Coronavirus

Dat is geweldig nieuws!!

Ik merk wel echt dat steeds meer mensen eindelijk het spel doorzien wat al jaren met ons wordt gespeeld!

De groep wordt steeds groter! Bill gates gaat er online al helemaal aan! The game is on! En zal voorlopig nog niet eindigen want die is nog maar net begonnen!

In feite zou er misschien ook es een open brief aan alle veiligheidsdiensten moeten gestuurd worden (politie, leger, maar met name de lagere echelons) met een summiere samenvatting wat er gaande is en met de vraag dit even in gedachten te houden als hen opgedragen wordt het verzet bij de eigen bevolking neer te slaan. Gewoon even polsen of ze daarmee kunnen leven, aan welke kant ze positie hebben ingenomen ..
Of misschien nog beter, agenten bij de basis beginnen in te lichten, desnoods anoniem .. De boodschap zal wel bij enkele wetsdienders aankomen

Herr Sens, het is tijd om alle goedgelovigheid aan de kant te gooien en te erkennen dat we te maken hebben met een NIET-MENSELIJKE, SATANISCHE tegenstander! Je kunt alleen maar jezelf veranderen, zij veranderen nooit en te nimmer en dienen voorgoed UITGEROEID te worden!

Mike

Ga hier ook maar eens voor zitten

Reeds onder de aandacht gebracht door Jensen, maar goed dat jij dit ook doet!

Mike

Agenten zullen ook wel verdeeld zijn in voor en tegenstanders dat zagen we ook bij de gele hesjes acties waar velen zelfmoord pleegden om het inkomen voor de achterblijvers veilig te stellen. Dat zijn geen eenvoudige beslissingen, ik stop ermee en we zien wel hoe we het geld ergens bij elkaar gesprokkeld wordt. Respect dan ook voor Qniversity die het zonder inkomen uit een vaste baan moet doen.

Zo lang ik maar liefst twee patrouillewagens hier in Nijmegen op een mooie, zonnige lentedag door het Kronenburgerpark zie rijden om onschuldige mensen die genieten van de lentezon te beboeten heb ik bitter weinig vertrouwen in de politie. Rijd eens door een AZC of durf kopschokkende mocro's eens aan te pakken!

Mike

Je hebt absoluut een punt Mike, dat laatste zet ook hier bij ons kwaad bloed !!
Gisteren nog rellen in Anderlecht met dat tuig.
Noppes, nada, niente nieuws uit Brussel of die moslims daar wel de "social distancing" respecteren..
En dat valt de mensen in de straat hier ook op, ze hebben het daarmee gehad. De mensen mensen zijn dat hier kotsbeu, die selectieve verontwaardiging, lafhartige politieke correctheid en die hypocriete berichtgeving. Ik hoor deze zaken almaar meer op straat.
Zelfs de korpschef zei in een interview letterlijk; "dat dat geitenwollensokken-gepamper de zaken almaar erger maakt" ..
En eer dat hier op tv komt, dat dan wil dat toch al iets zeggen

Mike
Ze zijn bij TP geen Q-volgers. Maar dat is nu juist het mooie van wat er nu gebeurt. Hun wereld (TP) komt samen met die van ons Q-onderzoekers, want wie onderzoekend is komt onherroepelijk uit bij dezelfde waarheid!

Dat wist ik niet dat ze dat niet volgen. Het was wel heel erg somber zeg!
Gelukkig weer kunnen lachen om de instagram van Gates from hell ? Elke paar seconden nieuwe berichten.

Herr Sens
als hen opgedragen wordt het verzet bij de eigen bevolking neer te slaan. Gewoon even polsen of ze daarmee kunnen leven, aan welke kant ze positie hebben ingenomen ..
Of misschien nog beter, agenten bij de basis beginnen in te lichten, desnoods anoniem .. De boodschap zal wel bij enkele wetsdienders aankomen

Goed idee, vooral als ze gaan denken aan hun eigen toekomst, aan
die van hun naasten en die van hun kinderen. Gaat dat kwartje dan wel vallen?

Ik denk ook dat het niet perse uit maakt of je nu wel of niet Q volgt om de waarheid op tafel te krijgen.
Er is alleen wel iets wat ik niet begrijp. Als zij het dan echt zo slecht met ons voor hebben, waarom is dat voor het publiek dan allemaal wel vindbaar? Neem nou dat onderzoek wat Bill Gates zegt te gaan doen en dat mensen die hoesten en koorts hebben uitgesloten zijn van onderzoek, dat is toch voor iedereen vindbaar en kan door iedereen in twijfel worden getrokken. waarom vermelden ze dit er allemaal bij? Is dan toch in hun eigen nadeel?

Hier het artikel waar in de video over gesproken werd! Goed nieuws dit! De rest van de wereld kan dan ook niet achterblijven en alles gaat weer open denk ik.

https://www.fort-russ.com/2020/04/major-plans-to-re-open-u-s-surgeon-general-adams-dumps-gates-predictive-contagion-model/

@Binc, de satanische energie is er een van MEDEPLICHTIGHEID. Ze weten dat [ZIJ] niets zelf kunnen creeren. Daarom is de mensheid ook niet in zonde geboren, herinner je je dat nog van de video van Chuck Swindoll? Geen zonde, geen schuld, geen karma, alleen maar goddelijke en bezielde energie en daar parasiteren [ZIJ] op. The Great Awakening gaat over inzien dat zolang wij niet wakker worden wij [HUN] satanische nachtmerrie waarmaken. De hele piramide stort in elkaar zodra de bodem (de meerderheid!) niet meer meedoet!

Mike

Ja ik weet het idd van de video. Ik denk dat ik me nooit bewust was dat veel mensen het juist niet doorzien en mee gaan/gingen in hun agenda.

Voor wat betreft als men in opstand komt, dan gooien ze je in een inrichting! Echt serieus. Deze advocate hebben ze opgesloten. Doodeng die lui!

Advocate Beate Bahner die vorige week op de barricades klom en een rechtszaak aanspande tegen de SHUTDOWN in Duitsland is zondag rond 19.15 uur opgepakt door de politie.

https://commonsensetv.nl/advocate-tegen-lockdown-opgesloten-in-psychiatrische-kliniek/

Geen idee of dit al eerder is gepost maar dan gewoon nog een keer. Deze verklaring klinkt volkomen logisch.

https://www.wijsheid.nu/corona-alleen-door-injectie/

Ik heb even gegoogled op Beate Bahner. Er komen inderdaad berichten over haar te voorschijn. Opgepakt.

Als het tegen Lyme helpt en malaria, dan vraag ik me af of het ook een borellia uit je lijf kan krijgen. Misschien dat ik dat zelf eens ga testen met kinine.

Ik kan mij nog goed herinneren dat een maand geleden werd afgeraden in de media om ibuprofen te kopen, wat ook een ontstekingsremmende werking heeft net als Hydroxychloroquine....

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan