De relatie tussen mensen en varkens

Misschien heeft thijs in zoverre een punt dat blanke Europeanen de meest rijke energetische voedselbron vormen voor deze zieke lui, omdat wij het laagste bewustzijn hebben en de meeste pathologie in ons dragen. Bij ons valt het meest te halen, dus wij mogen zeker niet wakker worden!

Mike

 
Nou euh, pathologie of niet, kinderen van 7 die verkracht worden krijgen hier nog altijd geen zweepslagen tot ze sterven. En er worden ook geen meisjes van 6 getrouwd met volwassen venten met huwelijkse plichten en al. Saudi Arabie zullen we qua pathologie zomaar niet voorbij steken.

 
Je hebt gelijk. Het midden-oosten moeten we ook meenemen in dit verhaal. Niet voor niets wordt daar nu zoveel dood en verderf gezaaid!

Mike

 
in Amerika is toch evenveel laag bewustzijn te halen? Dat zijn wij toch ook? Ik zie gewoon niet waarom onze pathologie erger zou zijn als die van de Amerikanen, of Canadezen? En als ik dan China zie, nou nou, daar kunnen ze ons nog wat leren! Hele weeshuizen vol kinderen waarvan de ouders vuurpeloton kregen want daar zijn ze daar scheutig mee. En als je de doodstraf krijgt kun je nog genade vragen aan de slachtoffers, hele smeekbedes van mensen in doodsverachting..
Nooit die doc gezien over Dying Rooms? Dat kan goed 15 jaar geleden zijn dat ik dat gezien heb en er gaat geen week voorbij dat ik er niet aan denk. Of Japan, http://nl.wikipedia.org/wiki/Seppuku Ik zeg niet dat Europa niet ziek is, maar als ik er een wedstrijd van maak zet ik ons niet op een. Sorry, ik zie het gewoon niet.

 
Dat ik jou dat nog moet uitleggen. OK, komt-ie:

Wie hebben de wereldrijken gestart? Juist ja, de Europeanen!

Wie hebben de Indianen uitgemoord? Juist ja, de Europeanen! Het is natuurlijk een heel zwak argument om Noord-Amerika te noemen. Het zijn nu de Europeanen die daar de dienst uitmaken, NIET de oorspronkelijke bewoners. Hetzelfde met Australie en Nieuw-Zeeland. De slaap niet uit, Iklustvet? Zo ken ik je niet!

Wie hebben de georganiseerde religies gestart? Juist ja, de Europeanen. In ieder geval het christendom en jodendom (Khazaars/Ashkenazi's). De islam komt inderdaad uit het midden-oosten, maar daar hebben we het al over gehad. Ook geen lekkere jongens, zij bedreven slavenhandel in Afrika nog voor de Europeanen.

Moet ik nog even doorgaan of heb ik mijn punt al duidelijk gemaakt? Even de zandkorrels uit de ogen wrijven, goed nadenken en dan bij mij terugkomen.

Mike

 
Ik zeg toch dat wij de Amerikanen zijn?

Dat zeg je aanvankelijk niet, maar nu wel.

zitten we ook achter china, japan en Noord-Korea?

Aziaten zijn halve blanken. Een mix tussen zwart en wit levert geel op!

Mike

 
in Amerika is toch evenveel laag bewustzijn te halen? Dat zijn wij toch ook?

DAt was het eerste dat ik typte, en daar heb ik niks aan veranderd, er stond eerst "ja maar" voor en die heb ik weggehaald. Een beetje krediet alstublieft.

Als die Aziaten halve blanken zijn waarom zijn ze daar dan dubbel zo wreed? serieus, wij hebben hier geen doodstraf meer en ook al worden er euthanasiewetten en abortusregels gemaakt, we hebben nog altijd geen dyingrooms of vuurpeletons.

 
Omdat WIJ daar al geruime tijd een oorlog tegen het boeddisme voeren. Helleuh, Vietnam, Cambodja, Laos, communisme in China, Noord-Korea en Myanmar. Moet ik nog even doorgaan? Geen krediet vandaag, want je hebt de zlaap duidelijk nog niet uit. Een sterke kop koffie, even goed met de kop schudden en dan praten we verder, goed?

Mike

 
Ik ben op van 5h, sleep is for the weak! Nee, ik snap nog altijd niet hoe Europa verantwoordelijk is voor de eeuwenoude keiharde cultuur die ze in aziatische landen hebben. Zijn wij verantwoordelijk voor de chinese lotusvoetjes? De yakuza en samoerai in Japan. Nee, sorry, ik zie het niet.

 
Waarom hebben wij dan geen dying rooms en vuurpeletons? En waarom waren onze oorspronkelijke culturen zo niet? Ik kan het gewoon niet rijmen. Ik heb al eerder gezegd dat ik dat deel van dit topic niet doorgenomen heb en nu kan ik het niet meer vinden in die 69 pagina´s. Niet iedereen floreert in chaos :wink:

 
Hier is een link @ Iklustet maar met de zoekfunctie daar kun je wellicht nog meer vinden.

deel 1
http://quofataferunt.com/viewtopic.php?f=78&t=48922&p=75927&hilit=saturn+death+cult#p75927
deel 2
http://quofataferunt.com/viewtopic.php?f=78&t=48922&p=75928&hilit=saturn+death+cult#p75928

 
ik heb wel alles gevolgd en nu wil ik best meegang dat de blanken de as van het kwaad zijn, maar iklustvet noemt toch wel krachtige voorbeelden. En zwart +wit = geen geel, maar bruin.
Zie het maar als een herkansing, om het uit te leggen Mike, voor de nieuwkomers :mrgreen:

 
En zwart +wit = geen geel, maar bruin.

Als je met kleurpotloden of verf in de weer bent, wel ja. Een zwarte vader of moeder en een blanke vader of moeder krijgen over het algemeen kinderen met een gelige huidskleur. Wat ook voorkomt is dat het kind simpelweg zwart is of juist blank. Geen idee of het iets te maken heeft met welke van de twee ouders nu zwart of blank is, maar dat kan wel de moeite waard zijn om te achterhalen, als dat al een bepalende factor is.

Mike

 
Waarom hebben wij dan geen dying rooms en vuurpeletons? En waarom waren onze oorspronkelijke culturen zo niet? Ik kan het gewoon niet rijmen.

De oorspronkelijke cultuur van Europa was hindoestaans. In de Hindoes-vallei hebben wij het kastensysteem bedacht, ook niet een teken van naastenliefde. Toen de Moren uit Afrika de zee overstaken en via Spanje Europa binnenkwamen waren de Europeanen arm, ongeletterd en onhygienisch. Zelfs de adel leefde met de dieren in huis en ze namen geen baden! Hierdoor konden dierlijke uitwerpselen in het drinkwater terechtkomen en is de pestepidemie ontstaan. De Moren gaven ons ondergoed, medicijnen en cultuur in het algemeen.

Zoals eerder gezegd, alle wereldrijken komen uit Europa en alle kruistochten. Wat te denken van de Inquisitie en de vreselijke martelingen en vooral martelwerktuigen die we hebben verzonnen? Tot op de dag van vandaag vertonen we de ijstijdmentaliteit die ons zo agressief heeft gemaakt. De ergsten van allemaal zijn de Khazaars en hun afstammelingen, de Ashkenazi's, eveneens tot op de dag van vandaag. Kijk naar de wreedheid, het sadisme en de moordlust van Israel.

Je kunt bij mij aankomen met druiden en gnosten, maar de optelsom van wat Europa wereldwijd op de kaart heeft gezet ziet er allsbehalve fraai uit. De eerste slaven waren de Slaven in Oost-Europa, zelfs het woord is ernaar vernoemd. Later staken we de oceaan over en maakten miljoenen Afrikanen tot slaaf. Racisme is een blanke, Europese uitvinding. Hier een modern voorbeeld van hoe geinstutionaliseerd blank racisme is:

https://www.lifesitenews.com/news/a...kenyan-doctors-find-anti-fertility-agent-in-u

Vandaag de dag zetten we via geheime diensten hele volksstammen tegen elkaar op, zodat de Ashkenazi-bankiers bakken met geld kunnen verdienen met wapenhandel, vaak door aan beide partijen te leveren. Hier ook een modern voorbeeld van:

http://wakeupfromyourslumber.com/us-preparing-ukraine-for-new-offensive/

Onze spiritualiteit is ver zoek en we dompelen ons onder in materialisme en technologie. Dat zijn onze 'goden'.

Mike

 
wit + zwart levert licht bruin op (ervan uit gegaan dat deze ouders kloppen maar ik heb het ook wel ergens anders gezien): http://schrijven.wikidot.com/barack-obama-foto-s

 
Mike, het is niet mn bedoeling moeilijk te doen maar gewoon om het te begrijpen dus dank voor je antwoord. Chinezen zijn klein, hebben spleetogen, het is niet alleen de kleur. Verder las ik net ergens dat de oorspronkelijke bewoners van amerika uit Syberie kwamen. Waarom hebben zij dan geen ijstijdmentaliteit?

 
Kids van blank en zwart worden ook wel mokka baby's genoemd. En als je met kleurpotloden gaat lopen klungelen wordt het toch gewoon grijs?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.521
Berichten
531.740
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan