Darmen & depressie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik had het met Dave Wetzel afgelopen zaterdag over geisoleerde vit. D-suppletie. Hij voorspelt een explosieve toename van broze botten, die 'zomaar' afbreken. Vit. D is nl. verantwoordelijk voor calciumopname en teveel calcium zorgt voor broze botten!

Mike
 
Hoe gaat het fout? Bedoel je dat er een tekort is aan vitamine D en daarom dus straks de golf aan botbreuken? Of dat er teveel eenzijdige gesuppleerd wordt?

Wat is de visie van Dave Wetzel over geïsoleerde vitamine D suppletie?
 
Dit is wat hij bedoelt:

Via een bloedanalyse wordt er een tekort aan vit. D geconstateerd. De patient gaat vervolgens gesioleerde vit. D in hoge doseringen slikken. Vit. D = calciferol, wat verantwoordelijk is voor calciumopname. Veel vit. D = veel calcium. Maar FOSFOR zorgt voor botopbouw, calcium voor botAFBRAAK! Gevolg: veel 'plotselinge' botbreuken.

Wetzel maakte op het congres duidelijk dat er misschien wel 1000 verschillende vormen zijn van vit. D, waarvan we niet eens weten wat ze precies doen. Malcolm Kendrick maakte duidelijk dat dit eigenlijk een HORMOON is. We hebben dus te maken met een zeer complexe stof die maar beter nie6 geisoleerd en geconcentreerd moet worden ingenomen. Gefermenteerde levertraan en andere onbewerkte voedingsbronnen zijn de enige juiste vormen van vit. D, tenzij je zit te wachten op botbreuken of aderverkalking.

Mike
 
Dank je Mike voor deze duidelijk uitleg die het afraden van geïsoleerde suppletie vele malen beter verklaart op een forum dan mijn onderbuikgevoel :D
 
@Lievergezond: ik neem tegenwoordig 2000 IU smeltabletten plus 2x levertraancapsule (wat volgens mij samen ook weer 800 iu is). Je moet ook weer niet te hoog zitten in verband mogelijke botbreuken. En in de zomer ga ik natuurlijk goed de zon in.
 
Na enig speurwerk heb ik Intothewild geidentificeerd als degene die mij erbij heeft gelapt bij de WAPF vanwege mijn vermeende 'antisemitisme'. Hij heeft met onmiddellijke ingang een IP-ban gekregen en is verwijderd als forumlid. Chantagepraktijken zijn hier niet toegestaan. Goodbye and good riddance!

Mike
 
Nog een 'toetje' en dan houd ik erover op. Dit is wat ik hem nog heb geschreven in een emailreactie:



Een video waar je nog iets van kunt opsteken:



Ik raad vooral het stuk tussen 23:25 en 24:10 aan, waarin Icke ingaat op types als jij die kritiek op Israel vereenzelvigen met 'racisme' en 'antisemitisme'. Twee dingen die eruit springen voor mij:

"I don't give a shit. You throw it, son, and I'll hit the bugger back." (23;37-23:41)

"Come in and listen to what I'm gonna say. No, they never bloody do." (24:08-24:10)

Maar de volle 26:23 minuten zijn leerzaam. Doe er je voordeel mee, kennis is macht!



Mike
 
hoi Mike, als je speurwerk klopt, dan snap ik niet dat deze persoon je niet met open vizier benaderd heeft omdat die hier nog wel actief bleef. Hoe schizo is dat?
 
Jammer dat er geen discussie mogelijk was.

@Mike: Gezien alle commotie en het filmpje lijkt het me wijselijk om een bepaalde groep te benoemen zoals Icke dat doet, namelijk 'Rothschild Zionist' ipv 'jood'. Dit geeft m.i. meer duidelijkheid wat je precies bedoelt en vergroot de kans miscommunicatie, misverstand en verkeerde beeldvorming te voorkomen.
 
Dit soort nuances gaan volledig voorbij aan dit soort types. Zij zien alleen maar overal 'antisemieten' en zijn niet voor rede vatbaar. Hoe vaak heb ik de woorden 'zionisten' of 'crypto-joden' niet laten vallen, of het woord 'jood' niet tussen aanhalingstekens gezet? Hoe vaak heb ik niet mijn uiterste best gedaan om, compleet met ondersteunende bronnen, in uitgebreide lappen tekst e.e.a. in (historische) context te plaatsen? Hoe vaak heb ik niet gewaarschuwd voor rechts-radicale meningen en mensen hiervoor gecorrigeerd? Hoe vaak heb ik niet duidelijk gemaakt dat ik geen voorstander ben van Hitler en duidelijk gemaakt dat ik NIET de holocaust ontken en ook het bestaan van de gaskamers niet? Ik heb in een emailwisseling met hem nog geprobeerd een inhoudelijke dialoog aan te gaan, waarin ik o.a. het volgende schreef:



Ik heb een uitgebreide mail gestuurd naar Sally Fallon, die ik in een Nederlandse vertaling kortstondig op het forum heb geplaatst, voordat het complete subforum over geopolitiek dankzij jouw fijne actie offline is gegaan. Jouw enige reactie richting de WAPF was dat ik de boel aan het verdraaien was en je wekt daarmee de suggestie dat ik me indekte.

Als je mijn forum echt goed zou hebben gevolgd zou je echter hebben geweten dat ik alle genoemde historische feiten in mijn reactie al talloze keren eerder had vermeld, zoals de Donmeh (Turkse crypto-joden), die de Armeense genocide hebben begaan en tevens de verborgen hand achter de genocidale, koppensnellende maniakken achter het Huis van Saud zijn, en de bolsjewieken, die een communistische staatsgreep pleegden in Rusland en vervolgens vreselijk huis hielden in Oekraine d.m.v. moedwillige uithongering van 10 miljoen mensen (Holodomor). De Palestijnen herdenken nog jaarlijks (voor zover de zionisten dit toelaten) de Nakba (catastrofe) van 1948, gepleegd meteen nadat de 'joodse staat' een feit was.

Je kunt deze woorden ook tegen mij gebruiken, maar dit zijn historische feiten die met een simpele Google-search te achterhalen zijn en waar zelfs Wiki-pagina's over bestaan. Doodgewone bronnen, niet noodzakelijk 'complot'sites! Naast het feit dat ik een grondwettelijk recht heb op vrijheid van meningsuiting (evenals de zionist Geert Wilders, die jij niet benadert via email vanwege zijn walgelijke uitspraken) ga je het dus ook verliezen op ordinaire feiten.

Mijn argumentatie was verder gebaseerd op een eveneens historisch feit dat we hier helemaal niet met Semieten te maken hebben, maar met blanke Oost-Europeanen. Bovendien zijn joden geen apart ras, net zo min als christenen of moslims een ras zijn. Om die reden kan ik succesvol aanvoeren dat ik helemaal niet antisemitisch of racistisch ben. Ook ontken ik de holocaust van WO2 niet, daar kun je me evenmin op betrappen. Ik ben anti-psychopaten en jij hindert mij in mijn missie om idioten die een regelrechte bedreiging vormen voor de wereldvrede aan de kaak te stellen met je persoonlijke kruistocht. Het gaat je overigens niet lukken, dus bespaar jezelf de moeite.

Mijn punt is dit: dit is allemaal lang en breed aan bod geweest op mijn forum, alleen netjes op een rijtje gezet in mijn reactie n.a.v. jouw klacht. Het is dus superduidelijk hoe ik erover denk, dus laat jij nu maar eens en voor altijd weten wat jouw standpunt is en waarom je van mening bent dat ik 'antisemitisch' en 'racistisch' zou zijn. Ik ben benieuwd of je deze keer iets meer uitleg kunt geven dan korte statements waarin je geen inhoudelijke argumenten geeft. Stop met chanteren, begin met discussieren!

Hoe genuanceerd wil je het hebben? Het was allemaal tegen dovemansoren gericht. Wist je dat deze lafbek zelfs heeft gedreigd om mijn werkgever in te lichten? Nu voelt hij hoe het is om zelf plotsklaps buitenspel te worden gezet. En ja, ik weet 100% zeker dat hij het is, geen twijfel over mogelijk. Wat zegt het over je karakter als je enerzijds dit soort laffe acties onderneemt en anderzijds doodleuk hier actief blijft op dit forum? Ik mag de naam niet noemen, maar ik ken wel een 'tribe' die zich van dergelijke achterbakse tactieken bedient...

Mike
 
Onderstaand artikel van The Saker is briljant. Kijk eens hoeveel tekst dit is. De beste man doet zijn uiterste best om alles helder en duidelijk en vooral GENUANCEERD uit te leggen, maar de kniereflex van types als Intothewild is: antisemiet! Ik haal er wat treffende citaten uit:



So far from being only focused on Israel, Zionism is really a global, planetary, ideology which unequivocally splits up all of mankind into two groups (Jews and Gentiles). It assumes the latter are all potential genocidal maniacs (which is racist) and believes that saving Jewish lives is qualitatively different and more important than saving Gentile lives (which is racist again).



Fifth, both Zionism and Nazism are twin brothers born from the same ugly womb: 19th century European nationalism (Brecht was right, “The belly is still fertile from which the foul beast sprang”). Nazis and Zionists can hate each other to their hearts’ content, but they are still twins.



It is undeniable that Jews did suffer persecutions in the past and that the Nazis horribly persecuted Jews during WWII. This is important because nowadays we are all conditioned to associate and even identify any criticism of Jews or Zionist with the kind of anti-Jewish and anti-Zionist rhetoric which the Nazis used to justify their atrocities. This is quite understandable, but it is also completely illogical because what this reaction is based on is the implicit assumption that any criticism of Jews or Zionist must be Nazi in its argumentation, motives, goals or methods. This is beyond ridiculous.



Pretending that we don’t see this elephant in the room makes us look either subservient to that elephant, or simply like a coward who dares not speak truth to power. In other words, if you do want to shoot your credibility, pretend really hard that you are totally unaware of the elephant in the room: some of your sponsors might love you, but everybody else will despise you.



The truth is that the Zionists are only as powerful as we allow them to be. If we allow them to scare us into silence, then indeed their power is immense, but if we simply demand that they stop treating some humans as “more equal than others” then their own racism suddenly becomes obvious for all to see and their power vanishes.

It is really that simple: since nobody can accuse a real anti-racist of racism, then truly being an anti-racist gives you an immunity against the accusation of anti-Semitism.



From my point of view, there are two truly essential issues which need to be addressed:

1) We need to start talking freely about the “elephant in the room” and stop fearing reprisals from those who want us to pretend we don’t see it.

2) We need to stop using politically correct euphemisms in the vain hope that those who want us to shut up will accept them. They won’t.

Currently, much of the discourse on Jewish or Zionist topics is severely restricted. Doubting the obligatory “6 million” murdered Jews during WWII can land in you jail in several European countries. Ditto if you express any doubts about the actual mode of executions (gas chambers vs firing squads and disease) of these Jews. “Revisionism”, as asking such questions is now known, is seen either as a crime or, at least, a moral abomination, even though “revisionism” is what all real historians do: historiography is revisionistic by its very nature. But even daring to mention such truisms immediately makes you a potential Nazi in the eyes of many/most people.

Since when is expressing a doubt an endorsement of an ideology? This is crazy, no?



Do we really have to kowtow to all Jews, including the top 1% of Jews who, like all 1%ers, do not care about the rest of the 99%? How long are we going to continue to allow the top 1% of Jews enjoy a bizarre form of political immunity because they hide behind the memory of Jews murdered during WWII or the political sensitivities of the 99% of Jews with whom they have no real connection anyway?

I strongly believe that all 1%ers are exactly the same: they care about themselves and nobody else. Their power, what I call the AngloZionist Empire, is based on two things: deception and violence. Their worldview is based on one of two forms of messianism: Anglo imperialism and Zionism (which is just a secularized version of Judaic racial exceptionalism). This has nothing to do with Nazism, WWII or anti-Semitism and everything with ruthless power politics. Unless we are willing to call a spade a spade we will never be able to meaningfully oppose this Empire or the 1%ers who run it.

In truth, since we owe them nothing except our categorical rejection and opposition. It is, I believe, our moral duty to shed a powerful light on their true nature and debunk the lies they try so hard to hide behind.

If their way is by deception, then ours ought to be by truth, because, as Christ said, the truth shall make us free.

Euphemisms only serve to further enslave us.

http://www.intifada-palestine.com/2016/02/why-i-use-the-term-anglozionist-and-why-its-important/

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

Mike
 
Jeetje wat een stiekemerds heb je er toch tussen zitten. Kinderachtig om het te "gaan zeggen tegen de juf" maar ja dat wordt ons ook aangeleerd.

Irritant ook dat er te snel conclusies worden getrokken, men leest niet en zit vol vooroordelen.
 
Beide IP-adressen van dit heerschap zijn geblokkeerd. Hij was hier actief zowel via een gewone PC als met zijn mobiel. Hij had overduidelijk belangstelling voor deze manier van voeden en gooit hiermee zijn eigen glazen in. Hij had zinvol advies kunnen blijven krijgen, maar door deze manier van doen is het game over voor hem hier op dit forum.

Mike
 
En dan hebben we nog onze grote vriend Fred de Vries, die beweert aangifte te hebben gedaan bij het CIDI over mijn vermeende 'antisemitisme':

http://kokosvet.blogspot.nl/2015/08/gefermenteerde-levertraan.html

Mike
 
OK nou vrijheid van meningsuiting, zolang het geen anti-semitisme lijkt. Ze moeten je wel hebben zeg.
Ik wist niet dat ik betrokken was bij een sekte trouwens, weet wat wijzer geworden vandaag.
 
Nou ik ben blij dat je weet wie het is!
Dat scheelt een hoop onrust en hoef je je niet meer af te vragen wie je dit geintje geflikt heeft.
 
Ze moeten je wel hebben zeg.

Hoge bomen vangen veel wind, en wie zijn kop boven het maaiveld uitsteekt riskeert gemaaid te worden.

Een uitgesproken mening wordt in dit vrije land niet gewaardeerd. Het grondrecht 'vrijheid van meningsuiting' is begrensd echter is nergens op papier bepaald waar deze grens ligt. De vrijheid die we in dit land genieten is weliswaar vrijer dan in menig ander land, echter niet zo vrij als de menselijke geest wenselijk acht.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.838
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan