Covid vaccins

Hier hebben ze vast een paar marketingmensen opgezet:

Vanaf vandaag kan het hele land terecht bij de vaccinatie twijfeltelefoon​

Wegens succes verlengd: voor vragen over de coronavaccins kunnen twijfelaars nu dagelijks terecht bij een landelijk nummer.

Hannah van der Wurff13 december 2021, 12:40

Vanaf maandagochtend 8:30 kunnen vaccinatietwijfelaars niet meer twee ochtenden, maar elke werkdag, bellen naar een landelijk informatienummer. Een team van speciaal opgeleide geneeskundestudenten bemant deze ‘twijfeltelefoon’ en staat klaar om vragen over de coronavaccins te beantwoorden. Vanochtend stond de telefoon direct al roodgloeiend.

Prof. Bhakdi legt in enkele minuten uit waarom de vaccins niet werken en nooit zullen werken​

in Mens en Dier 13 december 2021 17:45 0

Het klinische onderzoek op basis waarvan het Pfizer-vaccin is goedgekeurd voor noodgebruik blijkt te zijn vervalst. Met andere woorden: er is geen enkel bewijs dat deze vaccins beschermen tegen ernstige ziekte en sterfte. Dat zei professor Sucharit Bhakdi tijdens het tweede symposium van Doctors for Covid Ethics.
Hij voegde toe dat er geen enkele reden is om deze vaccins goed te keuren voor noodgebruik. “Waarom is dat toch gebeurd?” vroeg hij.
Bhakdi legde uit dat ons lichaam virussen bestrijdt middels twee legers: de marine en de luchtmacht. De wapens die ze gebruiken zijn nagenoeg hetzelfde, maar niet identiek. Het eerste wapen: antilichamen die voorkomen dat het virus zich kan binden aan cellen. Het tweede, veel belangrijkere, wapen: lymfocyten die virussen herkennen en opruimen.

Niet geactiveerd​

Overal in je lichaam staan legerbarakken, aldus dr. Bhakdi. Dat zijn voornamelijk je lymfeklieren en je milt. Er staan daarnaast legerbarakken onder je slijmvliezen, bijvoorbeeld in de luchtwegen. Ze gebruiken allebei antilichamen en lymfocyten om virussen uit te schakelen.
Als je iets via een spier injecteert in je lichaam, bijvoorbeeld een coronavaccin, wordt enkel en alleen de marine in de lymfeklieren ingeschakeld. Die zorgt ervoor dat antilichamen en lymfocyten in het bloed komen om virussen te bestrijden.
Ze triggeren de luchtmacht niet. Het gevolg is dat de cellen in de barakken onder de slijmvliezen niet worden geactiveerd. Ze zullen dus ook geen antilichamen genereren die normaal gesproken via het slijmvlies je luchtwegen bereiken.

Geloof al die boeven en criminelen niet langer​

“Al die vaccins kunnen niet werken en zullen nooit werken omdat de antilichamen zich aan de verkeerde kant van de muur bevinden,” benadrukte de microbioloog.
“Als je gevaccineerd bent, ben je tegen niets beschermd,” zei Bhakdi. Ze hebben het nu over ‘doorbraakinfecties’ als gevolg van nieuwe varianten. “Ze breken nergens doorheen. Er is nooit sprake geweest van enige vorm van bescherming.”
“Geloof al die boeven en criminelen niet langer. Ze liegen tegen je,” zei de emeritus hoogleraar. “Vaccinatie heeft geen enkel voordeel. Geen enkele coronavaccinatie biedt bescherming. Geloof al die leugens niet.”

Parasites found in vaccines:

-Microfilaria: In Pfizer brand, in 15 out of 50 dose-bottles, Moderna 35/50. -Toxoplasma gondii: In Moderna: 28/50, Pfizer: 8/50, AstraZeneca: 32/50. – Trypanosoma brucei: In Moderna: 12/50, Pfizer: 38/50, AstraZeneca: 22/50.

In other words, not all visible parasites, in any of their different stages of their cycle or in genetic traces, were found in all vaccines of the same lot, and content will vary from brand to brand. But evidence of parasites was found in all the vaccine samples from the 150 dose bottles that were tested, in 3 boxes with 50 each one of them, and from each brand. We find it highly likely that other types of parasites may be found in other different samples that we simply did not have available.

-Microfilaria: In Pfizer brand, in 15 out of 50 dose-bottles, Moderna 35/50. -Toxoplasma gondii: In Moderna: 28/50, Pfizer: 8/50, AstraZeneca: 32/50. – Trypanosoma brucei: In Moderna: 12/50, Pfizer: 38/50, AstraZeneca: 22/50.

In other words, not all visible parasites, in any of their different stages of their cycle or in genetic traces, were found in all vaccines of the same lot, and content will vary from brand to brand. But evidence of parasites was found in all the vaccine samples from the 150 dose bottles that were tested, in 3 boxes with 50 each one of them, and from each brand. We find it highly likely that other types of parasites may be found in other different samples that we simply did not have available.
Verifieerbaar? Probably not

Zeer dubieuze site, SOTN.

Mike

General Hospital-acteur klaagt zender ABC aan om vaccinatieplicht​

General Hospital-acteur Ingo Rademacher heeft de Amerikaanse zender ABC aangeklaagd vanwege zijn ontslag vorige maand. De acteur moest vertrekken omdat hij weigert zich te laten vaccineren.
Rademacher stelt in zijn zaak dat een vaccinatieplicht ongrondwettelijk is en dat de zender zich met de verplichting schuldig maakt aan religieuze discriminatie. Volgens Variety had de acteur een uitzondering aangevraagd op grond van zijn geloof, maar wees ABC dat af. Hij had daarin beargumenteerd dat hij niet gevaccineerd hoefde te worden vanwege ‘een diepe, oprechte, morele overtuiging dat mijn lichaam door de schepper is gemaakt met natuurlijke afwering, die niet geschonden mag worden door het toedienen van kunstmatig gecreëerd genetisch materiaal, dat onnatuurlijk en experimenteel is’.
AD.jpg

Tekst om te verdelen en zo de kinderen te beschermen.

====

[Doorgestuurd van Robert W Malone, MD]
Voordat u uw kind injecteert

Mijn naam is Robert Malone en ik spreek tot u als ouder, grootouder, arts en wetenschapper. Ik lees meestal niet voor uit een voorbereide toespraak, maar dit is zo belangrijk dat ik ervoor wilde zorgen dat ik elk woord en elk wetenschappelijk feit correct krijg.

Ik blijf bij deze verklaring met een carrière gewijd aan vaccinonderzoek en -ontwikkeling. Ik ben gevaccineerd tegen COVID en ik ben over het algemeen pro-vaccinatie. Ik heb mijn hele carrière gewijd aan het ontwikkelen van veilige en effectieve manieren om infectieziekten te voorkomen en te behandelen.

Voordat u uw kind injecteert - een beslissing die onomkeerbaar is - wilde ik u de wetenschappelijke feiten laten weten over dit genetische vaccin, dat is gebaseerd op de mRNA-vaccintechnologie die ik heb gemaakt:

Er zijn drie problemen die ouders moeten begrijpen:

De eerste is dat een viraal gen in de cellen van uw kinderen wordt geïnjecteerd. Dit gen dwingt het lichaam van je kind om giftige spike-eiwitten te maken. Deze eiwitten veroorzaken vaak permanente schade in de kritieke organen van kinderen, waaronder

○ Hun hersenen en zenuwstelsel

○ Hun hart en bloedvaten, inclusief bloedstolsels

○ Hun voortplantingssysteem

○ En dit vaccin kan fundamentele veranderingen in hun immuunsysteem teweegbrengen

Het meest alarmerende punt hierover is dat zodra deze schade is opgetreden, ze onherstelbaar zijn

○ Je kunt de laesies in hun hersenen niet repareren

○ Je kunt littekens van hartweefsel niet herstellen

○ Je kunt een genetisch gereset immuunsysteem niet repareren, en

○ Dit vaccin kan reproductieve schade veroorzaken die toekomstige generaties van uw familie kan beïnvloeden

Het tweede dat u moet weten, is het feit dat deze nieuwe technologie niet voldoende is getest.

○ We hebben minstens 5 jaar testen/onderzoek nodig voordat we de risico's echt kunnen begrijpen

○ Schade en risico's van nieuwe geneesmiddelen worden vaak vele jaren later onthuld

Vraag jezelf af of je wilt dat je eigen kind deel uitmaakt van het meest radicale medische experiment in de menselijke geschiedenis

● Een laatste punt: de reden waarom ze je geven om je kind te vaccineren is een leugen.

○ Uw kinderen vormen geen gevaar voor hun ouders of grootouders

○ Het is eigenlijk het tegenovergestelde. Hun immuniteit, na het krijgen van COVID, is van cruciaal belang om uw familie, zo niet de wereld, te redden van deze ziekte

Samengevat: er is geen voordeel voor uw kinderen of uw gezin om uw kinderen te vaccineren tegen de kleine risico's van het virus, gezien de bekende gezondheidsrisico's van het vaccin waar u en uw kinderen als ouder mogelijk de rest van hun leven mee moeten leven.

De risico-batenanalyse komt niet eens in de buurt.

Als ouder en grootouder is mijn aanbeveling aan jou om weerstand te bieden en te vechten om je kinderen te beschermen.

📌 volgen en delen👇🏻
@RWMaloneMD

====

Origineel Engelstalig: https://t.me/RWMaloneMD/849
Robert W Malone

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel