Covid vaccins

Nieuwe wetgeving van de heer Biden en Pamela "matrass-back" Harris.
Oppassen voor anti-terreurbrigades op Kerstmis, Pasen en andere religieuze feestdagen.

_x22terr.jpg
Ik vier Christelijke feestdagen, geloof dat de 2020 US verkiezingen grootste fraude van de geschiedenis is en ik ben tegen Covidmaatregelen
.... shit .. nu al Chinook 🚁🚁 (maar dan zwart) boven mijn dak.

Gee
Nieuwe wetgeving van de heer Biden en Pamela "matrass-back" Harris.
Oppassen voor anti-terreurbrigades op Kerstmis, Pasen en andere religieuze feestdagen.

Bekijk bijlage 2387
Ik vier Christelijke feestdagen, geloof dat de 2020 US verkiezingen grootste fraude van de geschiedenis is en ik ben tegen Covidmaatregelen
.... shit .. nu al Chinook 🚁🚁 (maar dan zwart) boven mijn dak.
No problem a black Chinook in the Air is not a Dutch One, it's a us Marines special operations chopper not there for you... 🤣🤣🤣🤣🤣
Even alle gekheid op een stokje, Nederland heeft geen zwarte Chinook zou discriminatie zijn, daarbij komt dat het nog maar de vraag is of ze kunnen vliegen de Nederlandse dus
Zwarte Chinook is dus serieus een special ops chopper van de US marines of Seals.

Health guru die claimt magnetisch te zijn.
Hij eet clean en heeft zeer waarschijnlijk geen vaccin.

Plakt dat spul alleen door een bezweet lijf?

Wel met Pattex superlijm! Verwijderen is wat lastiger. ;)
We zijn allemaal vibration, energy & vibration ... wie weet wat dan allemaal mogelijk is ..

Wel met Pattex superlijm! Verwijderen is wat lastiger. ;)
We zijn allemaal vibration, energy & vibration ... wie weet wat dan allemaal mogelijk is ..
Er is van alles mogelijk maar het lukt mij niet om rvs op te hangen dus ik ben niet magnetisch🤣🤣 deze onzin gaat al jaren rond zelfs voor het internet, vermoedelijk is hij ingesmeerd met een kleverig goedje. Ik heb er nooit een gezien met een droge huid die dit deed altijd "bezweet"

Er is van alles mogelijk maar het lukt mij niet om rvs op te hangen dus ik ben niet magnetisch🤣🤣 deze onzin gaat al jaren rond zelfs voor het internet, vermoedelijk is hij ingesmeerd met een kleverig goedje. Ik heb er nooit een gezien met een droge huid die dit deed altijd "bezweet"

Heb zelf getest met een kleine krachtige neodymium magneet, er gebeurt niks.
Ik heb niet genoeg smart dust in m'n lijf of ben niet voldoende bezweet.😄

Wat je ook doet en wie je nog kan overtuigen ... neem de doodsprik niet! Deze stukjes podcast bevatten een mooie invalshoek om de [DS] te verslaan. Wij, degene die de killshot weigeren, kunnen zorgen dat de gevaccineerden een kans krijgen .... 'hold the line' ... luister.

1:12:47-1:16:33

0:31:58-0:40:05 desgewenst verder

You have all you need!
They cannot stop what is coming!
God always wins!

Laatst bewerkt:
Vraagje: Er circuleerde ergens een standaard voorbeeld brief met een soort vrijwaring die je door je werkgever kon laten (proberen te) ekenen zodra er gemekkerd werd over een vaccinatie.
Brief waarin je het bedrijf aansprakelijk stelt en verantwoordelijk houdt voor alle kosten etc etc etc.
Ik kan die nergens meer vinden:-( Heeft iemand die nog ergens?
@Zathras
Nog meer info: voorbeeldbrief + pdf bijlage

🧲 @Sailor ... En je magnetische persoonlijkheid dan? ;)
🧲 RVS is meestal juist niet magnetisch. Dat zou eea kunnen verklaren.
Die magische persoonlijkheid staat tegen woordig meestal op afstoten 🤧😷🤢🤣

Ik weet dat RvS meestal niet magnetisch is maar die lui zitten ook in de bestek lade voor het kunstje, moet wel wetenschappelijk gelijkwaardig blijven 🤣🤣🤣🤣

Vraagje:

Er circuleerde ergens een standaard voorbeeld brief met een soort vrijwaring die je door je werkgever kon laten (proberen te) ekenen zodra er gemekkerd werd over een vaccinatie.

Brief waarin je het bedrijf aansprakelijk stelt en verantwoordelijk houdt voor alle kosten etc etc etc.

Ik kan die nergens meer vinden:-( Heeft iemand die nog ergens?
Hier staat er nog 1 : https://systeembug.wordpress.com/2020/12/29/brief-aan-werkgever-over-verplichte-vaccinatie/

Gezondheidsraad komt in september met advies over derde coronaprik, meeste Nederlanders zijn voor​

Gezondheidsraad komt in september met advies over derde coronaprik, meeste Nederlanders zijn voor​

Ik zoek 30000 deelnemers voor een onderzoek.

"nooit vaccineren voor covid"

Voorwaarde om mee te doen aan dit onderzoek..
Tegen covid vaccins zijn.
Tegen maatregelen.

Antwoorden die niet binnen ons narratief vallen worden niet meegenomen in de uitslag
Het moet wel representatief blijven.

Met vriendelijke groet wappie.nl

🤣🤣🤣🤣🤣

Is globaal hoe de MSM onderzoeken opzet.

Ik zoek 30000 deelnemers voor een onderzoek.

"nooit vaccineren voor covid"

Voorwaarde om mee te doen aan dit onderzoek..
Tegen covid vaccins zijn.
Tegen maatregelen.

Antwoorden die niet binnen ons narratief vallen worden niet meegenomen in de uitslag
Het moet wel representatief blijven.

Met vriendelijke groet wappie.nl

🤣🤣🤣🤣🤣

Is globaal hoe de MSM onderzoeken opzet.

Uit onderzoek, uitgevoerd in Rotterdam, blijkt Feyenoord de populairste voetbalclub in Nederland te zijn.
Vorig jaar, toen het onderzoek in Nijmegen werd uitgevoerd, was NEC nog de populairste voetbalclub.

Zoiets bedoel je?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan