Coronavirus

Bedankt Mike voor je Nederlandse uiteenzetting. Mij houdt dit goed op de been, ik ben er door gerustgesteld dat het goed komt.
Ik merk in mijn omgeving dat men corona moe is, ze vinden het overtrokken maar begrijpen natuurlijk de achterliggende info niet. Ik ga het ook niet uitleggen want dit heeft geen zin.

Dorothé

als ik het goed begrijp van een ander topic, kan het helemaal geen kwaad om te hamsteren, want een standstill is in het voordeel van de goeden, die dan wat mensen van het toneel kan verwijderen of hun loyaliteit ombuigt.
De slechterikken wilden een corona uitbraak met o.a. straks een nieuw vaccin or whatever en de goeierikken zagen dit aankomen en hebben hun eigen pretpakketje gemaakt voor deze periode.
Gelukkig woon ik op een boerderij, misschien dat de koffie op is, maar ik kom niet snel zonder eieren te zitten. En als je weinig suiker eet, gaat de behoefte aan toiletpapier ook omlaag :) .
Ik heb er zin an!

Wellicht kan ik Binc, Debsy en vele anderen die hier meelezen helpen e.e.a. beter te begrijpen middels deze update van mij in het NL.

Oké, dankjewel voor de moeite om dit te verduidelijken. Edwin, jij ook bedankt voor de toelichting.

Ik weet niet wat ik hiervan vind. Ik heb meerdere dingen gelezen en ondanks dat het me meestal wel lukt dingen helder te krijgen lukt dat nu niet.
Zo lees ik dat Geert Wilders ook betrokken was bij rituelen. Dan moeten we hem ook maar niet vertrouwen? Hillary zou gearresteerd worden. De trol loopt nog steeds rond. Waarom is ze dan niet al gearresteerd als die cryptische omschrijvingen dat zeiden? Voor mij lijken het wilde verhalen. en zoals die Ramon zegt op zoek naar iets buiten jezelf om aan vast te klampen. Waarmee ik niet zeg dat mensen niet van zich moeten laten horen. Ook niet Qanon volgers zijn in opstand namelijk. Verder heb ik niet de behoefte om dit uit te leggen naar anderen toe. Omdat het te ingewikkeld is om te onderbouwen wat mij betreft.
Om die reden parkeer ik het voorlopig even En ga ik afwachten wat er gaat gebeuren deze maand. En als ik er vragen over heb dan zal ik dat aangeven.

En ik maar denken dat aankomende week met het voorspelde mooie weer de mensen op het terras een coronaatje zouden drinken.

En ik denk ook dat heel veel mensen flink kuchend naar hun baas bellen dat ze thuis moeten blijven van Rutte.

Horeaca dicht vanaf morgen? Iedereen naar het strand met eigen gehamsterde coronaatjes en wijntjes.

https://nos.nl/artikel/2327194-alle-scholen-en-horeca-tot-6-april-dicht-in-strijd-tegen-coronavirus.html

Ik hoorde net een noodoproep van Stichting Marokkaan in nood. Of we massaal geld willen doneren, aangezien deze groep hard getroffen wordt door de crisis rondom het Covid-19 virus. Aangezien er geen mensen meer op straat lopen die je kan beroven of rollen en iedereen thuis zit wat het inbreken lastig maakt, merkt de Stichting dat deze groep hierdoor keihard getroffen wordt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan