Coronavirus

Een paar dagen geleden plaatste ik iets over een post op Instagram van Robert F Kennedy jr. en als aanvulling hierop vond ik dit artikel. Weer van Kennedy mbt Bill Gates. Hij is van plan om Gates te ontmaskeren of te onthullen wat hij van plan is.
Bekijk dit artikel maar eens.

En van dat ziekenhuis, hoe kan dit verhaal dan zo anders zijn? Ik geloof niet dat ze liegt, maar misschien maakt die vriendin er een zwaar verhaal van en zij geeft dit weer zo weer, een soort hysterie

Het is altijd lastig in zo'n gesprek om net aan de juiste feiten te refereren.

Je had kunnen zeggen; "Iets klopt hier niet want in de cijfers van het CBS van week 11 hadden we 600 doden minder dan 2019 en 2018 in dezelfde week". En nu komt het; "Wat denk jij daar zelf van?"

Dan lig je de pijn bij een ander. Wie vragen stelt heeft de controle over het gesprek, ...

Ja, dat is een goeie.
Ik heb er wel over nagedacht om met dat verhaal van Jensen aan te komen, maar mijn zwakte is dat ik de ander nooit het gevoel wil geven dat ik hem/haar onderuit wil halen of niet geloof, zeker als het zo een thema betreft van 4 doden. Het is een zwakte in discussiëren, ik weet het, kan het niet. Alhoewel ik Master in NLP ben, maar dat zou je zo niet geloven.
Ik wil altijd fatsoenlijk blijven naar de ander toe.
Maar ik moet daar toch eens in veranderen.
Heb nu dat boek gekocht van Napoleon Hill. Hoop dat ik daar van leer en de volgende keer eens echt discussieer.

Dorothé

Als heel veel coronapatiënten naar een paar ziekenhuizen worden gebracht en zo niet evenredig worden verdeeld, kan je met de volle IC's "aantonen" dat "de" IC's vol liggen.
Ik heb van het begin af aan het gevoel dat er heel veel niet klopt aan deze hype, heel veel nep-filmpjes uit China en veel te veel mensen die niet veel snappen, dat heb je met stedelingen, vooral veel alfa's.

Jammer dat niemand gereageerd heeft op mijn eerdere bericht, wat denken jullie hiervan?

Volgens deze dokter, Covid 19 = Exosome
- iedereen heeft van nature exosomes, ze beschermen de cel van celschade door het opruimen van gifstoffen
- exosomes worden geproduceerd als cellen giftig zijn (door gifstoffen, luchtvervuiling, etc)
– Covid 19 test op een bepaalde genetische sequence die aanwezig is in vergiftigde cellen, een deel van de populatie die wordt getest op Covid 19 test positief, ongeacht of er verschijnselen zijn of niet
(aanvulling: waarschijnlijk testen voornamelijk ongezonde mensen positief op Covid 19 bedenk dat 80% overgewicht heeft, een groot deel een hogere leeftijd heeft en 99% van de Italiaanse doden andere onderliggende ziekten had en kinderen vrijwel immuun zijn, covid 19 lijkt dus een marker voor ongezonde mensen)
– mensen die verkoudheid/griep symptomen hebben worden verzocht zich te laten testen, dit zou dus het aantal ‘gevallen van Covid 19’ doen stijgen
- de eerste symptomatische mensen zijn niet getest als ze niet recentelijk uit het buitenland kwamen (dat geeft te denken, als deze mensen uit het niets positief zouden testen zou dat namelijk betekenen dat er al persoon op persoon transmissie was voordat er bekende gevallen zijn!)
– mensen die overlijden worden getest op Covid 19 (kans is groot dat ze het hebben omdat ze niet gezond zijn en dus toxische cellen hebben en exosomes)
– totaal aantal doden neemt niet toe
- sommige test kits gaven tot 80% foutief positief resultaat (veelal test kits uit China) wie produceerd de test kies China, Gates etc.? en wat testen ze dus precies

Zoals al eens is opgemerkt op het forum zijn virussen en bacteriën de vuilniswagens van dienst.
Opdat deze zich komen melden moet eerst het milieu vervuild zijn.
Het is dus beide.
Een grote goocheltruc, virussen en bacteriën zijn constant aanwezig, overal maar slaan niet toe in een gezonde leefomgeving.
Door het te laten uitschijnen als een "pandemie" verdoezel je de echte oorzaken, oorzaken waarvan de ruling elite zelf schuldig aan zijn; vervuiling, vaccins, straling .. perfecte cover-up.

Ik heb vandaag contact gehad met Commonsense Tv. Over het stuk welke Natuur had geschreven. Zij willen het op hun website plaatsen en er iets mee doen. dat is dus goed nieuws! Ze hebben gevraagd om een geschreven stuk.
Ik wil dus nu de tekst van Natuur plakken en versturen naar hun met de linken erbij.
Heeft iemand nog een aanvulling op de tekst van Natuur wat erbij kan? Ik wilde zelf al de linken erbij doen van de mensen die genezen zijn met Hydroxychloroquine.
Ik had er al een draadje van gemaakt. Maar hij zei dat een geschreven stuk beter is.

Misschien de video erbij doen? Heb hem zelf nog niet gezien, staat samen met heel veel anderen in de wachtrij.
Het gaat toch om het beademen waar mensen aan overlijden?
&feature=emb_logo

Ja, die video wilde ik er idd bij doen. Net als de link van Anna. Het gaat idd om het beademen.
Anderzijds heb ik hier moeite mee. Ik heb het namelijk niet uitgezocht maar Natuur deed dat. De eer is eigenlijk aan Natuur. Maar goed, omdat ze zei dat ik het mocht delen en commonsense naar aanleiding daarvan privé contact kwam gevraagd om een geschreven stuk.

Net op de radio dat al 5 g5 masten in de fik zijn gezet. Https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5087536/complottheorieen-over-het-coronavirus-nepnieuws-5g-zendmasten-brand

Limburgse huisarts: “Zink lijkt nodig bij bestrijding corona”
Exclusief video-interview met Rob Elens
11 april 2020 - Rutger van den Noort
https://opiniez.com/2020/04/11/limburgse-huisarts-zink-lijkt-nodig-bij-corona-bestrijding/rutgervandennoort/

Directe videolink:
Interview met Limburgse Huisarts Rob Elens door Rutger van den Noort (Opiniez)
&feature=emb_title

Wat is het stuk van Natuur als ik vragen mag?

Een aantal pagina’s terug heeft Natuur geschreven over de behandeling van patiënten en de gevolgen daarvan. Zou je even een paar pagina’s terug moeten zoeken. In elk geval mail gekregen dat ze het morgen gaan plaatsen. Hopelijk worden er zo meer mensen wakker. Eerst had ik het naar Jensen gestuurd. Maar met 1500 mails per dag zal mijn mail snel zoek raken. En ON heeft niet gereageerd. Dus nu gaat Commonsense het doen.

Limburgse huisarts: “Zink lijkt nodig bij bestrijding corona”
Exclusief video-interview met Rob Elens
11 april 2020 – Rutger van den Noort

Bedankt Anna, ik vind dit een goede YT. Elens heeft het ook over het gebruik van ACE inhibitors voor Diabetes en Hypertensie. Zo zie je maar weer dat er nogal wat haken en ogen aan Corona slachtoffers zitten.

Elens wil gewoon een open discussie over dit virus, 85% gaat er mild doorheen en bij een laag Zink niveau zie je meer klachten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan