Coronavirus

Ik zou deze ijzersterke video graag downloaden vanaf Rumble. Iemand suggestie hoe?
Mijn favoriete downloader, pakt alles!!! Ik heb een paar jaar geleden gekozen voor de betaalde versie ( eurootje of 11, 12) en geen moment spijt gehad. Gebruik hem dagelijks en nee, geen aandelen hoor ;)

Mijn favoriete downloader, pakt alles!!! Ik heb een paar jaar geleden gekozen voor de betaalde versie ( eurootje of 11, 12) en geen moment spijt gehad. Gebruik hem dagelijks en nee, geen aandelen hoor ;)
Ik kan hem ook wel even downloaden en op de kronakreuners plaatsen. Vanaf daar kun je hem dan weer makkelijk downloaden.

Ik zou deze ijzersterke video graag downloaden vanaf Rumble. Iemand suggestie hoe?
"Video Downloadhelper" al add-in (Firefox, Brave kan ik nu niet testen) en optie Browser download werkt voor mij voor de meeste video's. Ook deze nu gedownload.

Kreeg vanmorgen een mail van de kinderopvang van mijn dochter. Dat er iemand met Roodvonk is geconstateerd. Daar kwam die hoofdpijn en vermoeidheid enzo denk vandaan opeens bij mij. En ja.. mijn hele lichaam zit onder de rode vlekken🤣 had er echt nog nooit van gehoord.. maar gelukkig geen Corona!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan