Coronavirus

Dat komt omdat hij juist geen AC meer kan krijgen.

Mike

Zo kan je nagaan, hoe zal dat kakwijf van een Queen Elizabeth er dan uit gaan zien?Echt horror! Of ze hebben wat ingevroren?
Zij lijkt btw wel onsterfelijk joh, hoe oud is dat mens wel niet?!

Ik zie nu pas Mike zijn antwoord op mijn vraag van gisteren over wat Peep is. Zoals ik het begrijp heeft dat dus te maken met die hoge druk die ingesteld staat op die beademings apparaten. Precies zoals in die video uitgelegd.

Je zegt geduld, geloof en vertrouwen.
Hoe moet men geduld opbrengen in de wetenschap dat al die mensen verkeerd behandeld worden en je zelf snapt hoe het zit? Moeten we dan geduldig wachten totdat hun het zelf gaan zien? En die tussentijd legt de ene na de andere het loodje? Hoe doe je dat?

Het is oorlog en in elke oorlog vallen er onschuldige slachtoffers. Dat klinkt misschien hard, maar bedenk dat er alles aan gedaan wordt om het aantal dodelijke slachtoffers te minimaliseren. Je moet het grotere plaatje, de complete mensheid, overzien en je niet blindstaren op individuele gevallen. Ik weet het, klinkt bikkelhard, maar zo werkt oorlog nu eenmaal. Als dit slaagt (en ik heb geen enkele reden om te geloven dat dit niet zo is) dan zal dit het einde inluiden van ALLE oorlog op de hele wereld!

Mike

Oké, dat probeer ik te snappen.
Maar ondertussen komt het erop neer dat ze nu gewoon hun gang kunnen gaan met alles waar ze mee bezig zijn. Mag ik het dan ook omschrijven als een gevoel van machteloosheid zoals het nu is? Dat je de hele boel bij elkaar kan lopen tieren uit machteloosheid.
Geloof heb ik wel en vertrouwen ook. Maar accepteren dat het NU zo gaat is een ander ding.

Sorry Mike...het lukt gewoon niet vanaf mijn telefoon. Ik kopieer het niet vanaf de url balk. Maar met rechter muisknop geeft hij niks dus pak ik vanaf youtube: doorsturen en dan kan ik ook de link pakken maar dan doet hij het dus ook zo....

Debsy, was je vergeten dat je de URL uit een browser moet gebruiken i.p.v. de link van een mobiele app?

Mike

Ik lees net pas je bericht daarboven. Het is heel simpel. Installeer een mobiele browser (ik beveel Brave aan), open daarop YT en gebruik de URL van die browser om hier te knippen en plakken. Ik doe het dagelijks, dus dan kan jij het ook!

Mike

Zo dus. Ik ken dat filmpje overigens al, reeds geplaatst in de topic WWG1WGA!. Het is de reden waarom ik Schweppes bitter lemon met kinine in huis heb gehaald.

Mike

Haha ik ben zo'n nitwit op technisch gebied dat ik niet eens weet wat een browser is. Maar zal dat brave googlen en installeren.

Waar haal je dat? Die schweppes?
En wat doet het precies, Ik hoorde hem het zeggen maar hij praat zo snel het ontging me een beetje.

supermarkt debsy. Je browser is waar je in duckducked. Dat kan in internet explorer, firefox, google chrome, ... Dat zijn allemaal browsers waardoor je kan internetten. Dat doe je namelijk niet in word of excel of in je outlook. Geeft niets, gewoon vragen. Dan voelen sommige mensen zich minder dom :), omdat ze niet de enige zijn.

93302024_313205802983323_833255068814802944_n.jpg

Vandaag commentaar op het nieuws over de 5G palen die in brand worden gestoken.
Nee hoor, niets aan de hand, allemaal complottheorie.

In laboratoria wordt veel onderzocht, het gaat erom wat ze ermee doen.

Debsy, het betekent dat je de link uit de balk waar je normaal www. Typt dat je die kopieert vanuit daar en dan plakt.
Dus even selecteren cntr c is kopieëren doen en dan hier contr v is plakken.

Ik hoorde het net ook op de radio. En ook over mensen die Corona negeren dat ze huisarrest krijgen. Dat is makkelijker voor de politie! Messtekers zijn makkelijker te handelen dan mensen met gezond verstand denk ik ?

Ik heb Commonsense er wederom mee benaderd met de laatste info van natuur. Het is veel info voor hun om door te spitten en op een rijtje te krijgen. In elk geval dit terug gekregen.Ze willen er dus wel mee aan de gang.

Het is even heel wat informatie dat we door moeten spitten maar zeker willen we dat dit onder de aandacht komt!

Daar zijn we voor opgericht.

Goed werk. Als alle puzzelstukjes bij elkaar komen dan gaan er steeds meer ogen open. En ik zie het, ondanks alles, positief in en we krijgen heel veel berichten van mensen die toegeven dat ze ons 2 weken geleden voor gek verklaarden maar nu tot andere inzichten komen.

En het mooie aan CSTV is dat de burger zelf daar een groot aandeel in heeft. We willen, zoveel we kunnen, de stem geven aan de burgers. Macht terug bij de burger. Want de burgers van vandaag de dag, die gebruik maken van de kennis die voor ze ligt, worden zwaar onderschat.

Trump de dictator valt de media aan!

https://www.nu.nl/coronavirus/6044563/trump-claimt-totale-autoriteit-en-valt-media-aan-tijdens-coronabriefing.html

Met zulke eenzijdige, niet objectieve informatie in de media kan ik het de bevolking niet kwalijk nemen dat ze nog half slapen.

Dr Rashid A Buttar Live - HUGE NEWS! Surgeon General Jerome Adams DROPS Gates/CDC/WHO model!!!

Zag dit bericht voorbij komen, nog andere bronnen ???

De podcast van True Pundit… Dit komt hard aan. Waarom bijna 3 uur en geen woord over Q, of heb ik niet goed geluisterd?

Ze zijn bij TP geen Q-volgers. Maar dat is nu juist het mooie van wat er nu gebeurt. Hun wereld (TP) komt samen met die van ons Q-onderzoekers, want wie onderzoekend is komt onherroepelijk uit bij dezelfde waarheid!

Mike

Hoi Mike, je schreef:"Dat kan harder: VIRUSSEN ZIJN GEEN LEVENDE ORGANISMES!!!" maar je kan er wel ziek van worden, maar dat ontken je ook niet dacht ik. Maakt het veel verschil of het organismes zijn of niet zolang je er net zo goed ziek van kan worden? Of heb ik iets verkeer begrepen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan