De relatie tussen mensen en varkens

Als het je echt interesseert, dit systeem van macht komt uit Egypte. Een ingewikkeld systeem waarbij mensen vanaf hun vroegste jeugd hun energie afstaan, via symboliek, via taal, het was allemaal al uitgedacht en uitgewerkt in Egypte en het werd geëxporteerd naar Europa. We leven nog steeds in Egypte. The empire never ended (Philip K Dick).

Zelden een meer absurde omkering van feiten meegemaakt. Eerst maar over Philip K. Dick, die zijn achternaam eer aan doet. Dit was een Amerikaanse science-fiction-auteur. Moeten we die serieus nemen als bron voor de geschiedenis van de mensheid? Lees wat de man schrijft over zijn contact met aliens:

http://www.grouchogandhi.com/2006/06/philip-k-dick-and-illuminati.html

Certified nut. Hoeven we verder geen woorden meer aan vuil te maken.

Dan jijzelf, thijs. Zo langzamerhand ontvouwt zich hier een patroon, waarmee je je gaandeweg steeds ongeloofwaardiger maakt. Enkele beweringen die jij hebt gedaan op een rijtje:

- Europa is spiritueel het meest krachtige continent en de elite is hier doodsbang voor. Daarom wordt het al 2000 jaar onder de duim gehouden.
- Homoseksualiteit is een natuurlijk verschijnsel.
- Rood of blond haar, blauwe ogen en een blanke huid zijn een natuurlijk verschijnsel.
- Krampus is geen satanisch ritueel.
- De elite heeft zijn oorsprong in Egypte.

Dit is de mindset van een eurocentrist. Of je het nu bewust doet of niet, hier spreekt hetzelfde racisme en blanke superioriteitsgevoel uit dat Europeanen van het begin af aan parten speelt. Je gaat compleet voorbij aan het feit dat wij de jongste telg van de menselijke familie zijn en nog spiritueel in de puberteit verkeren. Herhaaldelijk heb ik je gewezen op het feit dat je niet ver genoeg terugblikt in de geschiedenis, maar dat is logisch want dan zou je je moeten verdiepen in veel oudere, niet-Europese culturen die duizenden jaren meer volwassen spirituele wijsheid voor hebben op het puberale blanke Europa.

Je gaat compleet voorbij aan het feit dat de grootste massamoorden en slavernij in de geschiedenis zijn gepleegd door Europeanen en moslims in het midden-oosten, eveneens blanken afkomstig uit Anatolie (Turkije). Recentere voorbeelden zijn Hitler en Stalin, beiden blank. Pol Pot in Cambodja kon er ook wat van, maar alleen omdat zijn waanzin mogelijk werd gemaakt door blank Amerika (eugeneticafanaat en massamoordenaar Henry Kissinger). Blank Amerika is ook het enige land dat daadwerkelijk atoombommen (de bouwblokken van de creatie zelf!) heeft ingezet tegen mensen en het dankt zijn bestaan aan de massamoord van Indianen.

Je gaat voorbij aan het feit dat er geen pathologischere menssoort bestaat dan de blanke mens. Wij zijn zowel fysiek, mentaal als spiritueel er het ergst aan toe en verkeren al heel lang in een overlevingsstrijd. Onze pathologie is gebaseerd op een minderwaardigheidscomplex, gecompenseerd door een superioriteitsgevoel, een God-complex, technologie en materialisme i.p.v. spiritualiteit, onmiddellijke bevrediging van welke zieke lust dan ook en een totaal gebrek aan respect voor vrouwen en kinderen. Je kunt dit willen ontkennen, maar zowel de historische als actuele feiten spreken voor zich.

Ik kan nog wel even doorgaan, maar het is zinloos. Jij hebt nl. al besloten dat blank Europa het eerste, zo niet het beste continent is en daarmee bevestig je alleen maar de door mij zo vaak geschetste pathologie. Je praat over de spirituele weg naar binnen, maar ondertussen zit je volledig in je kop, in je intellect, wat...een typisch blank fenomeen is. Slechts een week geleden schreef je:

Bij mij was het obsessieve controle, alles in de gaten willen houden en over alles nadenken wat er gebeurt, wat er kan gebeuren. Je blijft dan in mentale energie zitten. Ik dacht dat ik nou eenmaal zo was, maar eigenlijk is het weglopen voor jezelf.

https://www.fatsforum.nl/topic/voorstellen-meatball#post-124080

Met 1 enkele ayahuasca-sessie kom je er niet, thijs, zo makkelijk is het niet. Bovendien houd je vast aan een culturele pathologie van blanke superioriteit die ons met de paplepel wordt ingegeven. Zo kun je nooit helen, maar dat is jouw weg, net zo goed als ik de mijne bewandel. Ik geef het op om je nog enig historisch besef te willen geven. Als jij niet eens wilt toegeven dat Egypte de meest hoogstaande cultuur is geweest die de mensheid ooit heeft gekend en Europa wel als zodanig blijft zien, dan zit je niet ver verwijderd van een beeld van zwarte mensen als minderwaardige 'beestmensen' en het blanke ras als vijfde wortelras, de afstammelingen van de Atlanteanen die de laatste twee 'zuivere' wortelrassen zullen voortbrengen en dat soort flauwekul. Sorry, maar dan kan ik niets meer voor je doen.

Mike

 
Maar ik begrijp niet waarom je zegt dat wij blanken ziek moeten zijn omdat we zon laag bewustzijn hebben dat we vatbaar zijn vior "de ziekte", terwijl ik je ook al heb horen zeggen dat zwarten door hun hoog melanine gehalte juist nog sneller bergaf gaan als ze in contact komen met onze blanke miserie.

Klopt ook. Melanine is een supergeleider en kan absoluut toxisch uitwerken. Uit dit artikel:

All of these wonderful attributes can be altered if MELANIN is exposed to improper environments, such as drugs, MELANIN then becomes toxic to the body.

Dit maakt donkergekleurde mensen veel verslavingsgevoeliger dan blanken, wat we ook zagen bij Indianen die 'vuurwater' (whiskey) kregen. Weston Price zag gemelaneerde mensen ook veel sneller en veel heftiger degenereren onder invloed van westerse 'voeding'. Desondanks zien we nog altijd de grootste pathologie onder blanke Europeanen en hun afstammelingen (moslimextremisten en 'joden'). Helaas hebben we ook een zeer destructieve technologie waarmee we onze hel op aarde kunnen neerzetten.

Mike

 
poe poe, ik heb duidelijk meer melanine als jij, als ik die weelde maar dragen kan.

Je kunt het belachelijk willen maken, maar daarmee bevestig je alleen maar de kortzichtigheid van blanken. Je hebt je duidelijk niet verdiept in wat er allemaal te weten valt over melanine. Ik zal je een handje helpen. Uit dit artikel:

Melanin is found everywhere, throughout Nature...

in animals, plants (that's why raisins and banana bruises are brown), the soil, waters of creeks, lakes, seas, and even in comets! Concentrations vary from parts per million to parts per billion, and it is soluble in liquid phases.

Melanin is necessary for humans to reproduce!

Melanin is abundantly present at the inception of life: a Melanin sheath covers both the sperm and the egg! In the human embryo, the melanocytes (skin pigment cells), the brain, and the nerve cells all originate from the same place; the neural crest. Melanocytes resemble nerve cells and are essential for conveying energy. When the presence of Melanin is missing or insufficient in the ectoderm, this causes the mother to lose her baby; in the case of all whites, a defective baby is produced.

Melanin is the major organizing molecule in living systems

Dr. Frank Barr, pioneering discoverer of Melanin's organizing ability and other properties, opens his technical work, Melanin: The Organizing Molecule: "The hypothesis is advanced that (neuro)melanin (in conjunction with other pigment molecules such as the isopentenoids) functions as the major organizational molecule in living systems. Melanin is depicted as an organizational "trigger" capable of using established properties such as photon- (electron)- photon conversions, free radical-redox mechanism, ion exchange mechanisms, ion exchange mechanisms, and semiconductive switching capabilities to direct energy to strategic molecular systems and sensitive hierarchies of protein enzyme cascades. Melanin is held capable of regulating a wide range of molecular interactions and metabolic processes..."

Melanin's Main Properties: It absorbs, stores & transforms energy. It has "black hole" properties.

Black Melanin can convert light energy to sound energy and back again!
Melanin is BLACK because its chemical structure allows no energy to escape. It is also Black because Black is the perfect absorber of light and all energy frequencies, making Black Melanin the super absorber of Energy and Light! Thus scientists describe it as acting like a "black hole."
Melanin can rearrange its chemical structure to absorb ALL energy across the radiant energy spectrum (sunlight, X-rays, music, sound, radar, radio waves...) ­and can transmute and store this energy for later use!
Melanin can absorb a great amount of energy and yet not produce a tremendous amount of heat when it absorbs this energy, because it can transform harmful energy into useful energy. According to Dr. Leon Edelstein*, Melanin can absorb tremendous quantities of energy of all kinds, including energy from sunlight, x-ray machines, and energy that is formed within cells during the metabolism of cells. He theorizes that Melanin has the ability to neutralize the potentially harmful effects of these energies.
In Dr. Frank Barr's theory, matter is shaped and structured by light: that is, matter is organized through the interaction of molecules composed of slowed-down light. These molecular [Melanin] combinations "eat" light in order to maintain, expand and evolve matter. The more highly evolved a species, the more complex its biological capacity to use light.
Melanin has superconducting properties; it shows evidence of being a room-temperature (biological) super-conductor. Normally, superconductivity occurs only at very low temperatures.
Melanin is like a battery. Melanin "may be viewed as a battery that is partially charged and can always accept an electrical charge!" 1 When sunlight or other energy comes in contact with the Melanin battery, it increases the charge of the battery to a certain degree. When the energy is captured, the battery has more energy to use in the body. "This means that the BLACK HUMAN can charge up his MELANIN just by being in the sun or around the right type of musical sounds or other energy sources." 2
Melanin in the eye receives light and converts it into the electrical energy that comes across as an image.

Mike

 
Ik heb ook eerder begrepen dat het SYSTEEM ooit gestart is in Egypte.

Graag bewijs voor dergelijke stellingen. En niet van een of andere gesjeesde sf-auteur aub!

Mike

 
Dit artikel zegt "The Hermetic Tradition is one of the oldest forms of Gnosticism, if not the oldest. Gnosticism is not a man‑made philosophy but an initiatic tradition which has its origins in the area of Central Asia, and in particular that fertile and ancient area wherein the ruins of Sumer are today to be discovered. Indeed, Sumer influenced all of the surrounding areas, and it is known within the Hermetic Tradition that what later became the metaphysical philosophy of Hermeticism had its inception in initiatic traditions of Sumer, which were mirrored in Egypt – and let us point out that ancient Mycenaean Greece was situated between the two."

Weer een blanke die zichzelf opwerpt als 'expert' over een cultuurgoed en gedachtengoed waar blanken nooit van hun leven ook maar bij in de buurt konden komen. En dat moet ik serieus nemen als bron?

er zijn ook bronnen die juist zeggen dat hermetica is gebaseerd op gnostiek ipv andersom. Dat nag hammadi in Egypte ligt zegt ook niet zoveel, de geschriften daar gevonden zijn een toevalligheid, iets dat is overgebleven nadat zo ongeveer alles vernietigd is.

De oorsprong van de gnostiek ligt in noord Iran / Koerdistan. Voor zover ik weet meerdere bronnen die wijzen op het oosten (Doresse, Mircea Eliade) maar misschien nog iets verder. Nooit ingevoerd of voorgeschreven; het kwam gewoon van de wijzen uit de streek. De Nag Hammadi teksten waren slechts kopieën, en zijn in Egypte gevonden vermoedelijk omdat er een tempel in de buurt lag. Waarschijnlijk een van de laatste plekken waar mensen nog in de openbaarheid hierover konden spreken en schrijven, het oosten was toen al in de ban van Zarathustra.

Waar het ook oorspronkelijk vandaan komt, in ieder geval niet het blanke Europa. Door melaninegebrek zijn blanken niet of nauwelijks in staat om tot dergelijke hogere inzichten te komen. De geschiedenis van blank Europa is die van een getraumatiseerd ras dat een voortdurende overlevingsstrijd heeft moeten leveren, gekenmerkt door een minderwaardigheidscomplex, gecompenseerd door racisme, seksisme en ongekende agressie.

Mike

 
Het is begonnen met de landbouw (mensen uit de natuur halen en in steden onderbrengen), dus Mesopetamie is ook een interessante kandidaat, maar het systeem van energie wegpikken is compleet uitgewerkt in Egypte. En daarna in Europa langsgekomen. Heel recentelijk allemaal. Programmering gaat o.a. via taal.

Ik vraag me af of het je eigenlijk wel nog interesseert Mike. Ik vrees dat ik weinig meer voor je kan betekenen. Misschien vind je dingetjes wel interessant maar je staat niet echt open voor geschiedenis. Er zit iets in de weg, go deep and you will find it.
Ik schrijf nergens dat Europa de meest hoogstaande cultuur is, of dat Europa het beste continent is: Tibet, India, Pygmeeen, Aboriginals, Maya's, Druïden. Als je maar een connectie legt met het Akasha-veld of wat voor naam je er ook aan geeft, als je maar leeg bent van binnen.
Spiritualiteit zit niet in linkjes en informatie, en al helemaal niet in 'Hidden Colors' met hun verhaal over de Moren die de onhygiënische Europeanen zeep kwamen brengen.
Het lijkt alsof je jezelf helemaal vereenzelvigt met het verhaal van die docu. Er hoeft dan maar één lacune in te zitten waar mensen op wijzen (bv blank = gedegenereerd), en dan doe je alsof mensen je persoonlijk aanvallen. Vervolgens maak je ruzie, en wat er overblijft is één lange monoloog. Wees niet bang, mensen doen je niks aan hoor.

Je weet niet de helft van waar ik allemaal mee bezig ben, en dat zullen we maar zo laten. Wees eerlijk, het forum nodigt niet echt uit om iets over jezelf op te schrijven. Het komt meteen terug zodra mensen daarnaast beweren dat blank niet pathologisch gedegenereerd is (met hoofdletters).
Ik weet dat ik tot de 15% behoor die geen verkalkte pijnappelklier heeft.
Ik heb een zeer sterke intuïtie en beide hersenhelften werken bij mij prima samen.
In balans komen is voor iedereen een hele klus; je voelt zelf vast wat voor jou het beste werkt. Gelukkig geeft het forum je genoeg handreikingen daarvoor.

 
Het is begonnen met de landbouw (mensen uit de natuur halen en in steden onderbrengen), dus Mesopetamie is een interessante kandidaat, maar het is compleet uitgewerkt in Egypte. En daarna in Europa langsgekomen. Heel recentelijk allemaal. Programmering gaat o.a. via taal.

Ik ben het met alles eens, behalve dat het is uitgewerkt in Egypte.

Het lijkt alsof je jezelf helemaal vereenzelvigt met het verhaal van die docu.

Niet alleen die docu. Het raakt een snaar, net zo goed als dat het boek van Price dat deed. De werkelijke geschiedenis van Afrika is grotendeels verborgen gebleven, op basis van een racistische (blanke) agenda die donkergekleurde mensen onderdrukt en soms zelfs compleet uitroeit.

Er hoeft dan maar één lacune in te zitten waar mensen op wijzen (bv blank = gedegenereerd), en dan doe je alsof mensen je persoonlijk aanvallen. Vervolgens maak je ruzie, en wat er overblijft is één lange monoloog. Wees niet bang, mensen doen je niks aan hoor.

Ik maak geen ruzie, ik ben stellig en gepassioneerd. Ik heb al eens eerder gezegd dat ik jou en Iklustvet niet van het forum ga verbannen, omdat ik met jullie kan 'sparren' op een gezonde manier. Wel kan ik me bijzonder opwinden over onrecht. De gemeenschappelijke boodschap van het boek van Price en wat zwarte sprekers te vertellen hebben is dat er vanuit Europa geen enkel respect is geweest naar de kennis en wijsheid van gemelaneerde volken en culturen. Herstel van dit onrecht is misschien wel mijn grootste drijfveer. En BTW, jouw posts zijn ook niet kort!

Mike

 
Ongelooflijk. Planned Parenthood heeft abortus mogelijk gemaakt om allereerst ZWARTE baby's om zeep te helpen, nog voordat ze geboren worden, en de meeste PP-abortusklinieken bevinden zich nog altijd in arme zwarte wijken. Maar nu schaart de organisatie zich 'solidair' achter zwarte demonstranten in Ferguson:

http://dailycaller.com/2014/12/01/without-a-hint-of-irony-planned-parenthood-joins-blacklivesmatter-protest/

Mike

 
EINDELIJK eens iemand die bereid is hierover na te denken i.p.v. dit voortdurend te negeren, dank hiervoor!

Mike

 
Oke iedereen!
Mike is weer toe aan wat 'fysieke' schouderklopjes. Stilzwijgende knikjes achter de computer tellen vandaag even niet mee.

Mike, ik waardeer je enorme en niet aflatende inzet voor dit forum en daarbuiten enorm. Af en toe stuur ik je een knikje toe, misschien dat ze door alle ruis niet helemaal aankomen. Draai je ontvangst als het rustig is maar wat omhoog. :wink:

 
Debsy,

Jij hebt hier zelf nog niet zo lang geleden een artikel over geplaatst. Het geschreven woord laat veel minder ruimte over voor eigen interpretatie dan beeldtaal. Hierdoor kan ook iets worden voorGESCHREVEN.

Mike

 
naief,

Ik ben inderdaad nog geen gedachtenlezer (zal wel komen door mijn melaninegebrek), dus aan stilzwijgende knikjes heb ik niets. Het voelt inderdaad soms eenzaam, ook al komen er hier gemiddeld 7000 bezoekers per dag langs.

Mike

 
Zal je eenzaamheid oplossen door allerlei 'eens' betuigingen? Wellicht is Facebook dan een beter medium, daar is iedereen gek op de duim-omhoog-knop te klikken.
Ik neem aan dat je schrijft waar je achter staat. Iets waar je achter staat heb je geen bevestiging voor nodig, tenzij er toch een deel twijfel bij je eigen zeggen heerst.

 
Ik ben toch nier te stoppen en ben dus niet afhankelijk van steunbetuigingen, dat moet je zo onderhand toch wel weten.

Mike

 
Ik vind het dus echt tenenkrommend, 3 mensen met interesse in het zelfde gnosten-bos (of whatever) en dan niet over de gemeenschappelijke gronden een interessante conversatie voeren zodat het een plezierige gezamenlijke ontdekkingsreis wordt.

Nee lekker discussie voeren en botsen en verwijten over een weer, redetwisten. Net of je op vakantie gaat met een groepje mensen in de auto, maar jullie staan bij het eerste benzinestation op de parkeerplaats en weigeren verder te rijden als de 1 niet aan de ander toe geeft wat het daadwerkelijke vertrek punt is geweest.

Maar je zet ze ook niet de auto uit, want je waardeert het te veel dat ze in hetzelfde onderwerp geïnteresseerd zijn.

Wat jullie precies zoeken snap ik niet, maar jullie kunnen er veel meer uit halen en veel meer aan elkaar hebben dan zoals het nu gaat.

 
Gaat niet lukken, Simon. Zolang de blanke pathologie niet aan de kaak wordt gesteld, wordt er om de hete brij heen gedraaid. Dat is niet mijn ding, ik ga recht naar de kern.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.523
Berichten
531.893
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan