Coronavirus

Ik weet wel bijna zeker nu dat die chemtrails met hun zware metalen en nanodeeltjes een directe link hebben met dit coronavirus. Jarenlange inhalatie van die vuiligheid heeft ons immuunsysteem aangetast en van ons wandelende geleiders,radio-ontvangststations gemaakt.
Iemand hoefde dus juist maar een knop om te draaien, straling vrij te maken om die virulente deeltjes te activeren.
Men gaat er hier op het forum van uit dat het eerder een levend organisme is maar dit sluit bovenstaand feit niet uit. Door algehele verzwakking krijgen alle soorten parasieten gewoon meer kans om problemen te veroorzaken.
Hier heb je ook direct de link met 5G.
Een sterk staaltje Hegeliaanse dialectiek waarin alle ingrediënten aanwezig zijn.

En wie had ook al weer een bio-tech bedrijf dat nanodeeltjestechnologie ontwikkelde én een link met Wuhan ?
Dr. Lieber.
het plaatje wordt stilaan helder

Dit is de video waar hij het over heeft (ik heb wel wat zitten skippen) maar de message is duidelijk.

Alpha2020 het linkje naar de video werkt niet.....

Dankjewel Anna! Fijn om dat te lezen.

Ik denk idd dat wat natuur en ik zeggen klopt. Ik las gisteren nog in een artikel van AD dat mensen gewoon lijken te stikken als ze aan de beademing liggen. Klopt dus precies met onze bevindingen en die in de video worden verteld. Maar dit moeten we dan toch bekend maken? Anoniem naar de pers lekken. Maar ja, hoe anoniem ben je werkelijk vraag ik me dan af als je dat doet.

Maar dit moeten we dan toch bekend maken? Anoniem naar de pers lekken. Maar ja, hoe anoniem ben je werkelijk vraag ik me dan af als je dat doet.

De pers gaat dit nooit naar buiten brengen hoor. Dan toch via Jensen, FVD of Commonsense?
Je kunt je ook afvragen wie die heeft protocollen geschreven en of dit bewust zo is gedaan. Ik ben bang van wel.

@medusa Dank voor je oplettendheid, dit is de video die ik bedoelde nav mijn post.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=6vLfsBgMDeo

Door algehele verzwakking krijgen alle soorten parasieten gewoon meer kans om problemen te veroorzaken.

Dat zou dan ook verklaren dat het antimalaria middel werkt tegen Corona.

Waarom bestaat er dan de mogelijkheid om anoniem te tippen? Zoethoudertje?
Via andere kanalen kan sowieso. Het duurt alleen zo lang. Ik heb de indruk dat het de juiste doelgroep niet snel genoeg bereikt. Ze gaan ondertussen gewoon door met mensen om zeep helpen.

Ik zag laatst een close up foto van Bill Gates. Adenochroom helpt hem niet echt jong te houden. Zijn huid heeft de rimpels van een 90 jarige en hij is in de 60.

Alpha2020 ik ben ook benieuwd naar de video van Ralph Smart. Maar de link doet het idd niet.

Toevallig heb ik vorige week Michael zijn app aangeschaft. Ik ben zijn boeken aan het luisteren, is zo leerzaam en rustgevend. ?

Het duurt alleen zo lang. Ik heb de indruk dat het de juiste doelgroep niet snel genoeg bereikt. Ze gaan ondertussen gewoon door met mensen om zeep helpen.

3 woorden: geduld, geloof, vertrouwen.

Mike

Ik zag laatst een close up foto van Bill Gates. Adenochroom helpt hem niet echt jong te houden. Zijn huid heeft de rimpels van een 90 jarige en hij is in de 60.

Dat komt omdat hij juist geen AC meer kan krijgen.

Mike

Ralph Smart doet het hier gewoon. Net gekeken en vond vooral zijn uitspraak dat wij niet in hun dimensie moeten gaan zitten. Uit die angst en uit hun wereld, jij bepaald jouw wereld jouw realiteit.

klik voor YT

93374136_10221538952766878_4658723224647892992_n.jpg

Dit is interessant: Klokkenluider Dr. Judy Mikovits schrijft dat virussen niet zomaar kunnen overspringen naar mensen via hoesten of lichamelijk contact, daar is iets anders voor nodig. Ze heeft 40 jaar gewerkt met virussen in laboratoria. Zie dit artikel op de website Wijsheid.nu. Volgens haar artikel wordt het virus overgedragen door inenting en wel van het griepvaccin.

Oke maar wanneer zijn de laatste inentingen dan geweest?
En dan zo massaal?

Ik geloof wel dat ze gelijk heeft maar in dit geval klopt dat niet. (naar mijn idee).

Virussen zijn GEEN levende organismes! Zeg me na: virussen zijn GEEN levende organismes! Nog een keer: virussen zijn GEEN levende organismes! En nu alsof je het meent: virussen zijn GEEN levende organismes! Zo hard als je maar kan: VIRUSSEN ZIJN GEEN LEVENDE ORGANISMES! Dat kan harder: VIRUSSEN ZIJN GEEN LEVENDE ORGANISMES!!!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan