De relatie tussen mensen en varkens

thijs, als ik wil kan ik het balletje terugspelen en jou ook een spiegel voor houden en enkele minder positieve kanten van jou benadrukken, maar ik wil nu juist positief spiegelen. Enig idee waarom ik met jou geen 'slaande ruzie' heb of krijg, terwijl wij het over bepaalde punten lang niet altijd eens zijn of worden? Enig idee waarom Iklustvet en ik evenmin in een onoplosbaar conflict verzeild kunnen raken, waardoor ik genoodzaakt zou zijn haar als forumlid te verwijderen?

De reden is dat ik met jullie INHOUDELIJKE discussies aan kan gaan en ik ben niet bang om met een ander van mening te verschillen, zolang het om de inhoud gaat. Ik ben niet bang voor conflicten, ze klaren ofwel de lucht, ofwel het is onoplosbaar en dan is het maar beter dat onze wegen scheiden. Ik houd niet van halfbakken compromissen, dat is vlees noch vis en past niet in een WAPF-dieet. :wink:

In principe mag iedereen hier zeggen wat hij/zij wil en ook kritiek op mijn persoon, zelfs als deze zwaar onder de gordel is en dus niet inhoudelijk, blijft gewoon staan. Er is een reden waarom dit forum nog steeds zo'n prettige plek is om te vertoeven, of om stilletjes van te genieten als meelezer, en dat is dat ik het vrij houd van klojo's. Als je hier wordt geblokkeerd of verwijderd, heb je het wel degelijk aan jezelf te danken en het gebeurt nooit zomaar, er gaan meerdere waarschuwingen aan vooraf.

Amancay vormde recentelijk een uitzondering. Hij heeft zich steevast respectvol gedragen en hij is dan ook niet geblokkeerd wegens wangedrag. Hij bleef echter maar reguliere anti-Poetin-propaganda verkondigen, verpakt in 'kritische' Russische sites. Dat soort 'nieuws' kun je dagelijks al via de reguliere westerse media vernemen, daarvoor hoef je hier niet te zijn.

De hele anti-Rusland-retoriek vormt een serieuze bedreiging voor de wereldvrede en dan ga ik na verloop van tijd niet meer met je lopen soebatten. Dit forum staat voor een alternatief gezichtspunt en dan fungeert zo'n Amancay alleen maar als stoorzender door voortdurend maar te willen 'bewijzen' dat Russische rebellen, aangestuurd door Poetin, MH17 hebben neergehaald met een BUK en dat het toch vooral niet 1 of 2 Oekraiense gevechtsvliegtuigen zijn geweest die gericht op de cockpit en piloot hebben geschoten vanuit de lucht. Het bewijs hiervoor is inmiddels onweerlegbaar en iedereen die het tegendeel beweert houdt zichzelf voor de gek. Amancay bleef maar het reguliere standpunt verkondigen en gaf mij uiteindelijk geen andere keus, ook al gedroeg hij zich keurig.

Als de wereldvrede op het spel staat, kunnen we het ons niet meer veroorloven om ons nog langer te laten verwarren door disinfo waaraan we al meer dan genoeg worden blootgesteld via de gewone media. Hetzelfde met Israel. Ik kan op mijn forum niet toelaten dat iemand dit criminele en racistische regime staat te verdedigen. Israel is de allergrootste bedreiging voor de wereldvrede en dient als zodanig voortdurend ontmaskerd te worden voor de schurkenstaat die het is. Ik tolereer simpelweg geen ander gezichtspunt, want we horen al genoeg over die 'zielige joden' die 'het recht hebben zich te verdedigen'. Elke sukkel die daar nog in trapt verdedigt blanke hegenomie op basis van landjepik, onderdrukking en zelfs uitroeiing en dat moet in deze eeuw nu maar eens definitief afgelopen zijn.

Maakt dit mijn forum eenzijdig als het over Poetin en Israel gaat? Jazeker. Er is geen andere kant van het argument, de waarheid ligt niet in het midden en aan polderen doe ik niet. Dankzij Iklustvet heb ik Ken O'Keefe ontdekt. Hij zegt EXACT hoe ik over de zaken denk en ook nog eens met EXACT dezelfde intentie en energie, niet gek voor een blanke! Laatst had hij het in een lezing over dat hij alle mensen op aarde ziet als zijn broeders, maar dat hij niet van 'peace and harmony' en 'keer de andere wang toe' is. FUCK THAT!, zei hij. Hij is een strijder, die bereid is te vechten met een vijand die hij in essentie beschouwt als zijn broeder, hij is absoluut niet naief in die dingen. We creeren alleen maar vijanden door valse geloofsovertuigingen, maar dit weerhoudt mij er niet van om mijzelf en mijn naasten te verdedigen tegen zo iemand. vooral niet als deze op basis van zo'n overtuiging levensbedreigend is.

Ken is een vredesactivist, geen pacifist. Zo sta ik er ook in. Dit betekent dat ik niet bang ben voor strijd, noch met woorden, noch met daden. Zo strijd ik ook voor de waarheid. Jij mag het hiermee op bepaalde punten oneens zijn en je bent nog steeds niet van dit platform af geschopt en dat gaat ook niet gebeuren, daarvoor zijn de discussies met jou veel te interessant. Waarom jij niet en een ander wel? Dan ligt het dus wel degelijk aan de forumleden zelf! Ik beschouw ze, net als O'Keefe, als mijn broeders, maar sommigen zullen dit huis moeten verlaten om elders hun lessen te leren.

Mike

 
Mooi verwoord Mike. Ik volg dit draadje inmiddels dagelijks en ik wil toch even melden dat ik door jullie beiden (Thijs en Mike) maar ook de anderen heel veel leer! Geweldig hoeveel kennis jullie beiden mbt dit onderwerp hebben. Ik meng mij niet in de discussie omdat ik simpelweg nog over te weinig kennis beschik. Ik lees en leer en dit geeft mij aanknopingspunten tot het doen van mijn eigen onderzoek.
Ik kom eerlijk gezegd ook uit een familie waar de blanke altijd op een voetstuk wordt geplaatst en waar soms laatdunkend over andere rassen wordt gesproken. Dit heb ik met de paplepel meegekregen. Een andere invalshoek is iets wat bij mij ook de ogen heeft geopend. Dank voor dit inzicht.

 
Fijn :-)

Ik kom eerlijk gezegd ook uit een familie waar de blanke altijd op een voetstuk wordt geplaatst en waar soms laatdunkend over andere rassen wordt gesproken.

Jammer. We hebben allemaal oorspronkelijk mooie tradities, alleen zijn we er soms ver van verwijderd geraakt.

Als je kinderen van 6 jaar laat zien dat ze in Nieuw-Guinea met overledenen communiceren, dan resoneert dat vaak echt nog wel bij ze. Zijn ze eenmaal 12, dan is dat een stuk moeilijker want er is allemaal schoolinformatie overheengegoten. Van die schoolboekjes die alles uitleggen; ze hoeven alleen nog maar het goede antwoord te geven op een toets en klaar.

 
thijs, als ik wil kan ik het balletje terugspelen en jou ook een spiegel voor houden en enkele minder positieve kanten van jou benadrukken, maar ik wil nu juist positief spiegelen. Enig idee waarom ik met jou geen 'slaande ruzie' heb of krijg, terwijl wij het over bepaalde punten lang niet altijd eens zijn of worden? Enig idee waarom Iklustvet en ik evenmin in een onoplosbaar conflict verzeild kunnen raken, waardoor ik genoodzaakt zou zijn haar als forumlid te verwijderen?

De reden is dat ik met jullie INHOUDELIJKE discussies aan kan gaan en ik ben niet bang om met een ander van mening te verschillen, zolang het om de inhoud gaat. Ik ben niet bang voor conflicten, ze klaren ofwel de lucht, ofwel het is onoplosbaar en dan is het maar beter dat onze wegen scheiden. Ik houd niet van ha;fbakken compromissen, dat is vlees noch vis en past niet in een WAPF-dieet.


Dus jij kunt alleen vrede houden met uberslimme leuke aardige intelligente welbespraakte mensen als Thijs en ik? ;-) :lol: 8) Daar is natuurlijk geen kunst aan he :wink:

 
Dat vandaag de dag misbruik en wangedrag allang niet meer exclusief is voorbehouden aan blanken bewijst de informatie over verkrachtingen waaraan de zwarte komiek Bill Cosby zich heeft schuldig gemaakt wel:



Cosby is dan ook al heel lang een 'Uncle Tom', een zwarte man die heult met zijn blanke overheersers. Zijn populaire Cosby Show liet een Amerikaans middenklassegezin zien dat net zo goed blank had kunnen zijn, maar dan met zwarte familieleden. Totaal onrealistisch, maar de hemel in geprezen als een 'doorbraak' voor zwarte Amerikanen. Waar je mee omgaat...

Mike

 
die Janice Dickinson al eens bekeken? dat mens is compleet krankzinnig, ze weet niet eens wie de vaders van haar kinderen zijn. Waarom houdt ze sinds 82 haar mond en komt ze er nu mee? Cosby is zo ongeveer het laatste rolmodel dat zwarte Amerikanen nog hadden, een symbool van conservatief Amerika, de huisvader die nog wist wat kernwaarden waren. En die moet er nu ook aan.

Hoe had de Cosby Show er dan uit moeten zien volgens jou? Wat was dan een realistisch zwart gezin geweest? Zoiets als het blanke Married with Children? ;-) Ook als de Cosby´s blank waren geweest was dat gezin niet bijzonder realistisch omdat het zo perfect was, maar de meeste shows over blanken gaan over ofwel gescheiden ouders en nieuw samengestelde gezinnen, over homorelaties of disfunctionele situaties. Ik zie er niet zo veel mis mee om een perfect gezin te laten zien als voorbeeld?
http://www.inquisitr.com/1524502/7t...ins-allegedly-confesses-to-child-molestation/ Dat is de enige show die ik kan verzinnen die ging over een "perfect" blank gezin. Niet om aan te zien overigens, dan was de Cosby show wat mij betreft heel wat beter verteerbaar.

Wat is er precies uncle Tom aan Cosby? dat hij stukken als onderstaande schrijft?

Bill Cosby:

They're standing on the corner and they can't speak English.
I can't even talk the way these people talk:
Why you ain't,
Where you is,
What he drive,
Where he stay,
Where he work,
Who you be...
And I blamed the kid until I heard the mother talk.
And then I heard the father talk.
Everybody knows it's important to speak English except these knuckleheads. You can't be a doctor with that kind of crap coming out of your mouth.
In fact you will never get any kind of job making a decent living.

People marched and were hit in the face with rocks to get an Education, and now we've got these knuckleheads walking around.
The lower economic people are not holding up their end in this deal.
These people are not parenting. They are buying things for kids.
$500 sneakers for what?
And they won't spend $200 for Hooked on Phonics.

I am talking about these people who cry when their son is standing there in an orange suit.
Where were you when he was 2?
Where were you when he was 12?
Where were you when he was 18 and how come you didn't know that he had a pistol?
And where is the father? Or who is his father?
People putting their clothes on backward:
Isn't that a sign of something gone wrong?
People with their hats on backward, pants down around the crack, isn't that a sign of something?

Isn't it a sign of something when she has her dress all the way up and got all type of needles [piercing] going through her body?
What part of Africa did this come from??
We are not Africans. Those people are not Africans; they don't know a thing about Africa .....

I say this all of the time. It would be like white people saying they are European-American. That is totally stupid.
I was born here, and so were my parents and grand parents and, very likely my great grandparents. I don't have any connection to Africa, no more than white Americans have to Germany , Scotland , England , Ireland , or the Netherlands . The same applies to 99 percent of all the black Americans as regards to Africa . So stop, already! ! !
With names like Shaniqua, Taliqua and Mohammed and all of that crap ......... And all of them are in jail.

Brown or black versus the Board of Education is no longer the white person's problem.
We have got to take the neighborhood back.
People used to be ashamed. Today a woman has eight children with eight different 'husbands' -- or men or whatever you call them now.
We have millionaire football players who cannot read.
We have million-dollar basketball players who can't write two paragraphs. We, as black folks have to do a better job.
Someone working at Wal-Mart with seven kids, you are hurting us.
We have to start holding each other to a higher standard..
We cannot blame the white people any longer.'

~Dr.. William Henry 'Bill' Cosby, Jr., Ed..D

 
Hoe had de Cosby Show er dan uit moeten zien volgens jou? Wat was dan een realistisch zwart gezin geweest? Zoiets als het blanke Married with Children?

Het is precies hetzelfde als de Fresh Prince of Bel Air, met ook zo'n 'house nigger', Will Smith. Iedereen gedraagt zich blank, er is werkelijk niets zwarts aan! In de Fresh Prince is er ook nog een hoge mate van gay aanwezig, iets wat nu standaard in Amerikaanse sitcoms het geval is.

Andersom zie je het ook, bijv. in Jesus Christ Superstar. Dat is AFRIKAANSE geschiedenis, in AFRIKA! We zien echter alleen maar zingende en dansende blanken en de enige zwarte is Judas, de man die Jezus heeft verraden! Geen hond die dit opvalt, omdat we uitsluitend vanuit onze eigen 'superieure' blanke bril kijken.

Zo valt het dus ook niet op dat de zwarte Huxleys in de Cosby Show zich als blanken gedragen en als blanken praten. Het sluit perfect aan bij BLANKE Amerikaanse middenklassers. Onze norm geldt en het komt niet eens in ons op dat er ook andere manieren van gedragen en praten zijn.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.522
Berichten
531.752
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan