De relatie tussen mensen en varkens

Dat verhaal van Icke over het lichaam als 'body computer' klopt niet, maar dat diskwalificeert hem niet. Er worden bovenmenselijke eisen aan hem gesteld en als hij dan feilbaar blijkt te zijn, wordt zijn integriteit in twijfel getrokken. Bovendien wordt er over hem geschreven, zonder dat hij zelf aan het woord is of een weerwoord kan geven. Hij kan dus ook verkeerd geinterpreteerd worden.

Mike

 
Het idee van shapeshiftende reptielen komt van David Icke. Hij heeft dat al jaren geleden onder het grote publiek gebracht. Ook heeft Icke het vaak in de mond genomen dat er geen werkelijkheid bestaat en dat alles een illusie is, dat we leven in een matrix gecreeerd door archonten.
Dit is wat ik heb meegekregen, al jaren geleden (6/7 jaar) toen ik me voor het eerst in dit soort dingen ging verdiepen.

Ik weet niet wat jij van hem heb gezien? Misschien heeft hij zich in de jaren erna wat neutraler opgesteld. Maar kan me niet voorstellen dat dit in overeenstemming is met jouw gedachten over onze werkelijkheid.

 
Maar nog steeds diskwalificeert hem dat niet. Hij heeft ontzettend veel zinvolle dingen te vertellen, dingen die ook overeenstemmen met hoe ik het zie.

Mike

 
Ok wat jij wil.

Hieronder nog een artikel
http://achterdesamenleving.nl/david-icke-remember-who-you-are/

Eronder staan reacties van ene Drieprinter en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Volgens David Icke: is de werkelijkheid namaak van het virtueel.

Hij zegt dat niet met precies in die woorden, maar het is wel de boodschap die hij steeds overbrengt. Iedereen heeft zijn eigen code/context en dus bestaat het origineel niet. Oftewel je kunt het origineel net zo interpreteren als jezelf wilt.

Dat past precies in de new age gedachte, en de boodschap van de “channelaars”. Van alle kanten wordt dit idee op ons afgevuurd.

Verder zegt hij natuurlijk vele rake dingen die ook echt wel zo zijn, maar trap alsjeblieft niet in dat stukje onwaarheid. Het glijdt er zo makkelijk in als je doorkrijgt dat we worden bedrogen, maar het brengt je nergens en de wereld zien als virtueel maakt je juist onmachtig in plaats van almachtig.

 
http://flavorwire.com/489388/why-so-many-women-are-accusing-bill-cosby-now-and-why-they-didnt-do-it-earlier Ik ben nog steeds niet onder de indruk.

 
Waar rook is is vuur! Aan de andere kant, als je met zo'n harde beschuldigingen komt, moet je ook met hard bewijs komen.

 
Iklustvet,

Uit je eigen link:

In almost all the reported cases, these were young people being violated by someone impossibly famous, powerful, and older than they were. These assaults all took place during nights that began with overtures of friendship and collaboration and aid. The nature of rape culture is that other forces beyond clamped hands keep victims’ mouths silent, most of them forces of power that feed into widespread cultural assumptions. To wit: if it took over a decade for the stories of the initial 12 accusers, who filed a joint lawsuit, to truly be taken seriously by the public, how seriously would a single accusation here and there, in the ’60s and ’70s, have been taken by anyone?

(...)

It should be paramount in our minds that not a single one of these women has anything material to gain by telling her story. In fact, many of them, despite their numbers and the similarities to their stories, will still be pilloried by fans of the comedian, accused of some sort of nefarious scheme for personal gain.

Van dezelfde site:

http://flavorwire.com/485523/why-the-bill-cosby-rape-allegations-wont-go-away-this-time

Uit dit artikel blijkt dat er al beschuldigingen in 2006 zijn geweest, weer geuit door anderen, die zijn afgekocht en dus niet voor het gerecht zijn gekomen. De beschuldigingen komen van teveel verschillende bronnen en zijn gekomen en gegaan de afgelopen tien jaar. Nu kan Cosby ze niet langer meer van zich afschudden.

Eveneens van dezelfde site:

http://flavorwire.com/477994/the-comprehensive-new-bill-cosby-biography-is-missing-one-big-story

In January of 2005, a woman accused Bill Cosby of inviting her to his Pennsylvania home a year earlier, drugging her, and molesting her. In the months that followed, 12 more women accused Cosby of similar assaults, both anonymously and in television and magazine interviews, dating from 2005 to as recently as this year. The initial accuser hit the comedian and actor with a civil lawsuit; it was settled out of court in 2006 for an undisclosed sum.

En ook van deze site:

http://flavorwire.com/newswire/enjoy-a-hilarious-bill-cosby-bit-about-drugging-women

Luister naar dat stukje 'comedy' over Spanish Fly uit 1969. Bill laat zelf dan al aanwijzingen achter van zijn zieke geest.

Mike

 
Ok nou je hebt je mond altijd zo vol van New Age, Nihilisten en mensen die op de Annunaki toer gaan maar diegene die dit soort info verkondigt aan het grootste publiek (en waar hij ook al jaren mee wegkomt) neem je 100% serieus?
Of pik je eruit wat je eruit kan pikken?
Dat kan natuurlijk ook.

 
Ik neem hem zeker niet 100% serieus. Da gedoe over die reptilianen, de maan en de body computer leg ik naast me neer. Waar ik over val, en in dat interview bemoemt Icke het zelf ook, is dat ik respect heb voor mensen die ACTIE ondernemen en geen enkel respect voor PASSIEVE mensen die deze mensen dan volledig gaan afbranden. Aan Alex Jones zitten haken en ogen, aan Mike Rivero (whatreallyhappened.com) ook. David Wolfe heeft zinvolle dingen te vertellen en andere dingen slaan wat mij betreft nergens op. Het zijn mensen met hun onvolkomenheden, die dingen DOEN en NEERZETTEN. Zoals Icke terecht stelt: de massa is onwetend en kan zich daar nog achter verschuilen, maar als je wel meer op de hoogte bent en je energie alsmaar steekt in het 'ontmaskeren' van mensen als Icke, dan kom je jezelf vanzelf een keer tegen. Hoge bomen, veel wind en zo.

Mike

 
&app=desktop Gesprek met Thomas Sheridan en James Corbett over "gaslighting" ofwel een tactiek die pscyhopaten gebruiken om je aan jezelf te laten twijfelen.

 
Ik vind het lastig die Cosby, je kunt niet zeggen dat die vrouwen er geen baat bij hebben om nu met hun verhaal te komen. Dat weet je niet. Zulke beschuldigingen zijn dé manier om iemand helemaal kapot te maken. Er zijn zoveel gevallen bekend, Straus-Kahn, Julian Assange, Bill Clinton, wie weet hoe dat allemaal zit?

Zo´n Janice Dickinson die zegt dat ze niet met haar verhaal durfde komen omdat ze bang is voor sloerie uitgemaakt te worden, weet je wel wie dat is? ze gaat er prat op dat ze met 1000 mannen seks gehad heeft. Dat is haar grote wapenfeit. Ergens in de afgelopen 30 jaar had ze toch wel eens naar voren kunnen komen, ze is al heel lang geen onzeker meisje meer, als ze dat al ooit geweest is wat ik ten zeerste betwijfel. Vrouwen hebben toch een plicht naar elkaar? je moet anderen toch beschermen tegen een man die tot zoiets in staat is? dat kun je toch niet laten gebeuren? Ze heeft 3 boeken geschreven!

Wie weet waarom dit in de media komt, het is een groot verhaal, het vraagt veel aandacht. Het is net als Miley Cyrus een good person gone bad, moraal die naar de klote gaat, altijd lekker. En het fungeert ongetwijfeld als afleiding voor zaken die van groter maatschappelijk belang zijn. Ik weet het dus niet.

 
@Iklustvet, Thomas Sheridan is zelf de psychopaat, zoveel is mij wel duidelijk. Voor wat Bill Cosby betreft, je blijft maar dat maffe wijf Janice Dickinson aanhalen, maar er zijn teveel gevallen van vrouwen met een minder groot ego die eveneens het slachtoffer zijn geworden van Cosby. DSK was er inderdaad ingeluist en hier is ook bewijs voor, net zo goed als het overweldigende bewijs dat Clinton zo schuldig als de hel is. Hij was ook betrokken bij de Iran-Contra-affaire toen hij gouverneur was van Arkansas. CIA-vliegtuigen dropten cocaine in het plaatsje Mena in Arkansas en twee kinderen die zo'n drop zagen gebeuren, zijn vermoord. Nogmaals, ik ben op het werk en zal relevante links op een later tijdstip posten.

Mike

 
hoeft niet Mike, je zult van mij geen goed woord horen over de familie Clinton. ik bedoelde alleen te zeggen dat zo'n Lewinsky affaire alleen in het nieuws komt als tptb willen dat dat in het nieuws komt.

Niks mis met dat stuk van Sheridan als je het mij vraagt. Aan het eind gaat het over moderne kunst, ik vond dat goed.

 
Over Reagan, Clinton en Bush en over drugs, geld en moord in Mena, Arkansas:

http://etherzone.com/1998/reich3.html

Het spoor van verkrachtingen en moorden dat Bill Clinton achterliet:

http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/pearl/www.geocities.com/Pentagon/6315/strange.html

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.523
Berichten
531.830
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan