Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Dat geloof je toch niet? Ach, niet geleerd van de geschiedenis. #tribunaal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat geloof je toch niet? Ach, niet geleerd van de geschiedenis. #tribunaal
Ik verwacht niet dat ze zomaar stoppen met prikken
Big if true, adak de wetgever houdt zich niet meer aan de wet.
Al eens vaker gezien, een jaar geldig vanaf april..dan staat er dat in januari aflooptIk verwacht niet dat ze zomaar stoppen met prikken
RIH de sukkelEen bekeerling: wordt breed uitgemeten voor de schaapjes die nog niet over de dam zijn natuurlijk. Heeft ''covid'' gehad en werd spijtoptant: https://www.dw.com/en/germanys-joshua-kimmich-to-get-covid-vaccine-after-initial-concerns/a-60096560
RIVM houdt apart bij hoe veel derde prikken EN boosterprikken er zijn gezet.
Bekijk bijlage 6077
Wat is het verschil?
Ik heb ook een ernstige afweer stoornis...3e prik en boosterprik: 2 verschillende vaccinaties
We merken dat er verwarring is over de 3e prik en de 'booster/extra' prik. Dit zijn 2 verschillende vaccinaties. In dit nieuwsbericht vind je meer informatie hierover. Wat is het verschil tussen de 3ewww.ggdnog.nl
Tribunaal.Ik heb ook een ernstige afweer stoornis...
Kogelregen als, ze komen prikken
Nee 7.62 mmTribunaal.
Stop de massavaccinatie, juist om de evolutie van het coronavirus af te remmen
Door de hele bevolking te vaccineren, zorgen we ervoor dat een resistente variant van Sars-CoV-2 gaat groeien. Hierdoor lopen kwetsbaren gevaar, omdat de vaccins er niet tegen werken, betoogt natuurkundige Daniël Miedema, die onderzoek doet naar moleculaire evolutie.www.trouw.nl