Coronavirus

Wel heel duidelijk hoe het hier allemaal staat per fase. Maar wel erg eng. En ja al het bezit weg daar gaat het om. Light wil win.

Uit de nnieuwsbrief van Leefbewust:

De standpunten die ik aandroeg werden genegeerd, vermeden of verdraaid waardoor het nooit echt een discussie is geworden. Terwijl die wel beloofd is. Ik ben ook onder valse voorwendselen uitgenodigd. Ik mocht alleen aan tafel zitten als ik mezelf zou laten testen.

Ik gaf telefonisch aan dit principieel niet te doen omdat ik antistoffen in mijn lijf heb en dit ook kan aantonen. Dit geeft een betere bescherming voor anderen dan een sneltest. Ok, dat was prima, maar dan zat ik wel 1,5 meter buiten de tafel.

Eenmaal aangekomen kreeg ik een zielig verhaal van crewleden die toch wel erg bang waren voor een niet-geteste én niet-gevaccineerde gast. Met behulp van een sneltest kon ik die angst weghalen én alsnog aan tafel komen zitten. Toen dacht ik: 'Ok, dan stel ik de crewleden gerust en kan ik aan tafel zitten om mijn verhaal nog beter over te brengen'.

Maar helaas! 2 minuten voor de uitzending live ging werd ik alsnog apart gezet. Allemaal een vooropgezet plan dus. Ik had kunnen weglopen, maar ben blij dat ik mijn verhaal alsnog heb kunnen doen.

Kinderen inzetten voor propaganda, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Normalisatie en willen voldoen aan die norm dmv onnadenkende volgzaamheid is in mijn beleving de as van het kwaad. Maar dat even terzijde. Omdat het altijd gekker kan:

Zien jullie ook die 2 doodshoofden op de grond? Het is Halloween, maar vast ook met een boodschap daar neergelegd.

Kinderen inzetten voor propaganda, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Normalisatie en willen voldoen aan die norm dmv onnadenkende volgzaamheid is in mijn beleving de as van het kwaad. Maar dat even terzijde. Omdat het altijd gekker kan:

Zien jullie ook die 2 doodshoofden op de grond? Het is Halloween, maar vast ook met een boodschap daar neergelegd.

Gadverdamme :(

Geloven we hier nu wel of niet in covid? Ik ben in de war.

Wel vreemd dit, sinds vanmorgen ruik ik helemaal niks meer🤔 zelfs geen sterk parfum. Had ook al last van enorme bonkende hoofdpijn. Wie weet toch Covid😁 zal het nooit weten want ik laat mij niet testen of prikken. Maar wel klote als je niks meer ruikt hoor.

Wel vreemd dit, sinds vanmorgen ruik ik helemaal niks meer🤔 zelfs geen sterk parfum. Had ook al last van enorme bonkende hoofdpijn. Wie weet toch Covid😁 zal het nooit weten want ik laat mij niet testen of prikken. Maar wel klote als je niks meer ruikt hoor.
Had ik vorige week, vrouw ziek op bed. Ik niks ruiken en af en toe lichte verhoging.

Gaat vanzelf weer over :-) (alhoewel ik er ook IVM bij geslikt heb :-))

Dat niet ruiken von ik lastig toen ik met petroleum kachel aan het spelen was :-)

Had ik vorige week, vrouw ziek op bed. Ik niks ruiken en af en toe lichte verhoging.

Gaat vanzelf weer over :) (alhoewel ik er ook IVM bij geslikt heb :))

Dat niet ruiken von ik lastig toen ik met petroleum kachel aan het spelen was :)
Ok ik slik ook gewoon IVM. Hoop dat het ruiken weer beter gaat over een paar dagen🙏🏻 bij jou wel terug gekomen?

• Leuk
Waarderingen: gse

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan