Coronavirus

Ik denk dat ik naar aanleiding van dit bericht eindelijk Qanon begin te begrijpen.
Ik vond het op Facebook. Ik snap nu denk ik ook waarom ik eerder Qanon niet begreep. Omdat er dingen gezegd worden of werden want het komt uit het verleden die dan weer niet gebeuren en sommige wel. Ben het met deze meneer eens. Ik zoek zelf wel uit wat waarheid is of niet. Vermoedelijk deed ik dat al door zelf de dingen uit te zoeken. Hoe die Amerikaanse politiek werkt gaat mij ook enigszins boven me pet en weet ook echt niet wie al die namen zijn en wat hun functie in het geheel is.

Ik wil graag even wat kwijt want je wordt doodgegooid met die Trump en Q-Anon berichten in de so called "wakkere wereld". Iedereen wilt altijd een soort van houvast hebben om daar positieve moed vandaan te plukken, en zeker als de angst hoog is. Ze pompen jaarlijks miljarden in het beïnvloeden van de geest via de mediakanalen, alleen mensen zijn vergeten dat je twee kanten aan moet sturen om mensen in hetzelfde vangnet te houden.
Hoe gebruiken machthebbers deze techniek om te voorkomen dat hen de macht ontnomen wordt? Ze weten dat er een enorme groep is die bewust is van veel zaken. Ze hebben dus Q-Anon in het leven geroepen om mensen te kietelen met wat er allemaal gebeurd in de wereld wat de wakkeren aanspreekt. Dat schept vertrouwen door zogezegd dingen te ontmaskeren, die je al wist en ze zeggen er ook steeds bij dat ze het wel even gaan ontmantelen. Ze weten precies waar de mensen mee bezig zijn, en hebben zo weer een stokpaardje om mensen constant af te leiden, zodat het plan gewoon door kan gaan. Zodat je weer niet in je eigen kracht komt te staan, want daar zijn ze het meest bang voor. Zorgen dat de ontevreden mensen aanlopen achter een oppositie die je ze zelf aanbiedt en die nergens naar toe leidt.
Je leest berichten dat Q-Anon ervoor heeft gezorgd dat anti-vaccinatie berichten weer vrijgegeven heeft op google, nou gebruik google en zie het zelf. Of dat ome Bill Gates is gearresteerd, nou en echt mensen geloven het. Dat Trump ervoor zorgt dat nu alle grenzen dichtegooid worden om vervolgens toe te slaan en de elite van zijn troon zal stoten. En dat al die draconische maatregelen die nu getroffen worden in Europa, gedaan worden om de elite op slot te zetten. Wat een dikke vette misleiding, maar ik snap het want de angst wordt groter als je nu echt merkt dat wij beflikkert worden op zo'n dusdanig level. Ze hebben het in ieder geval weer voor elkaar dat een grote groep weer meer rust heeft en vertrouwen heeft in een reddende factor. Dat wil dus niet zeggen dat er hier en daar wel waarheid wordt verspreid om de geloofwaardigheid in stand te houden. Het feit blifjt, we leven in een tijd waar je allang niet meer moet kijken maar wat ze zeggen, maar wat ze doen. Je blijft in dat zelfde machtsysteem blijven zitten, en ze komen van het lachen niet meer in slaap.
Wanneer komt er nou eens een moment dat mensen echt weten dat alles en iedereen vuistdiep in dat geheel zit, en het vertrouwen in het externe opgeeft, en dat de kracht echt vanuit #ONSZELF moet gaan komen? Dat je op je eigen koers vaart, en accepteert dat het nu serieus is en dat ze ons vet in de val lokken, met catastrophale gevolgen van dien. Ik weet het, waar ze mee bezig zijn is "beyond believe", en te ziek voor woorden. Als de mensen de heerser niet meer gelooft, is hij geneigd iedereen te geloven die tegen de heerser in zegt te gaan. Je moet dus zorgen dat je dat zelf bent. Je gooit er wat waarheden en onderdrukking door de machthebbers in om het verteerbaar te maken, maar ondertussen doet de vergif zijn werk.
Ik heb vertrouwen dat de mensen uiteindelijk door gaan hebben dat het nu echt op onszelf aankomt, en dat wij de kracht en de liefde bezitten om het te doen kantelen. Uiteindelijk als het doek voor de zoveelste keer gevallen is zullen we ook wel moeten, maar dan zullen ze weer een nieuwe verlosser naar voren brengen. Jij bent #zelf de verlosser.

Bron is van Ramon Walter op Facebook.

Ik heb hem ontvolgd. Waarom, Ramon post almaar dat je niet bang moet zijn en geen angst maar veel van zijn post`s komen juist angstwekkend op me over en twijfel daardoor aan zijn oprechtheid. Ik vroeg hem of hij bekend was met Q maar hij wilde daar niets van weten.

Oke, ik wist niet dat je hem volgde. Ik volg hem niet maar om 1 of andere reden zag ik dit bericht voorbij komen. Eigenlijk zie ik het probleem niet als iemand niks van Q wil weten. Vind deze post van hem ook niet angstig of zo. Hij heeft toch gelijk als hij zegt dat men zich niet moet laten leiden door angst? Zie ik zelf soms nog steeds iets over het hoofd? Voor mij is dit op het moment het meest duidelijke antwoord voor wat betreft Q. Ik heb geprobeerd te inventariseren wie welke rol heeft in Q. Wat de rol van Poetin is, waarom die Hillary niet gearresteerd is zoals Q blijkbaar voorspeld heeft. Ik trek er inmiddels mijn eigen conclusie uit en dat is dat ik denk net als hem dat Q niet echt is. Daarmee wil ik niet beweren dat Trump verkeerd is trouwens.

Waarom komen sommige posts van hem angstig op jou over? Voorzover ik de indruk heb is hij vooral fel tegenstander van vaccins.

Ja je hebt gelijk en ben het met je eens dat hij zich profileert als een fel tegenstander van Vaccins. Hij schudt hier ook mensen mee wakker en dat is goed. Echter hij rept elke keer dat we niet in angst moeten gaan zitten maar zelf schrijft hij de een na de andere horrorposts. Ondertussen geeft hij aan niets omtrent Q wil weten en dan denk ik ja zo valt wellicht zijn eigen identiteit weg als hij er wel over zou willen weten. Net als hij onderzoekt is er ook een heel leger van Anons zoals je weet die al 2 jaar alles uitspitten en ik krijg de indruk dat hij daar wat makkelijk over heen stapt. Allemaal prima ieder zijn ding maar ik was daar na verloop van tijd wel een beetje klaar mee. Het is dus mijn eigen ding Binc.

Wat ik tegenwoordig maar doe is de tekst die ik getypt heb kopieëren voordat ik op verzenden klik. En dan in een bestandje plakken. Dan kan ik het altijd opnieuw plaatsen wanneer het wel lukt.

Dan krijg ik dit.

FOUT: Dubbele reactie gevonden. Het lijkt erop alsof je dit al geschreven hebt.

Ja klopt. Maar als je copy paste doet, opnieuw in logt en een klein stukje tekst aan past of toe voegt dan lukt het wel. Tenminste meestal wel...

Waarom komen sommige posts van hem angstig op jou over? Voorzover ik de indruk heb is hij vooral fel tegenstander van vaccins.

Ja je hebt gelijk en ben het met je eens dat hij zich profileert als een fel tegenstander van Vaccins. Hij schudt hier ook mensen mee wakker en dat is goed. Echter hij rept elke keer dat we niet in angst moeten gaan zitten maar zelf schrijft hij de een na de andere horrorposts. Ondertussen geeft hij aan niets omtrent Q wil weten en dan denk ik ja zo valt wellicht zijn eigen identiteit weg als hij er wel over zou willen weten. Net als hij onderzoekt is er ook een heel leger van Anons zoals je weet die al 2 jaar alles uitspitten en ik krijg de indruk dat hij daar wat makkelijk over heen stapt. Allemaal prima ieder zijn ding maar ik was daar na verloop van tijd wel een beetje klaar mee. Het is dus mijn eigen ding Binc.

Binc, ik heb deze: “Q is een zoethoudertje” teksten ook al voorbij zien komen. Zelfs al is Q niet echt, het geloof in een betere wereld is dat wel. Ook het geloof in een hogere macht, het licht, noem het God is echt. Het alternatief is dat alles naar de klote is, dan ga ik liever vol goede moed met geloof in liefde en hoop de toekomst tegemoet. Niet slecht om kritisch te blijven, maar wanhoop levert niets op. Al zien we nu nog niet waar het toe dient, het donker dient uiteindelijk altijd het licht.

Ja, die weerstand naar vaccins zie ik ook geen probleem in en is juist goed. Wat voor posts hij schrijft weet ik eerlijk gezegd niet omdat ik hem niet volg. Waarom ik dit bericht van hem nu tegen kwam weet ik niet. Heb wel vaker iets voorbij zien komen van hem en hoe dat kan weet ik niet. Heb jet toen niet allemaal gelezen maar nu zag ik dit. Of hij uit angst schrijft kan ik dus niet beoordelen. Ik snap dat je zegt dat er een heel leger is die dingen uit spit en dus ook naar buiten brengen. Ik denk dat hij gezien zijn reactie wel verdiept heeft in Q. Net als ik zelf. Maar eerlijk gezegd word ik er nogal simpel van buiten andere dingen om. Ik snap de achterliggende agenda. Maar al die voorspellingen? Ook ik kan er niet in mee gaan. Ik leg me eigen verbanden en ik denk dat hij dat ook doet. Eerlijk gezegd (het klinkt misschien stom) maar ik denk dat het andersom is. Dat als je je afhankelijk op stelt van Q je juist je eigen indentiteit kwijt raakt. Zo heb ik het denk ik wel een beetje ervaren.

Binc, ik heb deze: “Q is een zoethoudertje” teksten ook al voorbij zien komen. Zelfs al is Q niet echt, het geloof in een betere wereld is dat wel. Ook het geloof in een hogere macht, het licht, noem het God is echt. Het alternatief is dat alles naar de klote is, dan ga ik liever vol goede moed met geloof in liefde en hoop de toekomst tegemoet. Niet slecht om kritisch te blijven, maar wanhoop levert niets op. Al zien we nu nog niet waar het toe dient, het donker dient uiteindelijk altijd het licht.

Ik zie nu pas je bericht Tanja. Heeft elkaar gekruist. Ik snap wel wat je zegt. Dat is mijn punt niet. Mijn punt is dat het bij mij andersom heeft gewerkt. dat ik voor anderhalf jaar terug in het licht zat. Maar dat ik ergens in mee moet gaan ofzo en juist dat heeft me een donker gevoel opgeleverd ten koste van mijn eigen zelfvertrouwen. Met ze allen 1 begrijp ik wel evenals een betere wereld. Maar ik voel me gewoon mezelf niet meer. Mezelf afhankelijk opstellen van al die voorspellingen van anderen. Nee bedankt. Inmiddels ben ik mezelf aardig kwijt geraakt en de boel op slot gegooid.

Michelle Smallback zit volledig goed met haar bericht op Facebook! Vanavond nog een soortgelijke samenvatting van mijzelf in de topic WWG1WGA!

Mike

Ik heb het al eerder geprobeerd uit te leggen, maar waarheidsvinding zonder geloof in het goddelijke is echt lastig. Ik ben blij dat ik op beide sporen tegelijk terecht ben gekomen. Het licht zit in ons en er wordt voor je gezorgd. Zonder dit basisvertrouwen is het haast niet te doen om alle ellende en tegenstrijdige informatie te verwerken en vertrouwen te houden. En lastige tijden brengen de grootse vooruitgang is mijn ervaring, ik wens dat ook jou toe.

Ramon Walter praat poep! En jij ook, Binc. Uiteindelijk stuit iedereen op informatie die past bij zijn/haar bewustzijnsfrequentie. Ik heb je berichten gelezen in het voorsteltopic van Vuurvogel, Binc. Alleen omdat jij in een soort identiteitscrisis bent beland a.g.v. een zeer heftige jeugd met totaal incompetente, narcistische ouders en hier zeer kwaad over bent wil nog niet zeggen dat QAnon niet bestaat of wat daar beweerd wordt niet zou kloppen. Je projecteert je eigen negativiteit op het QAnon-verhaal en vindt dan bevestiging bij andere doemdenkers als Ramon Walter. Zijn naam kwam me bekend voor en via de zoekmachine van mijn eigen forum bleek dat ik hem al eerder door had:

Ik heb geprobeerd meer over die Ramon Walter te weten te komen, maar mijn korte zoektocht leverde niets op. De zoekmachine (DuckDuckGo) gaf zelfs geen enkele treffer! De reden waarom ik dit deed is omdat hij in de vertaling van Elkedageenei de Demiurg noemt. Dat is een begrip uit het gnosticisme en eenieder die het gnosticisme aanhaalt dient zwaar gewantrouwd te worden. Misschien is het onwetendheid van Mr. Walter, maar je kunt m.i. niet enerzijds de demonische agenda achter vaccins bloot willen leggen en anderzijds niet op de hoogte zijn van de demonische agenda achter de gnostiek. Geef deze persoon het nadeel van de twijfel!

vaccinaties, post #250530

Mike

Tanja, ik weet niet hoe ik het duidelijk moet maken. Dat geloof heb ik altijd gehad! Het was het punt dat mij op een gegeven moment gezegd werd dat ik moest veranderen. uiteraard ben ik benieuwd wat dan. Tot op heden begrijp ik niet wat ik moet veranderen. Blijkbaar was ik daarvoor niet goed genoeg ofzo. Met alle info die ik voorbij heb zien komen, alle verwijten die naar me toe zijn gegooid dat ik een mentaliteitsprobleem heb en weet ik niet wat nog meer? dat is een inbreuk op het zelfvertrouwen. Ik heb wel degelijk geprobeerd on dingen te willen begrijpen, uit willen zoeken. Ik was ook nog bezig met dingen uit zoeken over me ex. Het resultaat was dat het mij geen kennis en kracht gaf. Waarom niet? Ik heb een mentaliteitsprobleem. Ik geef mensen geen gelijk. Narcisten doen dat ook niet. Binc geeft dus zichzelf de schuld. Narcisten hebben verlatingsangst. Binc haar jeugd was niet bepaald rooskleurig en kwam er in mij hoofd eerder op neer dat het probleem bij mij lag. Tijdens mijn onderzoek in Q komen er dingen voorbij waarbij ik gevoelsmatig niet goed voel. Evenals bij het feminisme verhaal niet. Mijn zelfvertrouwen heeft een giga deuk gekregen en ik zie niet in hoe dit beter word. Mijn basisvertrouwen verdween. En ik bedoel dit niet als een verwijt. Als ik mensen moedwillig schuld in de schoenen zou willen schuiven dan had ik dat al eerder gedaan. Dat is mijn aard niet. Bij mij is er een stuk naar boven gekomen van iemand die ik niet zijn wil omdat ik mezelf daarbij duidelijk een slecht mens voel. wat er aan de hand is weet ik verder niet. Maar het licht ging bij uit.

Ramon Walter praat poep! En jij ook, Binc. Uiteindelijk stuit iedereen op informatie die past bij zijn/haar bewustzijnsfrequentie. Ik heb je berichten gelezen in het voorsteltopic van Vuurvogel, Binc. Alleen omdat jij in een soort identiteitscrisis bent beland a.g.v. een zeer heftige jeugd met totaal incompetente, narcistische ouders en hier zeer kwaad over bent wil nog niet zeggen dat QAnon niet bestaat of wat daar beweerd wordt niet zou kloppen. Je projecteert je eigen negativiteit op het QAnon-verhaal en vindt dan bevestiging bij andere doemdenkers als Ramon Walter. Zijn naam kwam me bekend voor en via de zoekmachine van mijn eigen forum bleek dat ik hem al eerder door had:

Posts hebben elkaar gekruist met mijn vorige. ik ga er nu niet op in. Sorry.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan