De relatie tussen mensen en varkens

Henry Makow is een zwarte naam in de truth movement. Hier een artikel van hem over de vreemde alliantie tussen Nation of Islam en Scientology:

http://henrymakow.com/2014/05/Strange-Bedfellows-Nation-of-Islam-and-Scientology.html

Maar je hebt gelijk: bijna alle truthers zijn blank. Waarom zo weinig zwarten? Ik denk dat je je te weinig inleeft in de traumatische geschiedenis van ontheemde zwarten die uit Afrika zijn weggerukt om elders in de wereld slavenarbeid te verrichten. En wat te denken van Aboriginal- en Indianen-kinderen die weggerukt werden van hun ouders en westerse namen, religie en onderwijs moesten aannemen? In een lezing van Ken O'Keefe die ik laatst zag had hij het over de behandeling van westerlingen als hij door Israel, tegenover hoe zij omgaan met Palestijnen. Ik heb gedeeltelijk zijn film The United States of Hypocrisy bekeken, over de Amerikaanse annexatie van Hawai. Vanaf het moment dat de blanken voet aan wal zetten, begonnen ze meteen te schieten. Terwijl de inheemse bevolking hen begroette met geschenken! Columbus zette voet aan wal en nam twee Indianen-kinderen mee in zijn kajuit en misbruikte hen. Daarna werd de bevolking tot slaven gemaakt. Ook zij begroetten de vreemdelingen met geschenken!

Heb je enig idee wat een dergelijke geschiedenis doet met je persoonlijke en culturele identiteit? We kunnen het hebben over het leed dat blanken in Europa is toegebracht gedurende onze geschiedenis, en dat liegt er ook niet om, maar het is werkelijk NIETS vergeleken met wat we de gemelaneerde volken hebben aangedaan. Deze mensen zijn ontworteld, ontheemd en ontkracht en hun leed is werkelijk onbeschrijflijk. Zo bezien is het een teken van kracht en veerkracht hoe zij zich desondanks staande hebben weten te houden!

Misschien is het wel juist goed dat de meeste truthers nu blank zijn, want de verlichting moet van ons komen. Wij hebben de puinhoop veroorzaakt, wij zullen hem moeten opruimen. Dat is ook mijn motivatie en het helpt niet als ik op niets dan weerstand stuit omdat blanken nog steeds niet in de spiegel durven te kijken, vanwege een diepgeworteld en cultureel overgeleverd gevoel van vermeende superioriteit.

Mike

 
Daar zit ik dus even helemaal fout. Geen idee waarom, maar ik heb altijd gedacht dat Makow zwart was! Hoe dan ook, een zeer goed artikel van hem over Farrakhan en Scientology.

Misschien ook goed om nu even te zeggen dat ik regelmatig benadruk dat ik evengoed een probleem heb met extremistische zwarten en dat ik eenheid tussen blanken en zwarten zeer toejuich. Ook ben ik geen zelfhater. Ik ben zelf blank, met blond haar en blauwe ogen, en ik heb de grootst mogelijke bewondering voor iedereen die zich bezig houdt met zo objectief mogelijke waarheidsvinding, ongeacht zijn/haar huidskleur.

Ik kijk niet neer op blanken en hemel zwarten niet op, ik durf simpelweg te erkennen dat we iets ernstigs pathologisch in ons dragen. Ellende die wij de wereld in hebben geholpen, die er voorheen niet was:

- Slavernij
- Kruistochten
- Wereldrijken
- Communisme
- Atheisme
- Kolonialisme
- Wereldoorlogen

Deze 7 factoren hebben meer leed en mensenlevens gekost dan wat dan ook en ze zijn allemaal afkomstig uit blank Europa en vervolgens geexporteerd over de hele wereld. Nu is iedereen de weg kwijt en zie je de ziekte overal ter wereld, in alle continenten en culturen, toeslaan. In het kader van 'verbeter de wereld, begin bij jezelf' zie ik het als mijn taak om eerst maar eens bij onszelf te beginnen.

Keer op keer ben ik verbaasd over hoe groot het ontkenningsgedrag nog bij ons een rol speelt. Iedereen die met mij gaat sparren, gaat in op pietluttige details en omzeilt het grote plaatje dat ik aan de kaak probeer te stellen. Hoe kunnen we nu ooit helen als we de ziekte niet allereerst erkennen?

Mike

 
Dit citaat uit de speech van Chief Lane die Iklustvet eerder postte spreekt boekdelen (tussen 0:50 en 1:00):

How do you know what untruth is when you live in truth?
How do you what hatred is when you live in love?
How do you know what the destruction of Mother Earth is when you only respect her and love her?

Deze mensen zagen het kwaad niet aankomen, omdat ze zich letterlijk van geen kwaad bewust waren. Interessant inderdaad dat hij praat over een albino-buffel.

Mike

 
Mooi filmpje van chief Lane he! Ik sloeg nadat ik het gezien had een boek open en op zoek naar waar ik gebleven was las ik "To seduce Europa, Zeus assumed the form of a magnificent white bull" http://www.google.be/images?q=zeus+...p;ei=4SWAVMGaDZP5ggTai4LYCw&ved=0CBQQsAQ# als dat geen synchroniciteit is ;-)
ik heb al vaker filmpjes gedeeld van albino dieren in het wild die beschermd werden door soortgenoten. Jij zei toen ja die dieren zijn niet meer natuurlijk door vervuiling of ze leven in een reservaat. Persoonlijk geloof ik niet dat albinos op zich behandeld werden als melaatsen. Als je oppergod Zeus bent ga je niet op een zieke zwakke koe zitten om een prinses te verleiden ;-)

http://topdocumentaryfilms.com/black-athena-the-fabrication-of-ancient-greece/
Dit is wat John Lash aanhaalt in zijn boek. Ik heb die doc nog niet gekeken.

Ik las ook nog dit http://researchnews.osu.edu/archive/whtslav.htm ik heb me nooit verdiept in slavernij, ik weet niet wie er mee begonnen is. Ondanks dat blanken veel op hun geweten hebben zijn blanken daar zelf ook altijd gruwelijk het slachtoffer van geweest, lees het hoofdstuk v Lash dat ik hierboven deelde er op na.
Ik vind geen verklaring voor het feit dat zwarten ondanks hun hoger bewustzijn zich zo snel tegen hun eigen volk keren. Indianen waren niet opgewassen tegen het kwaad maar ze zijn voor zover ik weet zelf nooit het kwaad geworden. Of misschien hebben ze daar de tijd niet voor gekregen?

 
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=805493499514121&id=100001604342855#!/amandasageart/photos/a.136419363948.138161.130555943948/10153012576583949/?type=1&source=46

De rok optrekken om het kwaad af te weren, ik zie het zitten :-)

 
Waarom nemen zoveel Nederlanders het toch steevast op voor O-bla-bla? Het is kennelijk populair om te zeggen dat O-bomb-ya wel wil, maar niet kan, omdat hij omringd wordt door haviken. Die heeft hij nota bene zelf aangesteld! Volgens 1 van de FB-commentaren zou er nu minder oorlog zijn onder Obola. Pardon? Deze 'vredespresident' is nu al 6 jaar betrokken bij maar liefst 7 oorlogen! De naiviteit die Nederlanders aan de dag leggen is stuitend. Ook Joost Niemoller moet af en toe zijn hoofd meewarig schudden, lijkt me.

Mike

 
Als Nederlanders al schrikken van dat ene artikel over Obama van Caroline Vonhoff, dan moeten ze dit stuk van Stephen Lendman maar eens lezen:

http://rinf.com/alt-news/editorials/obama-war-criminal-tyrant-torturer-racist-corporate-tool-world-class-thug/

Mike

 
N.a.v. een eerder geplaatste link door Iklustvet van de site williamblystone.com ben ik gaan doorklikken en kwam uit op een zeer kritische beschouwing van de Theosofie van Madam Blavatsky, waar ik in dit draadje ook meerdere malen zeer kritisch over heb geschreven.

http://williamblystone.com/concerning-theosophy/]Dit artikel vind ik ijzersterk. Graag zou ik er uit willen citeren, maar dit blijkt niet mogelijk te zijn, vanwege een soort copyright-bescherming ingebouwd op de site. Blystone beschouwt de Theosofie als de basis voor New Age, waarmee eens te meer duidelijk wordt hoe weinig origineel blanke, Europese spiritualiteit is en hoezeer deze een vervorming en soms zelfs regelrechte omkering is van oorspronkelijke, veel oudere, niet-westerse spiritualiteit.

Twee andere artikelen van dezelfde site beschrijven hoe Blavatsky zich bediende van bedrog en plagiaat:

http://williamblystone.com/theosophy-brief-historical-review/
http://williamblystone.com/real-origin-theosophy-isis-unveiled-secret-doctrine/

Heel interessant allemaal.

Mike
 
Verkeerde voeding is de oorzaak, degeneratie is het gevolg.

Blanke pathologie is dus onderdeel van het gevolg.

Blanke pathologie als veroorzaker van ellende noemen, is dus in mijn ogen, een symptoom aanwijzen als oorzaak. Niemand word met voorbedachte raden als moedwillige blanke geboren.

Het erkennen en benoemen van symptomen tonen de ernst van de situatie, maar veranderen niet de oorzaak of het behandelplan.

 
Verkeerde voeding vergergert een problematiek die wel degelijk wordt veroorzaakt door melaninegebrek. Hebben ze in Europa dan altijd verkeerd gegeten of is er structureel iets mis met blanken? Opnieuw wordt om de hete brij heen gedraaid. Waarom is het toch zo moeilijk om dit onder ogen te willen zien?

Mike

 
Door gebrek aan melanine heeft je huid een blanke kleur, niet andersom dat je door een blanke huid gebrek aan melanine krijgt.

Dan is het nog steeds het zelfde.
Melanine gebrek is de oorzaak voeding verergert, blank pathologie is het gevolg.

Nog steeds geldt dan dat je een gevolg / een symptoom niet moet neer zetten als de oorzaak, de grote boosdoener.

Zonlicht en voeding hebben niet krachtig genoeg hun scheppende werking gedaan, dat is de oorzaak.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.523
Berichten
531.902
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan