Coronavirus

https://www.biologischmedischcentrumbmc.nl/adp-atp-efficiency.htm

Ik heb even gegoogled op mytochondrien en kwam hier terecht. Is heel ingewikkeld maar misschien voor iemand interessant.

Dat iedereen wereldwijd die 'gifstoffen' of virussen in zich heeft zal wel niks te maken hebben met die tonnen vuiligheid in die chemtrails die ze over ons uitstortten.
Dat zal wel toeval zijn.
Onderzoek van die trails liet zien dat er veel metalen inzaten maar nog veel andere zaken. Een tijdje geleden, paar jaar al, wist iemand al te zeggen dat er dingen werden ingestoken om ons immuunsysteem te ondermijnen. Ze werden morgellons genoemd, idd nanodeeltjes die je lichaam infecteren (lees; gecreërde virussen).
In het licht van dit artikel (waarvoor dank) verklaart dit heel wat.
Mensen die al een verzwakt immuunsysteem hebben hebben de laatste jaren het laatste zetje gekregen.
Mensen sterven nu dus niet aan "actuele" pandemie want die is er al jaren, corona is idd hiervoor een perfecte cover.

Waarom moet ik ook plots denken aan die meneer Lieber (whats in a name) met zijn bio-tech bedrijf en nanotechnologie voor het menselijk lichaam ?
En waarom hebben al die onzalige heerschappen nogal eens vaak joodse namen of mag ik dat niet zeggen, wegens politiek incorrect ?

Epstein, Weinstein, Bauer (Rotschild), Rockenfelder (Rockefeller), Goldman (jawel van de bank,opnieuw, whats in a name), Meyer Lansky, Bugsy Siegel (maffia NY), Walt Disney, Warner (jawel, van Warner Bros), Warburg (jawel, ook van de bank), Jacob Schiff (idd, van de Kuh, Loeb & Co bank), Henry Kissinger, George Soros, Leon Troski (= Lev (Leiba) Davidovitsj Bronstein) ..
Leuk gezelschap niet ?

Dank je Binc! Hij is gelukkig van de IC af dus aan de betere hand!

Ik ben toevallig ook pas tante geworden van een jongetje en wij mogen ook niet op kraambezoek. Mijn moeder is hier zeer verdrietig over en elke keer als ik haar spreekt moet ze ervan huilen. Tja hopelijk is alles gauw achter de rug!

Dat wat Mike en Her Senss zeggen over die vervuiling, die hebben we nu stukken minder. Al weken geen chemtrails. Maar we hebben wel de ergste piek gehad van Corona als we de berichten moeten geloven. Ook toeval? Kan, want de vraag is natuurlijk ook of in zo een korte tijd een mens zichzelf kan ontdoen van vuiligheid waar we mee besmet worden.

Fijn Sampjes voor je oom. Dat is in elk geval een goed teken.

En uiteraard vervelend voor je moeder. Maar ze is vast blij dat ze oma is geworden ?

uit de tekst van Marijan,

En zo kan men de overleden personen die aan de beademing hebben gelegen bestempelen als overleden aan Corona. Iplv te denken aan de gevolgen van de beademing.

– 1. Je kunt stellen dat dit nog maar het begin is en dat er nog meer doden zullen vallen. Gebruik het als excuus om iedereen in quarantaine te plaatsen en vervolgens kun je claimen dat de quarantaine de verwachte miljoenen doden heeft voorkomen.
– 2. Je kunt mensen vertellen dat het ‘onderschatten’ van de gevaren onverantwoord is en hen ertoe dwingen niet over cijfers te praten.
– 3. Je kunt nepnieuws verspreiden over vervalste cijfers in de hoop dat je mensen met pseudowetenschap kunt verblinden.
– 4. Je kunt beginnen met het testen van mensen (die natuurlijk ook flarden coronavirus-DNA in zich hebben) en zo je ‘casuscijfers’ vervuilen met zogenoemde ‘asymptomatische dragers’, ook al weet elke viroloog dat hoe meer symptoomloze gevallen er zijn, hoe minder dodelijk is de ziekteverwekker is. Voer deze eenvoudige stappen uit en je kunt je eigen volledig geprogrammeerde pandemie binnen korte tijd uitroepen. Niemand kan een ziekte ‘bevestigen’ waarvoor geen nauwkeurige test bestaat.

https://www.biologischmedischcentrumbmc.nl/adp-atp-efficiency.htm

Ik heb even gegoogled op mytochondrien en kwam hier terecht. Is heel ingewikkeld maar misschien voor iemand interessant.

Zeker interessant, tnx.

Kan, want de vraag is natuurlijk ook of in zo een korte tijd een mens zichzelf kan ontdoen van vuiligheid waar we mee besmet worden.

Niet in een korte tijd denk ik maar het lijf zal elke dag met opruimen bezig zijn en helemaal als je vette WAPF voeding eet. Metalen ligt denk ik wat moeilijker.

Natuur,

Ik wil jou info delen wanneer ik tijd heb. Normaliter deel ik dit soort dingen niet omdat het mijn bedenksels niet zijn en ik niet met de eer van een ander wil strijken. Refereren naar de bron gaat ook niet.
Maar vind het wel goed onderzocht door jou en belangrijk dat dit naar buiten komt zodat mensen zelf de andere kant zien.

Ik luisterde Jensen en -> Google gaat geanonimiseerde locatiedata en reisbewegingen van gebruikers beschikbaar stellen aan overheden en onderzoekers, om hen zo te helpen verspreiding van het coronavirus beter te bestrijden.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/04/03/google-deelt-locatiegeschiedenis-gebruikers-ter-bestrijding-coronavirus-a3995784

Gisteren heb ik vernomen dat een neef van mij met spoed naar het ziekenhuis moest ivm Corona verschijnselen. Hij is long patiënt en had het erg benauwd. Uit de test blijkt dat hij geen Corona heeft. Hij heeft geen overgewicht en is ook niet op hoge leeftijd. Vermoedelijk moet men dus idd wel erg doodziek zijn met hormonale onbalans en verontreiniging van buitenaf voordat er een positief resultaat uit zo een test komt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan