Coronavirus

Wat ik zelf opzocht, is wat het normale protocol is bij ziekenhuisopname (IC) van een patient met een ernstige/dubbele longontsteking. Zo’n opname en de behandeling ziet er “normaal gesproken” toch echt anders uit dan wat een patient nu te verduren krijgt. En waarom worden patienten standaard beademd bij Corona; DRIE weken?

Buikligging en beademing gebeurt alleen in UITZONDERLIJKE gevallen en dan zo kort mogelijk want het risico op een (ergere) longontsteking neemt toe! Als iemand een tijd op zijn buik ligt, ziet diegene er heel eng uit; opgezwollen, paars gezicht. Er wordt vaseline op de mond gesmeerd omdat deze persoon niet gewassen kan worden. Voor de aanblik van zo’n patient worden familieleden gewaarschuwd, normaal gesproken.

‘Beademing heeft ook nadelen en daarom wegen we steeds zorgvuldig af of beademing nodig is, of nog steeds nodig is. Een beademingsmachine beademt de longen van een patiënt heel anders dan de manier waarop wij normaal ademhalen. Hierdoor kan schade aan de longen ontstaan. Door deze schade kunnen de longen stug worden, waardoor het beademen steeds lastiger wordt. Ook kan door de beademing een klaplong (pneumothorax) ontstaan. Verder is het bekend dat door beademing het risico op een longontsteking (pneumonie) toeneemt. Bij niet-invasieve beademing bestaat het risico op drukplekken aan het hoofd/in het gezicht als gevolg van het masker en is er een verhoogde kans op verslikken. (Dit wordt ook wel aspiratie genoemd. Het betekent dat er maaginhoud in de luchtwegen/de longen komt.’

En:
‘Meestal worden patiënten in rugligging verpleegd en beademd, waarbij de patiënt wisselend wat meer op een zijde en dan op de andere zijde wordt gedraaid. Dit noemen we wisselligging. Als het mogelijk is verplegen we beademde patiënten rechtop zittend in bed of zelfs in een stoel.
Bij beademde patiënten met ernstig zieke longen kan het nodig zijn om ook periodes in buikligging verpleegd te worden. Het doel hiervan is vooral de zuurstofopname door de longen te verbeteren. Tijdens buikligging worden patiënten doorgaans wat dieper in slaap gebracht en bij het terugdraaien naar rugligging valt op dat het gezicht gezwollen kan zijn. Als familielid of naaste is het goed hier op voorbereid te zijn.

Wij proberen om de periode van beademing zo kort mogelijk te houden. In zeer uitzonderlijke gevallen is het niet meer mogelijk om zelfstandig te kunnen ademen. Afhankelijk van vele factoren kan hier eventueel een chronisch beademingstraject worden gestart. De coördinatie hiervan verloopt via het Centrum voor Thuis Beademing (CTB).

Uit 1 van de linken die je plaatste is de beste behandeling een SDD protocol van wat ik eruit begrijp. Dan is natuurlijk wel de vraag hoe ze nu behandeld worden. Wat ik uit dit filmpje begrijp is dat ze de patiënten in buikligging behandelen. Ik vraag mezelf af wat de reden is dat er niet behandeld word volgens het SDD protocol als men claimt dat dit de beste manier is. Aangenomen dat dit waar is natuurlijk. Het lijkt er inderdaad eerder op dat men de mensen die nu overlijden standaard overlijden aan Corona. Nergens worden de bijwerkingen van de beademing genoemd. Dus, is het werkelijk waar dat alle overledenen overleden zijn aan corona, of is het mogelijk dat de beademing fataal is geworden?

Hieronder het filmpje met uitleg.

Al een wat ouder artikel, maar toch….
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Corona (naast veel andere redenen) de depopulatie agenda hoog heeft staan.
-Testkits besmet met Covid.
-Mensen die de griepprik hebben gehaald zijn vatbaarder.
-Mensen die bepaalde medicijnen slikken zijn vatbaarder.
Hebben deze zieke geesten het bewust verspreid om van onze oudjes (de nutteloze opvreters) af te komen?

Ik denk dat dit heel goed mogelijk is. Dit is niet meer normaal of menselijk. Bewust gecreëerde angst.

Vandaag te horen gekregen dat een jongere broer van mijn vader ook Corona heeft. Hij werkt in Brabant en heeft het daar blijkbaar opgelopen. Hij is er niet best aan toe en hij is verder gezond. Hij gebruikt geen medicatie en heeft geen chronische ziekten. Wij waren daarom behoorlijk verbaasd dat hij er dan toch zo ziek van is. Door extreme ademhalingsproblemen is hij per ambulance opgehaald en ligt hij nu in het ziekenhuis.

Ik hoor hier dus ook tegenstrijdige verhalen. Tot nu toe was ik niet bang voor mezelf, wel voor mijn oude en zieke vader.
Ik hoop dat hij niet ziek zal worden.
Vraagje: moeten de mediaverhalen nu toch als waarheid gezien worden?
Ik heb er tot nu toe niet veel waarde aan gehecht.

Dorothé

Ons onderscheidingsvermogen wordt in deze tijd zwaar op de proef gesteld, dat is waar.
Ga ervan uit dat een hele boel mensen hun werk zo goed mogelijk doen, ook bij de media, ook al zien ze het hele plaatje mss niet.
Dat er mensen met longaandoeningen in het ziekenhuis liggen is nu éénmaal zo maar het echte hoe en waarom weten die journalisten niet hoor, die brengen gewoon verslag uit.
Tegelijkertijd weten wij maar al te goed hoe selectief het nieuws naar ons toe word gebracht. Sommige dingen worden opgeblazen, feiten verdraaid, verzwegen of er wordt ronduit fake news gebracht.
De echte censuur zit em hogerop. Denk dan aan de top van Reuters, de eigenaars van grote mediabedrijven, ..
Zij filteren al het nieuws dat binnenkomt.
In de raad van bestuur en bij de aandeelhouders zitten belangrijke mensen die banden hebben met de verschillende inlichtingendiensten en de politiek, clerus of loge.
Onze politici voeren slechts hun orders uit, daarom moet je alle msm kritisch volgen.

Ik lees alle reacties met gelatenheid aan omdat ook ik zeer vele bedenkingen heb bij de hype.
Echter het voorbeeld van Sampjes (april 1, 2020 om 7:55 pm) verontrust me wel.
Het is niet het eerste voorbeeld...

Hoi Binc, Ja, dat bedoel ik. Als je op sites van ziekenhuizen leest wat hun protocol is bij ernstige longontsteking dan komt beademing zelden, en liever niet, in beeld. Alleen in uitzonderlijke situaties wordt beademing overwogen en dan zo kort mogelijk want beademing zorgt voor longontsteking. 'Longontsteking tijdens beademing is een belangrijke oorzaak van ziekte en sterfte van Intensive Care (IC)-patiënten. Afhankelijk van de ernst van het onderliggend lijden en de gebruikte methode om de diagnose‘longontsteking’ te stellen krijgt 10-50% van de beademde patiënten een longontsteking. Cohort studies, patiëntcontrole onderzoek en gerandomiseerde preventiestudies hebben aangetoond dat het ontwikkelen van een longontsteking tijdens beademing de sterfte met 20-30% doet stijgen'

En dan die buikligging?! 'Buikligging is risicovol en wordt alleen toegepast als andere methoden om de patiënt te beademen niet effectief zijn gebleken. Het effect van buikligging is vooraf niet te voorspellen.'

En zie bijvoorbeeld onderstaande info van https://www.umcutrecht.nl/nl/ziekenhuis/behandeling/buikligging. Logisch dat beademde corona-patienten op de IC die in buikligging liggen er eng uizien. Dan krijgen ze ook nog eens slaapmedicijnen en pijnstillers zodat ze wel kunnen horen wat er gebeurt (?), maar ze kunnen niet reageren. UMCUtrecht: 'Wij houden er rekening mee dat de patiënt op de achtergrond toch nog kan horen en voelen.' Kortom; is de behandeling niet veel erger dan de kwaal?

'Buikligging

Bij het ademhalen spelen de longen een belangrijke rol. De longen zorgen voor de zuurstofopname in het bloed. Wanneer de longen ziek zijn, is er onvoldoende opname van zuurstof. Om dit te verbeteren, is bij bepaalde ziekten buikligging zinvol. De patiënt wordt dan op de buik gedraaid. Hierdoor kunnen de onderste delen van de long (aan de rugzijde) beter hun taak doen. De arts bepaalt wanneer buikligging nodig is. In het begin van de behandeling is het moeilijk te zeggen hoe lang de patiënt op de buik verpleegd moet worden.

Soms wordt er voor een patiënt in buikligging een speciaal zandbed besteld. Het matras hiervan is gevuld met fijne korreltjes. Hier wordt constant lucht door heen geblazen.
Het voelt aan als een waterbed. Het bed geeft veel warmte af en het blazen van lucht kan lawaai maken.

De verpleegkundigen letten goed op de houding van de patiënt. We streven naar een zo natuurlijke mogelijke houding. Dit betekent:

zo plat mogelijk op de buik en
met het hoofd naar rechts of links gedraaid.

De armen van de patiënt liggen of naast het lichaam of één arm is naar boven gedraaid. We veranderen regelmatig de houding van de patiënt. Zo voorkomen we beperkingen in gewrichten en doorliggen. Zo nodig schakelen we een fysiotherapeut in.

Buikligging is voor patiënten niet comfortabel. Om niet alles bewust mee te maken, krijgt de patiënt vaak slaapmedicijnen. Een nadeel hiervan is dat contact moeilijk of zelfs onmogelijk wordt.

Daarnaast krijgt de patiënt vaak uit voorzorg pijnstillende medicijnen. Wij houden er rekening mee dat de patiënt op de achtergrond toch nog kan horen en voelen.
Om deze reden kan de familie de patiënt gewoon dingen vertellen, een kus geven of aanraken.

In bepaalde situaties krijgt een patiënt ook spierverslappende medicijnen. De patiënt kan zich dan niet meer bewegen en is helemaal slap. Dit is soms nodig om de patiënt beter te beademen en de longen te laten herstellen.

Verzorging van de patiënt kan ook in buikligging. De verpleegkundige smeert de ogen in met vette zalf en plakt deze af. Dit voorkomt uitdroging en beschadiging.

Door de buikligging loopt er vaak speeksel uit de mond en neus.
Om het verweken van de huid tegen te gaan, smeert de verpleegkundige de lippen en de huid rondom de mond in met vaseline.
Ook verwijdert hij of zij het slijm regelmatig.

Wanneer de patiënt op de buik verpleegd wordt, is zijn of haar gezicht niet helemaal zichtbaar.
Er ontstaat zwelling in de laagst gelegen delen van het lichaam waaronder:

het gezicht,
de nek,
de hals,
de geslachtsorganen,
de handen en
de voeten.

Dit maakt de patiënt vaak moeilijk herkenbaar. Deze zwelling is tijdelijk. Zodra de patiënt weer op de rug gedraaid ligt, trekt de zwelling vanzelf weer weg. Het kan enkele uren duren, voordat de zwelling is afgenomen.

Mike je zegt Corona is een potentieel dodelijke longinfectie. Maar sta je nog steeds achter hetgeen je ooit heb geschreven dat virussen niet bestaan?

Dat ligt eraan hoe je 'virus' definieert. Als je het definieert als een levend micro-organisme dat hoogst besmettelijk is via water of lucht, dan is mijn antwoord: nee, deze virussen bestaan niet. Het beste bewijs is een simpele Google-search op 'virus' en dan klikken op afbeeldingen. Vervolgens zie je talloze computerafbeeldingen. Doe hetzelfde met willekeurig welke bacterie en je ziet foto's. Pas als een micro-organisme geisoleerd en gefotografeerd kan worden kan het bestaan hiervan emprisch worden aangetoond.

Definieer je een 'virus' volgens zijn letterlijke betekenis van 'gifstof', dan zeg ik: ja, deze virussen bestaan wel. Is het toeval dat er voorafgaand aan de 'uitbraak' in Lombardije, Italie een vaccinatieronde is geweest onder ouderen? Ik zou wel eens een statistisch verband willen zien tussen ouderen die de jaarlijke griepprik krijgen en diegenen die ziek worden van corona of zelfs overlijden hieraan. Daarnaast zijn er nog andere biowapens waarmee e tot voor kort dagelijks gebombardeerd werden, waaronder straling (5G) en chemtrails. Je moet je serieus afvragen of griep en verkoudheid eigenlijk wel natuurlijke verschijnselen zijn!

Valt het niet op dat als je nu buiten loopt je letterlijk een frisse neus kan halen? Ik herinner me deze frisheid uit mijn jeugd die zich deels in de jaren '70 en deel in de jaren '80 van de vorige eeuw heeft afgespeeld. Ook die heldere blauwe lucht brengt herinneringen van vroeger terug! Ik kijk uit naar de tijd dat we werkelijk kunnen gaan werken aan een optimale gezondheid, zonder voortdurend stoorzenders in je systeem te krijgen via grond, water of lucht. Ik ben ervan overtuigd dat deze realiteit er eerder vroeger zal zijn dan later!

Mike

Deze tekst komt van Facebook(geplaatst door iemand die ik hoog heb zitten) wat ik graag met jullie deel.

COVID-19 testen is grote onzin.
Iedereen blijkt een corona-virus variant onder de leden te hebben en de enigen die getest worden op het virus zijn mensen die al (dood)ziek zijn/in het ziekenhuis liggen. En ja: dan vind je bij hen na een test 'het' coronavirus. Terwijl het ook de griep kan zijn of een andere ziekte die het immuunsysteem heeft ondermijnd.
Die hele lockdown is dus grote onzin.

Ben benieuwd of Facebook dit onderstaand artikel laat staan. Het is afkomstig van een Duitse professor die anoniem wenst te blijven en vertaald door Ad Broere in het Nederlands.
Eigenlijk doet de bron van deze info er niet toe als je de logica volgt van dit artikel.
Je snapt dan ook waarom er in Duitsland zo weinig coronadoden te betreuren zijn: er wordt daar veel meer getest, en dan blijken de meeste coronapatiënten gewoon te herstellen.

Lees en trek je conclusie:

Deze informatie komt van een medisch forum dat er de voorkeur aan geeft anoniem te blijven, want een ander verhaal te presenteren dan het officiële kan tegenwoordig in deze giftige atmosfeer grote problemen voor je veroorzaken.
Ik werk in de gezondheidszorg. Hier is het probleem: we testen mensen op elke stam van het coronavirus. Niet specifiek voor COVID-19. Er zijn namelijk geen betrouwbare tests voor het specifieke COVID-19-virus. Er zijn ook geen betrouwbare instanties of mediakanalen voor het melden van aantallen werkelijke COVID-19-virusgevallen. Dit probleem moet op de eerste plaats worden aangepakt.
Elke actie en reactie op COVID-19 is gebaseerd op volledig gebrekkige gegevens en we kunnen simpelweg geen nauwkeurige beoordeling maken. Dit is waarom je hoort dat de meeste mensen met COVID-19 niet meer verschijnselen hebben dan verkoudheid / griepachtige symptomen. Dat komt omdat de meeste Coronavirus-soorten niet meer veroorzaken dan verkoudheid / griepachtige symptomen. De weinige echt nieuwe Coronavirus-gevallen hebben een slechtere ademhalingsreactie, maar hebben nog steeds een goed herstelpercentage, vooral bij mensen zonder verdere medische problemen.

De 'gouden standaard' voor het testen van COVID-19 zijn laboratoriumgeïsoleerde / gezuiverde coronavirusdeeltjes die vrij zijn van verontreinigingen en deeltjes die op virussen lijken, maar waarvan niet is bewezen dat ze de oorzaak zijn van het syndroom dat bekend staat als COVID-19. Ze worden verkregen door gebruik te maken van de juiste virale isolatiemethoden en -controles (geen PCR die momenteel wordt gebruikt of serologie / antilichaamtests die het virus niet als zodanig detecteren). PCR neemt in feite een monster van uw cellen en vergroot het DNA om te zoeken naar 'virale sequenties', d.w.z. stukjes niet-menselijk DNA die lijken te passen bij delen van een bekend viraal genoom.
Het probleem is alleen dat de test niet werkt. Het maakt gebruik van 'amplificatie', wat betekent dat er een zeer kleine hoeveelheid DNA wordt genomen en dat het exponentieel groeit totdat het kan worden geanalyseerd.
Vanzelfsprekend zullen ook eventuele kleine verontreinigingen in het monster worden aangetroffen, wat kan leiden tot mogelijk grove fouten in de analyse. Bovendien wordt er uitsluitend gezocht naar gedeeltelijke virale sequenties, niet naar hele genomen; dus het identificeren van een enkele ziekteverwekker is bijna onmogelijk, zelfs als je de andere problemen negeert.

De Mickey Mouse-testkits die naar ziekenhuizen worden gestuurd, vertellen op zijn best analisten dat je wat viraal DNA in je cellen hebt. Wat de meesten van ons overigens hebben. Het kan u vertellen dat de virale sequentie gerelateerd is aan een specifiek type virus - zeg de enorme familie van coronavirussen. Maar dat is alles. Het idee dat deze kits een specifiek virus zoals COVID-19 kunnen isoleren, is onzin.
En dat gaat niet eens in op het andere probleem: virale belasting. Met behulp van de PCR methode worden kleine hoeveelheden DNA vergroot.
Het heeft geen zin u te vertellen hoeveel virussen u heeft. De enige vraag die er echt toe doet als het gaat om het diagnosticeren van ziekte is of er de specifieke ziekteverwekker aanwezig is. In ieders systeem zitten een aantal virussen en de meesten zullen geen ziekte veroorzaken omdat de hoeveelheden te klein zijn. Om door een virus ziek te worden, heb je er veel van nodig, zeg maar een enorme hoeveelheid. Maar PCR test de virale belasting niet en kan daarom niet bepalen of een osteogenese in voldoende hoeveelheden aanwezig is om u ziek te maken.

Als u zich ziek voelt en een PCR-test krijgt, dan kan willekeurig willekeurig DNA-virus worden geïdentificeerd, zelfs als ze uw ziekte niet veroorzaken, wat tot een foute diagnose leidt. En coronavirus komt ongelooflijk veel voor. Een groot percentage van de wereldbevolking zal in kleine hoeveelheden COVID-DNA in zich hebben, ook al zijn ze perfect gezond of ziek door een andere ziekteverwekker.
Zie je wat de bedoeling is? Als je een totaal valse paniek wilt creëren over een totaal valse pandemie, kies dan een coronavirus. Ze komen ongelooflijk veel voor en ze zijn er in grote hoeveelheden. Een zeer hoog percentage van mensen die door een andere oorzaak ziek zijn geworden (griep, bacteriële longontsteking, wat dan ook), zal bij een positieve PCR-test door een COVID besmetting worden gediagnostiseerd, zelfs als de test zorgvuldig wordt gedaan en besmetting wordt uitgesloten. Simpelweg omdat COVID zo heel veel voorkomt.
Er zijn op elk moment honderdduizenden slachtoffers door griep en longontsteking in ziekenhuizen over de hele wereld. Het enige wat u hoeft te doen is de ziekste hiervan te selecteren op één locatie - zeg Wuhan - PCR-tests met hen te doen en te beweren dat iedereen die virale sequenties vertoont die lijken op een coronavirus (wat er onvermijdelijk nogal wat zullen zijn), lijdt aan een 'nieuwe' ziekte. Aangezien u al de ernstigste griepgevallen heeft geselecteerd, zal een vrij groot deel uit uw steekproef sterven. Je kunt dan zeggen dat dit 'nieuwe' virus een CFR heeft die hoger is dan de griep en dit gebruiken om meer zorgen te veroorzaken en nog meer tests uit te voeren die natuurlijk nog meer 'gevallen' zullen opleveren, wat het testen uitbreidt, wat nog meer 'gevallen' oplevert en enzovoort, enzovoort.
Het duurt dan niet lang voordat je je 'pandemie' hebt en het enige dat je hebt gedaan, is een simpele testkit-truc gebruiken om de ergste gevallen van griep en longontsteking om te zetten in een nieuw virus dat niet echt bestaat. Voer nu dezelfde zwendel uit in andere landen. Zorg ervoor dat het angstniveau hoog blijft, zodat mensen in paniek raken en minder kritisch kunnen nadenken.
Je enige probleem is dat - omdat er geen echte nieuwe dodelijke ziekteverwekker is, maar alleen gewoon zieke mensen die je verkeerd labelt – dat het aantal ‘vastgestelde gevallen’, en vooral de sterftegevallen, veel te laag zullen zijn om een echt nieuwe dodelijk pandemisch virus te kunnen rechtvaardigen.

Maar er kan worden voorkomen dat mensen dit in de gaten gaan krijgen:
– 1. Je kunt stellen dat dit nog maar het begin is en dat er nog meer doden zullen vallen. Gebruik het als excuus om iedereen in quarantaine te plaatsen en vervolgens kun je claimen dat de quarantaine de verwachte miljoenen doden heeft voorkomen.
– 2. Je kunt mensen vertellen dat het 'onderschatten' van de gevaren onverantwoord is en hen ertoe dwingen niet over cijfers te praten.
– 3. Je kunt nepnieuws verspreiden over vervalste cijfers in de hoop dat je mensen met pseudowetenschap kunt verblinden.
– 4. Je kunt beginnen met het testen van mensen (die natuurlijk ook flarden coronavirus-DNA in zich hebben) en zo je 'casuscijfers' vervuilen met zogenoemde 'asymptomatische dragers', ook al weet elke viroloog dat hoe meer symptoomloze gevallen er zijn, hoe minder dodelijk is de ziekteverwekker is. Voer deze eenvoudige stappen uit en je kunt je eigen volledig geprogrammeerde pandemie binnen korte tijd uitroepen. Niemand kan een ziekte 'bevestigen' waarvoor geen nauwkeurige test bestaat.

Dank johnny voor deze tekst! Er vielen mij twee passages specifiek op:

PCR neemt in feite een monster van uw cellen en vergroot het DNA om te zoeken naar ‘virale sequenties’, d.w.z. stukjes niet-menselijk DNA die lijken te passen bij delen van een bekend viraal genoom.

Dit bevestigt mijn stelling dat we te maken hebben met STOORZENDERS in het DNA (nanodeeltjes) die DOOD zijn (dood DNA = Satan) en via VERONTREINIGINGEN van land, lucht en water (en vaccins/chemtrails/straling etc.) ons voortdurend bestoken en verzwakken.

Niemand kan een ziekte ‘bevestigen’ waarvoor geen nauwkeurige test bestaat.

En zo kan ook niemand het bestaan van een 'virus' bevestigen zolang dit niet geisoleerd en gefotografeerd kan worden. Wat we wel kunnen zien zijn beschadigde mitochondrieen die uiteindelijk afsterven en enzymatisch worden opgelost en in de celkern verdwijnen. Zie daar je 'virus', een GIFSTOF die door het lichaam wordt OPGERUIMD.

Mike

Hoi Natuur,

Ja ik ben het met je eens dat de oorzaak van overlijden niet eens perse Corona hoeft te zijn. Dit is een zeer schadelijk zaak om niet naar te kijken en rekening mee te houden in de media.

Eerst word het verhaaltje Corona de wereld in geholpen als een epidemie. Mensen laten zichzelf testen uit angst op het moment dat ze griepverschijnselen krijgen. De vraag is of die mensen voor de behandeling al longontsteking hadden of gewone griep. Gezien de informatie op wikipedia waar aangegeven word dat het allemaal wel mee valt met de symptomen. Het grootste deel van de patiënten heeft geen, milde of matige symptomen, ontwikkelt antilichamen tussen zes tot twaalf dagen,[13] en is daarna voor een periode beter bestand tegen het virus (immuun). Milde symptomen zijn keelpijn, lichte hoest en een verhoging van de lichaamstemperatuur tot 38,0 °C. Matige symptomen zijn vooral longontstekingen die zonder ziekenhuisopname genezen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/COVID-19

eerlijk gezegd heb ik niet mee gekregen dat mensen die overlijden er eng uit zien. Ik lees het allemaal niet meer zo veelvuldig omdat het niet meer bij te houden is. En daarnaast vind ik al die berichtgeving erover dood vermoeiend worden. We leven inmiddels niet meer op planeet aarde maar op planeet corona.

Vermoedelijk kloppen de cijfers zoals weergegeven door RIVM dus wel en is er wellicht een afname van mensen die ziek worden doordat ze bewuster worden van voeding. En dan bedoel ik niet die klimaatgekkies die pleiten voor vegetarisme. Ouderen en mensen met onderliggende aandoeningen zijn altijd degenen die kwetsbaar zijn. Natuurlijk is dit erg genoeg. Maar als ze nu dan ook nog opgenomen worden aan de beademing als overlijden ze vermoedelijk zoals jij zegt idd eerder aan de gevolgen van de behandeling dan aan de aandoening.

De banneling lijkt erger dan de aandoening zelf zoals jij het uitgezocht hebt.

En trouwens, wat zou de reden kunnen zijn dat in Brabant vele gevallen geregistreerd worden?Zou het kunnen omdat dit een grote provincie is en het eerder waarneembaar is als er meerdere mensen ziek worden? Ik weet inmiddels niet meer zo goed wat ik ervan denken moet. Maar heb jij deze informatie gedeeld ergens? Kijk maar uit, straks krijg je de halve bevolking over je heen.

Mijn zus is deze week bevallen van een jongetje. Maar men mag ook niet meer op visite komen. Je mag voor het raam kijken. Normaal gesproken met een griep epidemie waarbij volgens de cijfers meerdere mensen overlijden is dit nog nooit voor gekomen. Ik vraag mezelf ook af of het noodzakelijk is om extra maatregelen te nemen dan dat we al deden om griep te voorkomen. Uiteindelijk is het een opruiming wat het lichaam waar je nog altijd zelf baas over bent wil doen.

Sampjes, heel veel sterkte met je oom!

Rick Scott: World Health Organization Helped China ‘Cover Up’ Coronavirus

https://www.breitbart.com/politics/2020/03/31/rick-scott-world-health-organization-helped-china-cover-up-coronavirus/

Mike

Sorry Natuur, dat laatste was geen bemoedigende opmerking van mij. Ik vind wel dat dit naar buiten moet komen. Ga je er iets mee doen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan