Heel belangrijk voor jou om te begrijpen is dat de Ashkenazi-joden nieuw zijn in West-Europa, en dat ze in Oost-Europa altijd als apart volk zijn beschouwd. Je schaart iedereen onder één noemer.
De wereld is een wereld van tribes. Er is al enige tijd een strijd gaande tussen Ashkenazi-joden en West-Europese volkeren: Germaans, Keltisch, Romaans en Slavisch. Je schaart iedereen onder dezelfde noemer, lekker makkelijk voor jou maar het doet onrecht aan de typische heidense Europese spirit die we hard nodig hebben.
Verdiep je vooral eens in de geschiedenis van de Europese volkeren, daar valt echt nog een hoop te leren, en wat ik zeg dan prik je ook makkelijker door gepopulariseerde documentaires heen die doodleuk beweren dat de 8e eeuw vooruitgang bracht in Spanje.
Communisme is denk ik het beste voorbeeld. Aan de top van allerlei communistische groepen zaten steevast Ashkenazi-joden, slachtoffers van hun acties waren veelal Slavische volkeren. Gewone Joden zijn in wezen slachtoffers van hun eigen leiding, ze zullen van hun zionistische leiding afmoeten die hen allemaal het liefst in Israel wil hebben; anders krijgen ze het nog heel moeilijk. Ik gun ieder mens het beste, maar ik ben totaal niet positief over het Joodse tegengeluid. Jij wel, maar ik zie alleen maar bevestiging van leugens. Angst. Jammer.
Germanen, Kelten, Slaven etc waren ooit aboriginals, en ze zijn systematisch uit de natuur gehaald. Recente interview met
http://www.redicecreations.com/radio/2014/10/RIR-141029.php]James Swagger[/url] is een leuk begin om daar meer over te weten te komen.. over Halloween, de zonnekalender, dorpsoudsten met bovennatuurlijke krachten, de mythologie.
Het zijn ook jouw voorouders. Er is echt een grote campagne aan de gang zodat Europese Germanen, Kelten, Slaven etc niets over de geschiedenis van hun voorouders weten. Niet belangrijk, want multiculturele samenleving natuurlijk etc, en altijd de beschuldiging van white supremacy natuurlijk. Allemaal programmering van school, stel je eens voor dat we dat over Aboriginals zouden beweren.
Nee, ik geloof niet in 'white supremacy', wat schreef ik: ik geloof in de wijsheid van de Pygmeeen.. Aboriginals, en ook van de Kelten en Germanen.