Ik had me voorgenomen om aan m'n laatste leverreiniging een kefir/melkkuur vast te plakken en heb dat tot vandaag gedaan, dus 6 dagen. Na 2 dagen heb ik er bottenbouillon (heldere) aan toegevoegd, omdat ik daar nog zoveel van had, het wel lekker vond om iets warms te drinken en ik vond het wel erbij passen. Ik heb me heel goed gevoeld, geen honger gehad. Ik heb kefir en melk afgewisseld voor de variatie, ongeveer 3 glazen kefir en ruim 1 liter melk en dan nog 1-2 keer per dag een kopje bouillon gedronken. Heb verder niet echt veel gemerkt, niet echt afgevallen (misschien een iets plattere buik, of beeld ik me dat in, geen idee) , geen grote ontgiftingsreacties, maar zoals gezegd, ik voelde me goed en had meer dan genoeg energie.
Soms wat lastig als ik voor de rest van het gezin stond te koken, maar meer voor het lekkere dan voor de honger. Vanmiddag had ik zin in eieren en heb daar aan toegegeven, vanavond kippensoep meegegeten. Wel heerlijk om weer wat anders te proeven.
Soms wat lastig als ik voor de rest van het gezin stond te koken, maar meer voor het lekkere dan voor de honger. Vanmiddag had ik zin in eieren en heb daar aan toegegeven, vanavond kippensoep meegegeten. Wel heerlijk om weer wat anders te proeven.