Coronavirus

Vandaag op de radio gehoord, Boris Johnson wil in strijd tegen Corona alleen de ouderen in quarantaine doen. Dit is wel slim denk ik?

???

Kostbaar bezit. Lijkt op gefermenteerd plee papier. Die had ik nog niet gezien tussen al die recepten.

Ik krijg net bericht dat in Baarn en Soest de verzorgingshuizen dicht zijn. Niemand mag erin of eruit.
Nu moet ik toch denken aan dat nieuws wat ik hoorde en daarstraks had geplaatst over Boris Johnson. Hij wil alleen ouderen in quarantaine doen. Dat lijkt hier in Nederland ook te gebeuren.

Al sik op Baarn Nieuws kijk gebeurt dit omdat;

..,,er op een aantal locaties is er verdenking van besmetting met het coronavirus."

Ja klopt. Familie van mij mag hun eigen partner niet eens bezoeken.
Maar Boris Johnson wil dus ook alleen ouderen in quarantaine doen. Dat was op de radio vandaag. Vind ik wel slim als zij de grootste bron van besmetting zijn.

3 weken de scholen dicht, nou dit gaat wel
langer duren hoor. Ik hoorde de minister al zeggen dat er waarschijnlijk nog meer maatregelen getroffen worden de komende weken. Dus Italië taferelen gaan we krijgen.

Artsen zonder grenzen met een tranentrekkend verhaal over Corona bij migranten.

https://www.artsenzondergrenzen.nl/nieuws/coronavirus-bereikt-lesbos/?utm_source=twitter&utm_medium=tweet&utm_campaign=coronavirus-bereikt-lesbos

Oh nee, ons Fransje is ook getroffen door het Coronavirus. ?
Als hij maar weer snel beter wordt.

Is de Russische deep state in de afgelopen 20 jaar al door Poetin uitgeschakeld? Is Corona daarom niet nodig in Rusland?

&feature=share

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan