R
Ragnar Peterson
Guest
Ja ik ook 2.soms om de dag en de andere week weer elke dag en dan weer een poos nietmeestal 2, om een beetje bij te houden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik ook 2.soms om de dag en de andere week weer elke dag en dan weer een poos nietmeestal 2, om een beetje bij te houden
Ik volg meestal mijn neus, als tie snottert dan neem ik er weer watJa ik ook 2.soms om de dag en de andere week weer elke dag en dan weer een poos niet
Ouders van een goede vriend van mij ook, zijn al weken onder de pannen na het krijgen van de griep, onee sorry griep bestaat niet meer, cojona.Wel vreemd dit, sinds vanmorgen ruik ik helemaal niks meer zelfs geen sterk parfum. Had ook al last van enorme bonkende hoofdpijn. Wie weet toch Covid zal het nooit weten want ik laat mij niet testen of prikken. Maar wel klote als je niks meer ruikt hoor.
Hoor zojuist van een insider uit het Albert Schweizer Ziekenhuis dat daar 24 gevaxten liggen en 12 ongevaxten met Cojonaklachten.Kuipers heeft gelijk we hebben niets aan die data, daar wordt toch in gerommeld, logisch denken zegt dat 90% in het ziekenhuis gevaccineerd is, als het andersom zou zijn rolden ze over elkaar heen om te laten zien dat 90,% ongevaxten zijn
Tsja wat het is zal ik nooit weten. Is wel vervelend maar kan er wel mee leven hoor.Ouders van een goede vriend van mij ook, zijn al weken onder de pannen na het krijgen van de griep, onee sorry griep bestaat niet meer, cojona.
Hebben ook geen reuk en smaak, zijn erg moe.
Er zijn nogal veel en vaak chemtrails geweest de afgelopen tijd, dat zal ook niet hebben meegeholpen aan een goede gezondheid.
En op twittert het volgende:Hoor zojuist van een insider uit het Albert Schweizer Ziekenhuis dat daar 24 gevaxten liggen en 12 ongevaxten met Cojonaklachten.
die je dus absoluut niet moet laten injecteren (overbodige opmerking van mij, I know).IET en anderen zijn nog steeds op zoek naar 'levende beestjes'. Dat was ik vorig jaar ook. Het wordt nu echt tijd dat ik.die Engelstalige podcast ga opnemen en verspreiden. Ken je vijand, het gaat [HEN] om.DOOD DNA, dus SYNTHETISCHE EIWITTEN!
Mike
Meestal krijg je met jou theorieën uiteindelijk wel gelijkDat kan wel degelijk. Mogelijk activeren bepaalde s-eiwitten in de externe omgeving s-eiwitten in je innerlijke omgeving vanwege een verwantschap die ze met elkaar vertonen. Het is maar een theorie, kan het niet bewijzen.
Mike