Coronavirus

Mijn zus vroeg mij waarom NL niet in totale lockdown gaat.Dit n.a.v de info die ik haar gaf over Q en het schoonvegen van bijv het Vaticaan etc. Nu is zij bang dat NL niet word schoongeveegd omdat wij niet in totale lockdown zitten. Zij zag dat Wimlex vandaag gewoon vrij rondliep in Brabant vandaag. Ach ja NL is zeker weer het braafste jongetje uit de klas nietwaar?

Nothing can stop what is coming. Nothing.

Mike

https://mailchi.mp/1f1ac5ab25f9/corona-virus-scam-4157157?e=856d716b0d

WA Price Foundation is half wakker, maar niet op de hoogte van Q.

De angst, of paniek zo je wilt, wordt grotendeels door de bevolking zelf met beide handen aangenomen. Angst werkt nu eenmaal veel sterker van de rede, zo werkt het brein, bij angst wordt het nuchtere nadenken onderdrukt. Illustratief hiervoor is de radio-uitzending van het hoorspel "Alien Invasion" met Orson Welles, waarbij mensen dus naar een hoorspel luisterden en er bovendien bij verteld werd dat het om een hoorspel ging en dus niet om een echte invasie. Toch ontstond er grote paniek. Zoek de verschillen met de corona-hype:

https://www.livescience.com/63958-war-of-the-worlds-aliens.html

Dit is wat Deepl er van maakt:

Er zijn bijna 34 duizend mensen gevaccineerd tegen Meningocco C in een paar weken tijd, met pieken van 70% van het verwachte doel. De eerste fase van het regionale actieplan kan dus worden afgerond, met het einde van de activiteiten van de meeste van de 14 buitengewone klinieken.

Dit werd gezegd door het raadslid voor welzijn van de regio Lombardije Giulio Gallera, commentaar op de resultaten van de eerste stap van de vaccinatie veiligheidsgordel die de regio Lombardije, samen met de ATS van Bergamo en Brescia en de ASST van referentie, heeft geactiveerd in het gebied van Neder-Sebino en Grumello waar, in de laatste maand, 5 gevallen van Meningoccus C sepsis hebben plaatsgevonden, twee van hen fataal.

"We zullen onze waakzaamheid niet laten verslappen - vervolgde het raadslid - en vanaf maandag 20 januari zal het nog steeds mogelijk zijn om gratis vaccinaties te krijgen via huisartsen en kinderartsen van vrije keuze in hun professionele kantoren. Zal bovendien doorgaan met de geplande vaccinaties in scholen en bedrijven die zich bereid hebben getoond om ze volgens het reeds vastgestelde tijdschema te huisvesten. De buitengewone polikliniek in Villongo blijft open en zet de gebruikelijke activiteiten van de vaccinatiecentra in Sarnico, Grumello del Monte en Iseo voort".
VACCINES GEGEVENS

"In de gemeenten van de provincie Bergamo die door het buitengewone plan zijn getroffen - Gallera toegevoegd - hebben 21.331 burgers gevaccineerd, waarvan 1680 studenten rechtstreeks in scholen en 2414 werknemers in hun bedrijf. Maar liefst 40 huisartsen in het gebied hebben zich bij deze ongekende operatie aangesloten, door de proactieve oproep van hun patiënten. In de streek van Brescia werden daarentegen 9.200 mensen gevaccineerd via speciale klinieken, naast 1.700 mensen in de zorg voor huisartsen en kinderartsen van vrije keuze, 1.000 studenten en 300 werknemers in bedrijven, voor een totaal van 12.200 burgers". (hier is het cijfer dat een paar dagen geleden is vrijgegeven over vaccinaties).

De buitengewone veiligheidsgordel werd door de regio Lombardije gelanceerd vanaf 24 december met het gratis aanbod van vaccinatie. Het ging om bewoners en werknemers in Neder-Sebino en Grumello, tussen 18 en 60 jaar oud, naast de groep jongeren tot 18 jaar die anticiperen op de oproep die al in het gewestplan is voorzien.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Dank je wel, Het ging dus om bewoners en werknemers in Neder-Sebino en Grumello, tussen 18 en 60 jaar oud MMh en wat ik via Jensen begreep waren het voornamelijk ouderen die aan het Corona virus overleden.

Misschien zat er toch een vorm van Covid in de vaccins zodat de mensen die geënt zijn dit konden verspreiden?

WA Price Foundation is half wakker, maar niet op de hoogte van Q.

Ik heb het gelezen. En ik mocht tussen 2013 en 2016 niet schrijven dat Bill Gates uit was op depopulatie? Ik mocht politiek en voeding/gezondheid niet met elkaar vermengen? Ik zou ambities hebben om de Nederlandse Alex Jones te worden, allemaal verwijten die mij achter mijn rug om bij de WAPF voor de voeten zijn gelegd!

Ik heb dit nooit eerder gedaan, uit respect voor de privacy van de klagers (zelfs als ze geen respect voor mij tonen), maar na zoveel jaar is het wellicht tijd dat je een inkijkje krijgt in wat de klagers destijds schreven over mij naar Sally Fallon:

According to mr. Donkers, the root of all evils is 'the Elites, that run the world', 'The Illuminati', all united in institutions with the only objective to enslave the global community in mind-control, ruin everything that exists and burn the society down to ashes to build a New World Order. These Elites originate from extraterrestial, satanic bloodlines, that have invaded our world, with the only purpose of overall domination through mind-control.

To accomplish this, these Elites have developed programs to decimate the world population, starting in Africa, where, for example, they have released HIV on purpose. Bill Gates is one of the leaders in these population destruction-programs by his vaccination-organisation.

Not only mister Donkers is always right, more alarming is the fact that he also considers it his duty to bother (or in his own words “wake-up”) the Weston-Price-community with his personal views on how the world is organised, what is wrong, who is to blame and how things should be.

He likes to see / portray himself as a Mike Adams, Alex Jones or David Icke. He behaves like the guru of a sekt, opening up the hidden secrets, not available to the uninitiated.ignorant.

(verzonden op 27 februari 2014)

En kijk eens waar we nu staan. Zelfs de WAPF-veteranen beginnen nu wakker te worden! Wie in de voorhoede loopt, loopt altijd het risico om als eerste te worden aangevallen...

Mike

En dan hebben we dit ook nog.

Chlorine Dioxide for Coronavirus: a revolutionary,
simple and effective approach

March 2020 DOI: 10.13140/RG.2.2.23856.71680 License CC BY-NC-SA 4.0 Project: Toxicity study of chlorinedioxide in solution (CDS) ingested orally Andreas Ludwig Kalcker y Helena Valladares co. : Liechtensteiner Verein für Wissenschaft und Gesundheit LI-9491 Ruggel

Toch veel mensen die documentaire van Janet zeer interessant vinden.
Lijkt me geen verkeerde zaak.

Documentaire maker Janet Ossebaard gaat als een lopend vuurtje rond over het internet over het Corona virus

https://viraal.video/2020/03/23/documentaire-maker-janet-ossebaard-gaat-als-een-lopend-vuurtje-rond-over-het-internet-over-het-corona-virus/?fbclid=IwAR1bMsGio2ZNSOkh0_7-5dFm5xu_gJBFTNMcPMsAdlpfBQ7n-KvXBUKSwi4

Toch wat vragen over het Corona.
Het is een gecreëerd virus, bestaat dus wel echt. Er worden mensen ziek, sommige die zwak zijn kunnen eraan sterven.
Het pakt veelal de elite, die afhankelijk zijn van adrenochroom.
Vanaf 10 april wordt de hele Deep state opgerold. Velen zullen gedood worden, anderen kunnen voor zelfmoord kiezen. Ons wordt dan verteld dat ze Corona hebben.
Er zijn echter toch genoeg mensen die het echt hebben, natuurlijk niet zoveel als gehypt wordt.
Als dan vanaf 10 april alles duidelijk wordt, hoe ziet het dan met het virus uit? Gaat dat nog door, moeten we verder in lockdown, stopt het abrupt omdat het hoofdzakelijk hysterie is...
Hoe kan een virus als het wel bestaat (ook al is er geknutseld) ineens ophouden en hoe kunnen zieke mensen dan ineens beter zijn?
Misschien rare vragen.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan