Hallo Binc,
In aanvulling op het bovenstaande bericht van Mike heb ik dit bericht voor jou.
Je schrijft dat je denkt dat QAnon niet echt is, omdat er voorspellingen zijn gedaan die niet zijn uitgekomen.
Ten eerste: QAnon doet geen voorspellingen, maar vertelt in cryptische berichten wat er gaat gebeuren. Dat is een groot verschil. Bij een voorspelling is een onzekerheid aanwezig. Je kan voorspelen wat de uitslag van een sportwedstrijd wordt op basis van onderlinge resultaten uit het verleden en op basis van recente prestaties van teams en deelnemers. Maar er zijn ook dingen waarvan je weet dat het gaat gebeuren. Bijvoorbeeld omdat je daar controle over hebt. Naar je werk gaan, boodschappen halen of op vakantie gaan, om maar iets te noemen.
QAnon is van de Amerikaanse militaire inlichtingen diensten, waaronder NSA. Ze weten wat er gaat gebeuren, omdat ze op de achtergrond de controle hebben. Dat is wat wordt bedoeld met “Partiots in control”.
Het lijkt erop dat de zogezegde voorspellingen niet zijn uitgekomen. Q heeft het vanaf een bepaald moment gehad over ‘two years delta’ en ‘two days ahead of schedule’.
Met de two years delta wordt zoals nu bekend is bedoeld dat de grote gebeurtenissen waar in maart 2018 over werd geschreven in maart 2020 gaan gebeuren.
Bedenk dat QAnon ook door de tegenstander wordt gevolgd. De tegenstander precies vertellen wat er wanneer gaat gebeuren om ze uit te schakelen is natuurlijk niet slim.
Ik had nog iets, maar weet niet meer wat. Misschien bedenk ik me dat later nog.