Coronavirus

2 jaar geleden heb ik een zeer zware griep gehad. Mijn vriend had hem meegebracht van Italië. Ik kon mijn ogen niet meer opendoen, ze plakten gewoon van de etter aan elkaar.
Maar dit was geen corona.
Ik ben er echter zonder medicijnen vanaf gekomen.

Dorothé

Dat zou dus betekenen dat er in NL niet extreem veel meer mensen dan anders op de IC terecht komen. Ken wat mensen in de zorg, dus hou het in de gaten.

Ik ken een aantal mensen uit de zorg, geen heeft een coronapatient gezien. Ze hebben het wel enorm druk nu. Vooral met continue poetsen en handen wassen.

Joost

“Dit is een lang artikel geworden. De materie is zo complex, dat dit onvermijdelijk is. Met dank aan Ellen Vader en Joris Baas voor hun hulp bij het ordenen van de gigantische hoeveelheid bronnen waarop dit artikel is gebaseerd.”

https://stichtingvaccinvrij.nl/covid-19-wat-is-er-aan-de-hand/?fbclid=IwAR2tDwn9qRjYX9PpwvcrnZ011SKupxFgm1b9BWJEs-NnoiQDaNJD4sS8tu8

Ja het is superlastig want heel veel websites met complotten/alternatief nieuws is natuurlijk laatste linie en controlled oppositie.
Zal hier ook wel eens over gesproken zijn denk ik. Hoe scheidt je het kaf van het koren?

Wie vind dit een goed idee? Ivm Corona de huren en schulden bevriezen! Eerlijk gezegd lijkt het erop dat er gebeurd wat voorspeld is? Dus gaan we dit met zijn allen tekenen?

https://bevriesschuldenhuur.petities.nl/?t=Geen&fbclid=IwAR1bDy-gPpk_8cCm1jsVkHGrrPMAwN9wjtqpFNSCnUGS12EjXhoS1GDG894

Vandaag zijn de schulden en belastingen in America weg gescholden en net zij Erica dat in Engeland ook en de huur

dit appte een vriendin mij net, ze kreeg dit appje van haar dochter die in Engeland woont en huurt.

Ik ken die Rene Karst niet. Toen ik de video voor de eerste keer zag kwam het gespeeld over op mij.

Mijn zus vroeg mij waarom NL niet in totale lockdown gaat.Dit n.a.v de info die ik haar gaf over Q en het schoonvegen van bijv het Vaticaan etc. Nu is zij bang dat NL niet word schoongeveegd omdat wij niet in totale lockdown zitten. Zij zag dat Wimlex vandaag gewoon vrij rondliep in Brabant vandaag. Ach ja NL is zeker weer het braafste jongetje uit de klas nietwaar?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan