Coronavirus

https://www.thesun.co.uk/news/11164229/tom-hanks-twice-as-likely-to-develop-serious-coronavirus-complications-due-to-diabetes-health-officials-warn/

ik hoorde vanmiddag dat de dagbesteding van onze dochter ook gesloten is vanaf nu. En het huis waar ze woont vraagt nu zo weinig mogelijk bezoek. Alleen indien nodig en in overleg kan je je kind naar huis halen. Ik moet hier nog overleggen maar ik denk dat ik weet wat ik ga doen...

Ik heb de toespraak van onze geliefde premier gezien en ik ben er ontroerd van. Wat een medeleven heeft deze man. Is dit een van de laatste keren dat we deze useful idiot op televisie hebben gezien? Komt hij na 10 april nog in het openbaar?

De twee longfoto's aan de rechterkant lijken mensen met overgewicht?

Op de foto links ziet u normale longen. In de tweede foto zijn er al longblaasjes die voor 20 à 25 procent gevuld zijn met ontstekingsvocht. De derde scan is nog een stap erger: daar zit 80 à 90 procent ontstekingsvocht. "Die mensen kunnen uiteraard wel nog genezen, maar het is wel een levensbedreigende situatie. En het zijn mensen die niet roken, ze hebben geen andere aandoening zoals suikerziekte of hartfalen. Het zijn sportieve jonge mensen."

Spoedarts over corona: We zien dertigers zonder medische voorgeschiedenis, beelden van longen zijn angstaanjagend

De WAPF podcast over hoe je je het best kan beschermen tegen het CoronaVirus.

https://www.westonaprice.org/podcast/232-protect-yourself-from-the-coronavirus-or-any-virus/

Deficiëntie, medisch:
Oorzaken:
Het tekort kan veroorzaakt worden doordat door een aangeboren stoornis, waardoor het lichaam niet voldoende van een stof kan opnemen uit de voeding, of niet voldoende van die stof zelf kan aanmaken. Ook kan het tekort veroorzaakt worden door een voedingspatroon waarin niet voldoende van deze stof voorkomt. Het voedingspatroon of dieet wordt dan zelf ook deficiënt genoemd, bijvoorbeeld: hij heeft een tekort aan vitamine B12, omdat zijn voedingspatroon deficiënt was voor deze stof. (leentjebuur bij wikipedia)
Als mensen ergens deficiënt aan zijn levert dat problemen op en krijgen ze de ontbrekende stof aangevuld, b.v. B12 injecties.
Vrijwel iedereen is deficiënt aan vitamine C, daar gebeurt die aanvulling echter vrijwel niet. Vreemd! Een aandoening, want dat is het, die zo enorm veel voorkomt en niet of nauwelijks onderkend wordt.

Is de Russische deep state in de afgelopen 20 jaar al door Poetin uitgeschakeld? Is Corona daarom niet nodig in Rusland?

Poetin maakt onderdeel uit van het plan. Het was zaak dat Rusland als eerste gezuiverd werd van de DS, zodat er geen kernoorlog met Rusland kon worden uitgelokt. Als het werkelijke virus de DS is, wat zegt dat over de huidige staat van Rusland?

Mike

https://www.rd.nl/meer-rd/gezondheid/koper-bestrijdt-bacterie-en-virus-in-ziekenhuis-1.640150

Ziekenhuisafdelingen moeten brandschoon zijn. In werkelijkheid doet zo’n 8 procent van de patiënten juist daar een infectie op. Op zoek naar een oplossing voor dit probleem herontdekt de medische wereld een metaal waarvan Egyptische en Griekse artsen de kiemdodende werking al kenden: koper.

Nooit eerder bij stilgestaan; vroeger zaten er op de glazen deuren van warenhuizen, stationrestauraties, ziekenhuizen etc. grote koperen deurklinken. Kan koper of kan een koperzilverionisatie (zie https://www.lenntech.nl/processen/desinfectie/chemisch/desinfectiemiddelen-koperzilverionisatie.htm) infecties/besmetting tegengaan als goedkoop middel? Ja, natuurlijk. Ozon natuurlijk, waterstofperoxide, vit. C/D. Dank je wel Mike voor je fantastische informatie en samenvattingen/vertalingen.

Geen dank, Natuur. Je post heeft helaas wat vertraging opgelopen omdat-ie op de achtergrond in de wacht werd gehouden. Ik heb hem zojuist goedgekeurd en geplaatst, zoals je ziet.

Mike

Uit de comments van artikel over de 'geweldige toespraak' van Mark Jong-il:
"Mama mia wat heb ik gelachen om de onzin die onze Pinokkio stond uit te kramen. Iedereen die net als ik in de Bacteriologie/Virologie en Immunologie heeft gewerkt lacht zich te pletter om de totale nonsens die deze totaal-idioot zat voor te lezen als een pratende trekpop. Ik heb mij de afgelopen weken goed ingelezen op alles rondom corona en ben tot de conclusie gekomen dat het enige land dat de corona-uitbraak echt goed heeft aangepakt Taiwan is. Bij het RIVM werken alleen totale zakkenvullers en kneuzen en dat mag ik zeggen want ik heb 6 jaar met en onder Jaap van Dissel gewerkt dus weet wat voor kneus hij is. In tijden van crisis heb je mensen nodig die nooit in paniek raken, zeer goed analytisch kunnen denken, de juiste knappe koppen bij elkaar roepen (medici, wetenschappers én IT-ers) en de schouders eronder zetten. Ik was als ik de driecteur van het RIVM was geweest al lang geleden (dus tijdens de SARS/MERS-uitbraken) naar Taiwan gevlogen en had daarna eenzelfde systeem opgezet in Nederland. Maar ja stil zitten zakken vullen en niet nadenken dat is nou de top van de graaiende ambtenaren en politici in Nederland."

Krijg net een app dat Frankrijk vanaf morgen op slot gaat voor 15 dagen

Huisarrest, dat is minimaal 60 jaar geleden dat ik dat gehad heb.

Toen voor een lullig dingetje, nu nog erger

We gaan nu nog even snel de auto kopen
Kunnen we wellicht nog boodschappen doen
met de garageplaten erop

Zal wel druk zijn bij de super dan

Tuin project gaat wel in het water vallen op deze manier

Mijn zaden donderdag besteld zijn nog niet binnen.

deze tekst gaat rond op FB, vertaald door Manuela Maan: onderaan een link waar ze vanaf gehaald heeft, als ik het goed begrijp.
Voor degene die zich hierin niet in verdiepen en waarmee het bericht niet resoneert.., laat het los ! ♥️
Hier is wat ECHT NIEUWS dat het lezen waard is ..
(gedeeld) Hier is wat voorkennis die u niet op het nieuws zult horen:
Vanmorgen om 04.30 uur werd de Canadese premier Justin Trudeau door de Verenigde Staten strafrechtelijk aangeklaagd wegens bedrijfs- en financiële misdrijven. Media-eigenaren kregen de opdracht om iedereen te hersenspoelen dat Trudeau en zijn vrouw het Corona-virus hebben en dat ze hun huis voorlopig niet zullen verlaten
Tom Hanks werd 48 uur geleden gearresteerd wegens pedofilie en wordt momenteel vastgehouden in een hotelkamer in Australië, omdat hij weigert terug te vliegen naar de VS. De volgende arrestaties van beroemdheden zijn Celine Dion, Madonna, Charley Barkley en Kevin Spacey. Allen claimen Corona-virusinfecties
De luchthavens van Italië zijn volledig gesloten, aangezien meer dan 80 Vaticaan en financiële ambtenaren dezelfde strafrechtelijke aanklachten hebben gekregen voor financiële misdaad, pedofilie, kinderhandel en seksueel misbruik
Verenigde Emiraten hebben massale arrestaties van hun eigen koninklijke familie en gelieerde ondernemingen voltooid
De veroordeelde Hollywood-verkrachter Harvey Weinstein stemde in met een deal in ruil voor zijn getuigenis tegen honderden Hollywood-beroemdheden en hun betrokkenheid bij de drugshandel, pedofilie en kinderhandel. In plaats van een gevangenisstraf van 55 jaar kreeg hij slechts een gevangenisstraf van 23 jaar. In ruil daarvoor gaf hij getuigenissen tegen enkele van de grootste en machtigste namen, waaronder prins Andrew van het VK, voormalig president Bill Clinton, voormalig vice-president Joe Biden, Tom Hanks, Oprah, Ellen DeGeneres, Quentin Tarantino, Charlie Sheen, Bob Saget, Kevin Spacey, John Travolta, Steven Spielberg, Podesta, NXIVM en PIZZAGATE sekshandelclubs en honderden anderen die allemaal rechtstreeks betrokken waren bij Jeffrey Epstein
Jeffrey Epstein mocht op dezelfde manier een deal sluiten en zijn zelfmoord in de gevangenis vervalsen in ruil voor zijn getuigenis
CEO's van enkele grote wereldbedrijven zijn aangeklaagd / gearresteerd en sommige zijn gedwongen af ​​te treden - allemaal in de afgelopen 30-60 dagen - zoals de CEO's van de NBA, Harley Davidson, de Bill Gates Foundation, Intel, McDonald's, Cesar Awards en Disney; de Vaticaanse politiechef; enz. Er komen de komende 3 maanden ongeveer 700-800 ontslagen
Het in het lab gemaakte Corona-virus was een dekmantel voor de verplichte vaccinatieagenda. Nu is het de grootste geheime Amerikaanse inlichtingenoperatie geworden die de wereld ooit heeft gezien. Deze massale operatie van 158.000 arrestaties zal de grootste kwaadaardige en corrupte politici, beroemdheden en CEO's, waaronder wereldwijde elites en bankiers zoals George Soros, VN-functionarissen en de oprichters van GRETA, inc.
President Trump wint de verkiezingen van 2020 en arrestaties van voormalige Amerikaanse presidenten zullen begin 2021 plaatsvinden. Alle grote arrestaties zullen door de media worden afgeschilderd als toevallige of samenzweringstheorieën. Alle gearresteerde personen krijgen "Rommel Death", wat betekent dat ze de keuze hebben tussen hun dood als zelfmoord of een dood door een ongeval voor het publiek, in ruil voor de verzekering dat zijn of haar reputatie intact zal blijven, of, als alternatief, ze kunnen ervoor kiezen om een ​​strafproces te ondergaan dat zou leiden tot openbare schande
Sommige religieuze topleiders worden gearresteerd of gedwongen af ​​te treden, en sommigen worden plotseling 'ziek'. Het Vaticaan zal het eerste zijn en de paus zal in 2020 worden verwijderd. De productie van door mensen gewonnen Adrenochrome zal worden onthuld, en Hollywood en het Vaticaan zullen worden blootgesteld als direct verantwoordelijk daarvoor
Binnenkort komt er een volledige sluiting van twee maanden van 's werelds meest voorkomende operaties, zoals scholen, de beurs, sommige banken, luchthavens, scheepvaart, reizen, evenementen, gala's, exposities, sportgames, sportkampioenschappen, muziekprijsuitreikingen , NBA / NHL / honkbalwedstrijden en cruises op schepen. Er zullen voedseltekorten en gefaseerd stroomverlies zijn. Gasprijzen zullen dalen, voedselkosten zullen stijgen, verzekeringen zullen stijgen, goud- en zilvervoorraden zullen dalen, en veel bedrijven zullen failliet gaan of een aanzienlijk financieel verlies lijden, zoals in het geval van wat er met Air gaat gebeuren Canada, Disney en Coca-Cola
Welkom bij de Geat Awakening. Wat er deze zomer en herfst gaat gebeuren, zal de wereldgeschiedenis veranderen
Vertaald Manuela Maan

https://kauilapele.wordpress.com/2020/03/15/mr-ed-rmn-3-14-20-intel-update-real-news-via-email-coronavirus-covid-19-pandemic-there-is-no-virus/?fbclid=IwAR1RUlR8F39PzaTTl6U74aMXa6MnGw8MtEBCB75uL7IjoZx-0iyKgfynrF0

Sashi is blijkbaar geen Q-volger.

De barbaarse Chinese culturele praktijken zijn de oorzaak van deze crisis. Niet het humeur van onze natuur.

Sashi is blijkbaar geen Q-volger

Al die lui op 'alernatief rechts' niet. Ook Jensen bijvoorbeeld maakt zich onnodig druk over de roep van PVV/FvD om een totale lockdown van NL. Dit is exact wat er nodig is, niet om 'corona' te bestrijden, maar het werkelijke virus en dat is de Deep State. Wie Q nu niet volgt mist een groot aantal zeer belangrijke puzzelstukjes. Dit is hoe alternatief rechts vroeger, voor het Q-tijdperk, altijd was: alleen maar reageren op wat de mainstream media doet. Ik ben daar een beetje klaar mee, eerlijk gezegd. We are the news now!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan