek en pers waardoor er op de achtergrond kan worden geregeerd.

Voor wat betreft je tweede vraag over China het volgende:

Ik weet niet wat ik moet denken over de rol van China. Toen Trump voor het eerst dat land bezocht mocht hij als eerste en enige buitenlandse leider samen met Xi dineren in de Verboden Stad. Dat is een teken van respect. Wie weet wat er toen al tussen beide leiders is besproken en beklonken. Stel je voor dat Trump Xi heeft gevraagd of zij dit knutselvirus mochten hebben om het om te kunnen bouwen naar een variant die niet ons treft maar specifiek hun kwaadaardige bloedlijn? In ruil daarvoor blijft China een wereldmacht van betekenis nadat er een terugkeer naar de goudstandaard heeft plaatsgevonden. Idem met Rusland, dat ook beschikt over grote goudvoorraden. Let wel, op dit moment is dit enkel nog speculatie!

Mike

Ja mensen, we horen het Rutte nog zeggen. Er is genoeg voor iedereen.
Ondertussen een dag verder. Overigens kreeg ik een mail van appie over het gedrag van mensen en de bevoorrading. Het zou allemaal goed komen....

?s=20

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan