Nou als ik 2 miljoen zou winnen dan ga ik daar natuurlijk leuke dingen van doen en een huis hypotheek vrij kopen, maar ik ga niet alles binnen een jaar op maken dan wil ik er langer van genieten. Dan wil ik de rest van mijn leven elk jaar een of twee hele leuke vakanties verder weg. En ook vaak lang weg. Dat bedoel ik met een appeltje voor de dorst, gewoon de rest van mijn leven kunnen genieten van mijn geld en niet meteen problemen hebben als ik mijn baan kwijt mocht raken. En misschien is het handiger om als je net niet genoeg of precies genoeg wint voor een hypotheekvrij huis om het geld dan ergens anders in te stoppen. Maar een huis is misschien nog wel de beste optie. Ik denk dat ik dat appeltje voor de dorst verkeerd heb uitgelegd.
Ik vraag me gewoon af wat je het beste in zo'n geval met het geld kan doen, om te zorgen dat het ook als de dollar het laatste duwtje heeft gehad en de euro meetrekt zo veel mogelijk van zijn waarde behoud. En als je een bedrag hoger dan 20.000 op je rekening hebt staan moet je daar elk jaar opnieuw belasting over betalen, een keer snap ik maar elk jaar opnieuw heb ik geen zin in.