De doodsstrijd van de dollar

http://9gag.com/gag/aAYKEdg

Check de comments. Blijkt dat de meeste daar(vooral jongere mensen komen op die site) denken dat de msm geld wil verdienen en niet bewust afleidt. Een paar lijken het te snappen, maar de rest die denkt dat populaire opinie bepaalt wat op tv komt moet is wat research doen naar een persoon genaamd Goebbels. Het is op z'n zachtst gezegd naïef.

Brian

Why Are Banking Executives In London Killing Themselves?

A vice president at JPMorgan's European headquarters in London plunged to his death after jumping from the top of the 33rd floor. He fell more than 500 feet, and it is being reported by an eyewitness that "there was quite a lot of blood". This comes on the heels of news that a former Deutsche Bank executive was found hanged in his home in London on Sunday.

Wat mij betreft een gemiste kans van de schrijver van dit artikel, die de al dan niet zelfgekozen dood van bankdirecteuren enkel toeschrijft aan een verslechterende financiele markt.

A vice president at JPMorgan's European headquarters in London plunged to his death after jumping from the top of the 33rd floor.

Komt die numerologie je niet bekend voor? Lijkt dit niet meer op een RITUELE (zelf)moord?

This comes on the heels of news that a former Deutsche Bank executive was found hanged in his home in London on Sunday.

En zou deze man geen zelfmoord hebben gepleegd, maar om zeep zijn gebracht? Het woord in het Engels dat dit perfect beschrijft, is 'suicided'.

Hebben we hier te maken met mensen hoog in het bankwezen die naar buiten wilden met explosieve informatie? Waarom kiest iemand specifiek voor de 33e verdieping? We zullen het nooit weten, want 'dead men don't talk', maar hier zit wel een luchtje aan!

Mike

Ik kan er niks aan doen maar "have an exit plan" vind ik een waardeloze tweet. Als je echt zo begaan bent met het volk stuur dan iets meer als een half raadsel de wereld in.
Die zelfmoorden kunnen paniek teweeg brengen, aandelen zijn maar waard wat de gek er voor geeft dus een crash werk je met zulke berichten wel in de hand lijkt me. Toeval zal het vast niet zijn.

De Japanse beurs staat op instorten:

http://theeconomiccollapseblog.com/archives/the-stock-market-in-japan-is-collapsing

Mike

In de Chinese regering is er al een roep om een wereldmunt:

http://endoftheamericandream.com/archives/top-adviser-to-the-chinese-government-calls-for-a-global-currency-to-replace-the-u-s-dollar

Mike

Ik vroeg me ook af wanneer die bitcoin een keer zou kelderen het is een te grote hype geworden.

Maar wat ik me af vraag als je de loterij wint, zo veel dat je het niet in een keer op kan maken en ook nog graag een appeltje voor de drost wilt hebben. Hoe kan je dat het beste aan pakken? Een oude sok is wel goed voor de eerste dagen/maanden maar als het hard naar beneden gaat dan is dat ook niet zo veel meer waard. Fysiek goud in die oude sok wordt ook minder waard (ook die waarde kan je beïnvloeden) maar blijft natuurlijk altijd wel wat waard. Je kan ook een huis zonder hypotheek kopen maar dan moet je wel zeker weten dat je je werk behoud en anders in dezelfde omgeving werk kan vinden. En een huis kopen moet je niet van al het geld doen want dan heb je geen appeltje voor de dorst als noodoplossing.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan