Coronavirus

@dorothe, als ik mag reageren op jou vraag of wij nog in lockdown moeten blijven na 10april. Ik denk het niet als ik Trump moet geloven. Die zei duidelijk dat alles weer normaal zal zijn met Pasen. Maar mijn vraag was elders hier ook: geldt dat dan alleen voor Amerika of ook voor de rest vd 'getroffen' landen?

@edwin het lijkt me onwaarschijnlijk maar je zou ook een virus kunnen verspreiden via test kits. Door de test wattenstaaf die de neus in gaan te infecteren met het virus,

De Bill & Melinda Gates Foundation stelt binnenkort testkits beschikbaar aan inwoners van de Amerikaanse stad Seattle. Mensen kunnen daarmee zichzelf testen op het coronavirus, zonder dat ze naar de dokter hoeven te gaan.

Inwoners van Seattle zullen thuis met een wattenstaafje een neusslijmmonster nemen die ze opsturen naar een lab. Binnen twee dagen krijgt de persoon de uitslag of hij of zij besmet is met het coronavirus.

Stichting van Bill Gates komt met zelftest voor coronavirus

het lijkt me onwaarschijnlijk maar je zou ook een virus kunnen verspreiden via test kits. Door de test wattenstaaf die de neus in gaan te infecteren met het virus,

Het is een vrij onschuldig virus, dus ik denk dat het vooral om paniek zaaien gaat. Dit door middel van valse positieven. Misschien gaat het ook om het bemachtigen van DNA.

Van een bericht van Henkie uit het onderwerp Jensen even hierheen gehaald vanwege de relevantie:

Hoi Robert, ken je deze cijfers en oplossingen al?

18-03-2020 | Weet je het nog de Corona uitbraak op het cruise schip “Diamond Princess”, allemaal oudere mensen dicht op elkaar gepakt. De vraag is dan, hoeveel zouden er nog in leven zijn? Dit is het ultieme experiment veel oudere mensen opeen gepakt op een relatief klein schip voor langere tijd, en … 83% van alle mensen aan boord, kreeg de ziekte niet !! Minder als de helft die positief getest werden hadden geen symptomen. Totaal waren er 7 doden, dat is 1 op de 528 en allen boven de zeventig jaar oud van de + 3700 passagiers en bemanningsleden. En al die tijd werden ze -GEDWONGEN- dicht op elkaar te leven. De -KANS- om dood te gaan in -DEZE- omstandigheid was …. 0,19 procent en, … dit alles volgens een officieel onderzoek.
Bron
: https://wattsupwiththat.com/2020/03/16/diamond-princess-mysteries/

De hele natuur leeft in een soort supersymbiose: organismen komen met tal van andere organismen in aanraking, groot en klein. In organismen leven ook weer organismen zoals onze darmflora zonder welke we niet eens zouden kunnen leven.
De mens echter leeft als een hydrocultuurplant: de wetenschap weet precies wat we nodig hebben en als we alle vitamines, mineralen en energiedragers maar binnen krijgen zal het wel goed moeten gaan. Nou, zo werkt de natuur dus niet, die wetenschappelijke visie ie te beperkt en leidt tot een grote kwetsbaarheid van ons organisme.

Corona, later komt de kater, …

Als jij je onbedachtzaam laaft aan de drank, hoe groot wordt dan de kater?

Dat vindt ik wel een mooie metafoor, een overeenkomst met het nieuws van vandaag, gisteren, eergisteren, vorige week, vorige maand en de komenden weken. “Corona”. Je zou er mentaal wel haast ziek van worden, een kater van krijgen.

Nou die kater, … dat staat gegarandeerd te gebeuren voorspel ik. Het kan niet anders dan wanneer je de hele dag een ieder bang aan het maken bent voor de mysterieuze ziekte die zomaar toe kan slaan, hou afstand, direct naar huis toe, was eerst je handen, poets je tanden (Oh nee die laatste was van Doe Maar) Ja zo belachelijk ga jij je ook voelen als je er straks achterkomt dat jij je zo hebt laten inpakken door dat griepje, dat belachelijke griepje waar een record aantal mis diagnoses werden gegeven [80.33%] om de cijfers op te leuken. Lacherig zeg je tegen vrienden dat het allemaal wel mee viel. Dat jij dat al die tijd ook wel wist. En je voelt je net zo naar als na die geweldige kater die je kreeg, na dat niet meer uit je geheugen te wissen drankgelag.

Niets geeft een groter klote gevoel dan te weten bij de neus genomen te zijn.

Je hebt een geluk, iedereen heeft die kater. Gezamenlijk trapt men in deze massa hysterie.

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/26/corona-later-komt-de-later/

Hydroxy Chloroquine en Azithromycin zijn antibiotica Mike. Als de patiënten ervan opgeknapt zijn betekent dat dat er na de infectie met het virus vervolgens een bacteriële infectie is ontstaan. Daar is antibiotica, regulier gezien, aangewezen. Het lijkt met dus geen wondermiddel tegen het gehypte virus.

Hydroxy Chloroquine en Azithromycin zijn antibiotica Mike. Als de patiënten ervan opgeknapt zijn betekent dat dat er na de infectie met het virus vervolgens een bacteriële infectie is ontstaan. Daar is antibiotica, regulier gezien, aangewezen. Het lijkt met dus geen wondermiddel tegen het gehypte virus.

Er is een diepere, onderliggende reden waarom deze medicatie in beeld is gekomen. Deze zal in een later stadium helder en duidelijk worden. Even geduld nog, ik kom er tzt op terug!

Mike

Ik kon het NSB topic niet vinden en plaats het hier.

Gemeenten Purmerend en Beemster openen kliklijn voor groepsvorming op straat

PURMEREND/BEEMSTER - Inwoners van gemeenten Purmerend en Beemster kunnen vanaf nu een melding maken van groepsvorming op straat. Mensen kunnen een melding maken wanneer ze de mensen op straat niet aan kunnen spreken.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/264419/gemeenten-purmerend-en-beemster-openen-kliklijn-voor-groepsvorming-op-straat?fbclid=IwAR3mIh-5jvM5_0EO-F5RZEAiVNzDzufQA5W_NHHEpcgtuyVPvYjg1Rox0xY

Er is een diepere, onderliggende reden waarom deze medicatie in beeld is gekomen. Deze zal in een later stadium helder en duidelijk worden. Even geduld nog, ik kom er tzt op terug!

Ik ben benieuwd wat daarvan de reden is.

Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat dit medicijn wel werkt?
Maar deep State ondertussen alles doet om te laten zien dat dit niet de juiste remedie is en Trump weer in een kwaad daglicht te zetten. Ik kreeg onderstaande link doorgestuurd van iemand. Je kan dan op de landen klikken en het percentage zien van doden en herstellenden. Is het toeval dat in nagenoeg alle landen meer mensen herstellen dan dood gaan? Behalve in Amerika en Groot Brittannië?

https://www.covidvisualizer.com/

Als reactie op de vraag van @Dorothe en het antwoord van @sampjes ik zag dit bericht op Twitter voorbijkomen. Als dit klopt dan zijn de uitzendingen wereldwijd. Ik weet nog niet hoe maar het lijkt me geweldig.

?s=20

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/coronavirus-covid-19-update-als-je-wakker-wordt-en-je-beseft-dat-je-gevangen-zit-wat-kun-je-dan-doen/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan