De relatie tussen mensen en varkens

Communisme in actie:

Een 3-jarig meisje wordt uit huis geplaatst omdat haar ouders wiet roken. Vervolgens wordt het meisje door de pleegmoeder vermoord, vlak voor haar 4e verjaardag:

http://refreshingnews99.blogspot.in/2014/11/texas-girl-was-taken-away-from-parents.html

Mike

 
Pacifisme in actie:

Een lokale nieuwszender raadt mensen aan om te gaan liggen en te doen alsof ze een acuut medisch probleem hebben als hun huis wordt binnengevallen:

http://patriotrising.com/2014/11/06/wtf-local-news-advises-home-invasion-victims-lie-fake-medical-problem/

Mike

 
Het kan 2 kanten uit met die Brand inderdaad. Ofwel hij is wakker geworden en breekt nu uit zijn programmering. Ofwel hij is gecontroleerde oppositie. Ik ben er nog niet uit.

Mike

 
Ik ben ook niet overtuigd van het 'bewijs' dat kinderen in andere culturen werden geofferd. Het strookt totaal niet met de hoogstaande spiritualiteit van deze oude volkeren. Ik vermoed dat er grootscheepse geschiedvervalsing plaatsvindt.


je vermoed dat op basis van een gevoel of zijn er bronnen die hetzelfde zeggen? veel van wat we weten van europese volkeren komt uitsluitend van hun moordenaars de romeinen, zou best kunnen dat dat in andere werelddelen ook zo ging maar er schijnt wel ook oa archeologisch bewijs te zijn voor mensoffers. Ook de egyptenaren offerden bedienden, daar zijn volgens mij ook tekeningen van.

 
Op basis van een gevoel. Ik vraag me af of die tekeningen authentiek zijn. Het past gewoonweg niet in de hoge spiritualiteit die deze mensen hadden. Het past wel als je de mensheid wil wijsmaken dat alle volkeren en culturen van het begin af aan wreed en oorlogszuchtig zijn geweest. Wie heeft het meeste baat bij een dergelijk mensbeeld?

Mike

 
Ik vind Rusell Brand 1 grote hype. Interviews en filmpjes van hem gezien en hij praat belachelijk snel en zegt niet zoveel. Grappig istie ook niet. Bovendien krijgt hij geld als je naar z'n Youtube filmpjes kijkt.

Het is een merk, z'n naam zegt het al (Brand).

 
ik zag onlangs een comedyshow van hem op tv, ik heb er best mee gelachen maar het ging bijna volledig over zijn seks- en aandachtsverslaving. En over Jezus, che guevera, malcolm x etc. Maar dan op een manier van mensen vergeet dat allemaal, ben vooral lief tegen homos dan komt het allemaal goed. Verdacht!

 
ik merk de laatste weken steeds vreemde "toeval" krijg ineens zin om naar de kringloop te rijden en vind daar in het eerste schap drie boeken over "religieuze leugens en gnostische wijsheden" krijg telefoon van mensen die ik juist aan het mailen was etc etc. Tof, als nu die rekeningen waar ik ook de hele dag aan denk betaald raakte ;-) hoe zou het komen dat er periodes zijn waarin zulke voorvallen vaker lijken te zijn?

 
hoe zou het komen dat er periodes zijn waarin zulke voorvallen vaker lijken te zijn?

In 1 woord: synchroniciteit. Naarmate je bewustzijn (trillingsniveau) toeneemt word je een alsmaar sterkere zender/ontvanger. We zijn allemaal holografisch met elkaar verbonden, dus ergens pikt iemand jouw signalen op. Zo krijg je dit soort 'toeval'.

Mike

 
Dus je bedoelt eigenlijk dat dat van mij ergens naar toe rimpelt en dat ik het zo weer terug krijg. Als het ergens opgevangen wordt het weer terug deze kant in komt? Lastig uitleggen hoor.
Van de week zat ik op mijn hurken voor het theerek in de natuurwinkel, net op dat moment krijg ik een sms van mijn man die vraagt of ik een bepaalde soort thee mee wou nemen. Ook nog exact de soort waar ik naar zat te kijken. Zulke dingen merk ik vaak.

 
Dat over kinderoffers dat ben ik wel eens tegengekomen op www.quofataferunt.com onder het topic Mysterieeen der oudheid. Het gaat dan over de Saturn death cult.
Ik zit nu op mijn tel. Mocht de behoefte er zijn dan kan ik het later wel even opzoeken en een linkje plaatsen.

Hier een linkje die ik wel zo even uit mijn hoofd weet. Wat ook indirect over deze materie gaat.
www.planetamnesia.com

 
@iklustvet
Klopt, ik had het over asatru, een geloofssysteem gebaseerd op Germaanse mythologie. Daar hebben wij onze Wodan vandaan (en dat is natuurlijk weer Sinterklaas), en ook de pieten. Er zijn ook heel oude verhalen overgeleverd, en McNallen concludeert dat de Germanen hoogstaande kennis hadden op het gebied van psychologie en erfelijkheid. Dat staat niet in gnostische teksten, die inderdaad in Egypte zijn gevonden.
@mike
Ik denk dat je te veel op materie blijft focussen. Al deze volkeren hadden methodes om in contact te komen met een vierde dimensie / een vierde dichtheid / akashaveld. Vandaar dat je ook overal dezelfde ideeën tegenkomt. Als ik werk met een helderziende, dan kan die ook informatie 'tappen' uit dat veld, in de praktijk bijvoorbeeld de informatie waar mensen in mijn persoonlijke omgeving mee worstelen, en die kunnen op dat moment overal ter wereld rondlopen.

Daarnaast had ieder volk een specifieke connectie met het land, met het land van de voorouders, ook het blanke volk. We zijn die connectie met ons land eigenlijk sinds de industriële revolutie helemaal kwijtgeraakt, sinds we het land in economische termen zijn gaan zien.
Een Somaliër zal nooit die connectie kunnen vinden in Scandinavische dorpen, net zoals een Hollander nooit echt die band kan hebben in Zuid-Afrika, simpelweg omdat een hele lijn van voorouders daar nooit heeft rondgelopen. Voor de meeste Noord-Amerikanen en Australiërs betekent dat .. als ze echt hun familiethema's en archetypes zouden willen begrijpen, ze meer in contact zouden moeten komen met Europese natuur, de plekken waar al hun voorouders zijn geboren en gestorven.

 
Saturnus = Satan. De 6e planeet in ons zonnestelsel, een duistere planeet en een uitgedoofde zon. Licht = creatie, dus duisternis = anti-creatie. Het zijn altijd dezelfden die zich schuldig maken aan dit soort praktijken. Een kind vertegenwoordigt ontluikende creatie en pure onschuld, dus kindermisbruik of kinderoffers vertegenwoordigen het omgekeerde. Ziek maar waar en het gaat al veel te lang overal door.

Mike

 
Ja als je link hebt geef maar Debsy.
Ik bedoel ook niet alleen kindoffers, van de Egyptenaren wordt gezegd dat zij hun bedienden meenamen in het graf, of zelfs mensen die hun nabij bijstonden die hoger in rang waren. En ze denken dat deze dat vrijwillig deden evt onder invloed van drugs. Ik denk dat het best kan dat een geofferde vrijwillig deelnam. Ik vraag me gewoon af hoe het komt dat dat in Europa blijkbaar niet voorkwam. En als deze volkeren zo ontzettend oorspronkelijk en waarachtig waren, dan moet dat offers brengen ook een waarde hebben?

Ik denk dat ook Thijs, dat dat heel belangrijk is, je geboortegrond, plaatselijke gebruiken en geschiedenis als dat niet belangrijk was zouden ze niet zo vreselijk veel moeite doen om dat te verwoesten. Ik geloof overigens niet dat ze zo´n schrik hebben van Europa, ik denk dat we gewoon aan de beurt zijn. Die show met Thomas Sheridan die ik hier boven postte is echt heel interessant, hij legt daar uit hoe elke beweging tot nog toe gekaapt werkt en dat dat ook is wat er speelt met Russel Brand.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.521
Berichten
531.740
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan