De relatie tussen mensen en varkens

Jij geeft de zon de schuld, dat is pas een symptoom de schuld geven van de ziekte! Melanine maakt de opname van zonlicht mogelijk. We vinden mannen en vrouwen met een zongebruinde huid in de zomer ook veel aantrekkelijker. Het basisprobleem is een fysiek onvermogen om zonlicht goed op te nemen, de bron van alle creatie. Dat is geen symptoom, maar een oorzaak. Slechte voeding draagt vervolgens bij aan verdere verergering van het probleem.

Mike

 
Gebrek aan zonlicht, is wat anders als de zon de schuld geven.

Een bramenstruik die door een omgevallen boom in de schaduw staat te verdorren. Dan leg je het verwijt toch bij de samenloop van omstandigheden en niet bij de struik zelf.

Hoe de schepping van de mens heeft plaats gevonden en hoe de devolutie tot pathologische blanke precies heeft geleid, daarvan claim ik niet te weten hoe dat precies zit.

Voeding, melanine gebrek, allemaal erg aannemelijk, maar dat is voor mij dus de oorzaak/de samenloop van omstandigheden.

Ik zoek dat bijvoorbeeld ook in agriculture, invloed graan suiker. Maar ook het feit dat we als mens zijn gestopt, geografisch gezien, met het volgen van de natuurlijk loop van de meest vruchtbare dierlijke voeding.

Menselijke intuïtie kon van de dierlijke intuïtie op aan, door er achter aan te lopen en er af en toe eentje op te eten. Lijkt me erg logisch dat ze door de natuurlijke leefomgeving van de kudde te volgen ook genoeg zonlicht op hun pad kregen.

Je gelooft toch niet dat mensen beseft hebben waar ze aan begonnen zijn, is geen bewuste keuze geweest. Ik zal niet de kwalijke kant van veel blanke mensen en hun daden ontkennen, maar ik zie het als een symptoom van iets wat ontstaan is door een heel lang en complex proces.

 
Simon, alles is een samenloop van omstandigheden, dat is een enorme dooddoener. Zo werkt creatie als de neutrale, objectieve kracht die het is en dit kan zowel goed als fout uitwerken.

Mike

 
Iklustvet, fijn he, zo'n gefeminiseerde maatschappij? Jongens en mannen hebben geen flauw idee meer hoe ze zich rond meisjes en vrouwen moeten gedragen. Vrouwen zijn ook niet meer trouw en de kans is groot dat de man niet de voogd wordt over zijn kinderen en nog alimentatie moet betalen ook. Hierdoor krijgen we steeds meer jongens die door hun moeder worden opgevoed en te maken krijgen met vrouwelijke kleuterleiders en basisschooldocenten. En zo verdwijnt het mannelijke archetype en krijgen we niets dan verwarde en stuurloze jongens en mannen. De communistische nachtmerrie die onze elite ons wil voorschotelen is waarheid!

Toevallig bereikte mij vandaag het nieuws dat de vrouw van een vriend van mij wil scheiden. Ze hebben 3 kinderen, maar ze heeft nu een ander...

Zucht.

Mike

 
Als ze de energie die ze in de nieuwe relatie heeft gestoken nu in de oude had gestopt ......
Wat ik trouwens zelf gemerkt heb, is als er verkeerde energie in je huis zit, dat dat ook verkeerd kan uitpakken voor je relatie.
Verder twijfel ik er ook niet aan dat wie veel van de populaire programma's kijkt ook een ongezondere houding ontwikkelt tav o.a.relaties

Op het kinderdagverblijf valt mij wel altijd op dat de kinderen helemaal niet mogen klimmen. Ik snap wel dat daar andere regels nodig zijn. maar om een kind al vanaf 10cm te gaan waarschuwen. Ik doe dat afhankelijk van de situatie ergens tussen de 1 en de 5 meter.
De enige leraar op school komt ook nog eens erg metromannig op mij over. Gelukkig zit het boerenbedrijf wel vol met de juiste types.

 
Iklustvet, fijn he, zo'n gefeminiseerde maatschappij? Jongens en mannen hebben geen flauw idee meer hoe ze zich rond meisjes en vrouwen moeten gedragen. Vrouwen zijn ook niet meer trouw en de kans is groot dat de man niet de voogd wordt over zijn kinderen en nog alimentatie moet betalen ook. Hierdoor krijgen we steeds meer jongens die door hun moeder worden opgevoed en te maken krijgen met vrouwelijke kleuterleiders en basisschooldocenten. En zo verdwijnt het mannelijke archetype en krijgen we niets dan verwarde en stuurloze jongens en mannen. De communistische nachtmerrie die onze elite ons wil voorschotelen is waarheid!

Toevallig bereikte mij vandaag het nieuws dat de vrouw van een vriend van mij wil scheiden. Ze hebben 3 kinderen, maar ze heeft nu een ander...


Jongens hebben geen idee hoe zich rond vrouwen te gedragen en vrouwen hebben ook geen idee meer hoe zich rond mannen te gedragen. Er is zo´n vreselijk programma "married at first sight" daarin worden mensen door psychologische testen aan elkaar gekoppeld, ze moeten meteen als vreemden trouwen, en daarna wordt gedurende een aantal weken hun relatie gevolgd en daarna gekeken of ze getrouwd willen blijven (hoezo ontheiliging van het huwelijk?). Nu zit daar een zwart stel in waarvan de man traditioneel opgevoed is en een van zijn belangrijkste voorwaarden was een vrouw die zorgend was en kon koken. Nu is hij natuurlijk gekoppeld aan een feministische vrouw (anders wordt zo´n programma natuurlijk ook maar een saaie boel), zo iemand die elk woord dat gezegd wordt uit elkaar peutert om er een negatieve, seksistische of anderszins denigrerende betekenis in te zien. En die er prat op gaat dat ze niet kan koken. Dat merk ik wel vaker, dat vrouwen er heel trots op zijn dat ze zo ver geevolueerd zijn dat ze nog geen ei kunnen bakken en dat te pas en te onpas trots aan iedereen meedelen. Ze hebben wel iets beters te doen. Nou dat is dus een gekibbel en gezeur van begin tot einde. Het rare is wel dat die twee al van dag een met elkaar de koffer in doken en op dat gebied geen enkel probleem hebben. Dus het klikt wel, maar verstandelijk is die vrouw zo ver van het pad af dat ze bij elke normale behoefte van haar man compleet in de feministische defensie gaat. Mooi voorbeeld van wat er mis is met hedendaagse relaties.

 
En dan ga je nog voorbij aan een ander modern fenomeen en dat is nl. een onbedwingbare drang om maar met je kop op TV te komen, ook al maak je overduidelijk onderdeel uit van een vooropgezet scenario. Hedonisme op en top!

Mike

 
Ja en de sukkels die daar dan naar kijken :x :wink:

Ik heb ook naar camping powned gekeken (te vinden op uitzending gemist, ook de reeks van vorig jaar was de moeite) Daarin zat een compleet waanzinnige "coach" die samen met zijn vrouw een coachingbedrijf had dat over de kop gegaan was. Nu konden ze geen werk vinden want ze waren "te goed". Die kerel heeft zich compleet belachelijk gemaakt op tv, huilen, brullen, strompelen, allemaal gevolgen van de ellende die ze hadden meegemaakt, waar ze, ondanks hun coachingervaring, blijkbaar geen andere duiding aan konden geven. Later bekende hij meegedaan te hebben met het programma want hij dacht ik ben zo geweldig, mij gaat een prachtige baan aangeboden worden, eenmaal op tv moeten ze me opmerken :x Gebrek aan zelfkennis is gevaarlijk!

 
Ik zag dit nog voorbij komen op Facebook. Een hele uitleg van Phil Valentine over Juice Plus+. Dat is toch wel straf? Dat is een soort herbalife-achtig bedrijf dat niet biologische vitaminepillen uit sapconcentraat verkoopt. Ik heb me er al eens in verdiept omdat ik iemand ken die dat spul verkoopt. Ik heb toen nergens een ingredientenlijst kunnen vinden, wel heel veel waarschuwingen dat juice plus+ een scam is en piramideverkoop.

https://www.facebook.com/pages/Dr-Phil-Valentines-Official-Forum/140570679305596?fref=ts

Greetings Beloved Family:

On a lighter more Loving note...Grandpa's 'bout ta' do a little more braggin'.

This is my Grandson Kai. Look at that expression of contentment and BLISS! THIS is what a JUICE PLUS+ baby looks like after feeding on Momma's Milk enriched with the superior ingredients of JUICE PLUS+; AND, healthy, daily "Re-new-trition"...! And what are these superior ingredients you might ask...? Check it - A combination of 30 non-GMO, non-Pesticide, non-Herbicide FRUITS, VEGETABLES, BERRIES AND GRAINS. Including:

• Apple • Orange • Pineapple • Cranberry • Peach • Acerola Cherries
• Papaya • Carrot • Parsley • Beet • Kale • Broccoli • Cabbage • Spinach
• Tomato • Dates • Beet • Oat Bran • Brown Rice Bran • Concord Grape
• Blueberry • Cranberry • Blackberry • Bilberry • Raspberry • Black Currant • Elderberry • Pomegranate • Artichoke • and Cocoa...

Not only this; For those of us concerned with the "purity" and nutritional integrity of the products we and our families consume, through my research and due diligence I found that Juice Plus+ maintains the highest, most advanced superior testing and certification protocol of all...even higher than those governing the "USDA-Organic" certification process. Here's why.

(*Oh; BTW: ...I know there are "purists" among us who will invariably complain about the inclusion of certain "root vegetables" that we of African descent are not supposed to consume. But last I heard, we ain't 'took' back Africa...YET!! And DNA eventually acclimates to its Environment. So until we can mass-import the necessary "African vegetation" to supply most if not all 165 million members of our African Diasporan family, while operating under "war-time conditions", intelligence dictates that you choose to subsist on the best that's available. So please scrutinize the following carefully. It will be a bit long, but IMMENSELY worthwhile to you and your beloved family in the long-run. I promise.*)

===================================================

Now; Regarding the purity and integrity of the the Juice Plus+ product...:
To obtain a "USDA (U.S. Dept. of Agriculture) Organic" label like the one you see on fruits and vegetables at stores carrying "organic" produce, a product must pass through certain testing criteria as articulated under "The National List of Allowed and Prohibited Substances". If you think your "organic" label means that it was grown and presented to you under the very strictest guidelines of "nature-based exclusive purity"... think again! Log on to the "ELECTRONIC CODE OF FEDERAL REGULATIONS", scroll down and read "Sub-sections 205.601; 205.602; 205.603; 205.605; and 205.606." You are in for quite a "sobering" wake-up call.

Here is the site.
http://www.ecfr.gov/cgi-bin/text-id...node=7:3.1.1.9.32.7&idno=7#se7.3.205_1605

However; what you may NOT find on the websites of the Department of Agriculture who certify your "organic" products, is the fact that their "organic certification" process does NOT extend BEYOND THE TESTING OF THE SOIL!!! In other words...the testing does not include the PRODUCTS that issue from the "approved soil". Which means that "packaged" organic products derived from "USDA-Certified Organic" fruits, vegetables, grains or other natural products grown in "USDA-approved" organic soils, could very well contain a spectrum of undeclared contaminants that may inadvertently enter during the manufacturing process while converting them into a packaged product...WHICH WILL NOT BE INSPECTED...but will still be eligible to carry the "organic" label!!

Which is why the 'select' farmers used by the Juice Plus+ company... DO NOT SEEK THE USDA-ORGANIC CERTIFICATION *SEAL OF APPROVAL* BECAUSE OF THE MANY SURREPTITIOUS LOOP-HOLES THAT ALLOW FOR THE POSSIBILITY OF CONTAMINANTS TO ENTER THE JUICE PLUS+ END-PRODUCTS...!! In other words, the Juice Plus+ criteria for "purity" and "integrity" represents a vastly HIGHER, STRICTER standard of excellence in certification than the ones professed by the USDA.

How's so you ask?

Well; the Juice Plus+ certification of "Purity" and "Nutritional Integrity" is overseen by an organization called "NSF International". The 'NSF' used to stand for the "National Sanitary Foundation", but they've since dropped the name and just kept the "NSF" abbreviation due to their overall expansion of services. They list themselves as "The Public Health and Safety Organization".

Here's what they say about the services they provide...;

"...NSF accredited third-party certification provides all stakeholders – industry, regulators, users and the general public – assurance that a certified product, material, component or service complies with the technical requirements of the referenced standard. The NSF certification process is specific to the product, process or service being certified and the type of certification, but generally follows seven steps:

- Application and information submission
- Product evaluation
- Product testing in lab
- Manufacturing facility inspection, production confirmation and product sampling
- Test results review and acceptance
- Contract signed and products listed
- Annual plant inspection and retesting

NSF Site: http://www.nsf.org/regulatory/regulator-nsf-certification/

In other words, what sets the NSF-Certification Standards apart from the USDA-Organic Certification Standards, is that they verify the fact that Juice Plus+ is inspected 4 TIMES before getting to the consumer - not just ONCE; i.e.; (1) from the Soil, (2) to the Product that issues from that Soil (3) to during the making of the Product, and (4) to the End Product itself. NSF is there to oversee inspection of WHAT YOU CLAIM YOUR PRODUCT TO BE!! If you declare statements on your product label, or in your advertising, NSF is there to oversee that you adhere strictly to your claims, as well as to the National and International Standards set by Federal, State and local certifying agencies through which you are making said claims. That's why many "Organic" product-producing companies bearing the so-called "USDA-Certified Organic" labels do not seek "NSF-Certification" because the majority of their "organic end-products" may contain contaminating agents that would prevent them from passing the true tests of a "pure" and "integrus" Organic Product.

Which is why I have been singing the praises of this particular product so passionately for years. NO OTHER PRODUCT of its kind on the market today withstood MY "tests of Hygienic Integrity" like the ingredients of Juice Plus+ ... other than "Young Living Therapeutic Grade Essential Oils". No other product has been put through the "Research Rigors" and surprise FDA inspections like Juice Plus+. If someone wants you to try a "health product", ask them if their product went through the rigorous "Gold Standard" for testing the integrity of its ingredients, or how many CLINICAL / MEDICAL inspections and research it has undergone. In other words, see if it have gone through "the Crucible of Pure Product Integrity"; i.e...;

THE GOLD STANDARD RESEARCH PROTOCOLS:

- 3rd Party
- Independent
- Peer reviewed
- Randomized
- Crossover
- Placebo controlled
- Published in major
- Medical Journals
- Primary
- Product specific

Or, had leading Hospitals and Universities from around the world conduct...

CLINICAL RESEARCH,

LIKE THE....

• Academic Centre for Dentistry Amsterdam, The Netherlands
• Brigham Young University
• Charité University Medical Centre, Berlin, Germany
• Georgetown University
• Kings College in London
• Medical University of Graz, Austria
• Medical University of Vienna
• Nemours Children's Clinic
• Tokyo Women's Medical University, Japan
• University of Arizona
• University of Birmingham, England
• University of California, Los Angeles
• University of Florida
• University of Maryland School of Medicine
• University of Milan, Italy
• University of Mississippi Medical Center
• University of North Carolina-Greensboro
• University of South Carolina
• University of Sydney in Australia
• University of Texas Health Science Center
• University of Texas/MD Anderson
• University of Witten-Herdecke, Germany
• University of Würzburg, Germany
• Vanderbilt University
• Wake Forest University funded by the National Cancer Institute
• Yale University-Griffin Hospital Prevention Research Center

============================================

Beloved Family; the year is drawing to a close, and everyone is gearing up for "Christmas", "Kwanzaa", and of course.... a re-declaration of their "NEW YEAR'S RESOLUTIONS"!! Question: How many of us in the family actually achieved the goals they set for themselves last year...especially those who PROMISED themselves to "do better" concerning their health...???! BE HONEST!!! I'll wait....................
(*Crickets* *Crickets* *Crickets* *Crickets* *Crickets* *Crickets*)

I thought so...!

Look; Here's your chance to start doing "the RIGHT THING" by yourself and your precious family - to KICK THE *NEW YEAR* INTO *HIGH GEAR*!! You can visit my website for much more details. Just log on to http://www.valentine1.juiceplus.com/ and click the "ABOUT US" link. Then click the "Library" link and watch the videos.

Also; Dr Nalani has created her "Health and Happiness Network" right here on Facebook, but it's a "secret" Network open only to those invited. There she presents a variety a VERY informative sessions on Health and Wellness virtually every day, and it"s NOT to be missed. To us...it's not just about "selling a product"...it's about PROMOTING HEALTH! We believe in teaching the value and procedural protocols of optimal health, and how best to achieve and support it by adding JUICE PLUS+.

To join; please "Private Message" Nalani Valentine, leave your email address. Say you are interested in joining her "Health and Happiness Network". Facebook will send the invitation to your email address. And if after you become a member of our "Juice Plus+ Family" and feel inspired to help us promote health as a Distributor, that opportunity is also there for you to forward the good word, AND prosper as well. How beautiful is that...??!

Well; that's it beloved Family. Thanks for taking the time to "labor through my "long-winded" post. My Love, Light and Affirmation that you achieve and experience the JOY and BLISS that this season is purported to represent. And I know one way you can insure this.

Add Juice Plus+ to your gift list...and see if you don't find yourself beaming with a consistently beautiful smile like the one you see shining from my precious Grandson...that beautiful kind of smile that comes from a feeling only TRUE health and blissful contentment could bring...

Ankh, Udja, Seneb,
Dr. Valentine
800.847.1291

 
Die uitleg over waarom biologische certificatie in Amrika niet zaligmakend is deugt, daar kan ik geen kritiek op leveren. Verder is het bekend waar Valentine voor staat qua voedingswijze. Dit is geen reden om hem automatisch te diskwalificeren. Mike Adams, David Wolfe en Gary Null, bijvoorbeeld, houden er m.i. ook dubieuze zienswijzes op na qua voeding, maar ze hebben wel degelijk interessante dingen te melden. Er heeft ooit een debat plaatsgevonden tussen Phil Valentine en Sally Fallon, dat glansrijk is gewonnen door Sally. Een verslag heb ik hier al eerder gepost, maar voor wie het gemist heeft:

https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/38#post-102753

Mike

 
Weet ik wel, maar die juice plus+ is geen zuivere koffie. Natuurlijk is het geen reden om hem te diskwalificeren, dat zeg ik ook niet. Ik vind het alleen raar. Als iemand herbalife aan prijst vind ik dat ook raar. En biocertificatie is nergens ter wereld zaligmakend...

 
Simon, alles is een samenloop van omstandigheden, dat is een enorme dooddoener. Zo werkt creatie als de neutrale, objectieve kracht die het is en dit kan zowel goed als fout uitwerken.

Hey Mike,
Creatie is een levenscheppende samenloop van omstandigheden of dat in dit gesprek een dooddoener is en of het voor alles wat creatie is, een neutrale, objectieve kracht is, die zowel goed als slecht uit kan pakken, heb ik m’n twijfels bij maar dat laat ik voor nu even in het midden.

Creatie van de mens, in de basis is de menselijke blauwdruk niet neutraal en objectief, een gezond mens ziet het leven als een positieve ervaring waar subjectieve gemoedstoestanden als dankbaarheid, verwondering en andere levenslust de boventoon voeren.

Dit is iets wat ik zelf zo ervaar bij optimale gezondheid en daarnaast door jou meerdere malen is bevestigd. Bijvoorbeeld in onderstaande quote

Wij hebben receptoren voor alkaloiden in ons lichaam en cannabis is een alkaloide. De reden hiervoor is heel simpel: onze natuurlijke staat is om voortdurend gelukzalig te zijn, high dus. Maar dan wel op basis van onze eigen chemicalien en niet opgewekt door externe drugs. Ik ken genoeg fervente cannabis-rokers en je kunt echt niets met ze beginnen, want ze zijn voortdurend suf en passief.
Mike
9 maanden geleden geplaatst #

In de topic over de zuur-basetheorie maak je wat mij betreft zeer terecht gehakt van de voedingswijze die deze lui voorschrijven om verzuring tegen te gaan en alkalisch worden te bewerkstelligen.
Maar dat een gezond mens een zoete (alkalische) verschijning is, met stralend gezicht, blos op de wangen, mooie lach en door jou al eerder genoemd, door de zon verkregen aantrekkelijke tint. Dat zie je maar al te goed wanneer je deze naast de verzuurde mens met al zijn lichamelijke kenmerken en gemoedstoestanden zet.

Dat jij slechte daden van deze verzuurde, hoofdzakelijk blanke mensen neer zet, daarvan twijfel ik zelden of het wel daadwerkelijk klopt of niet. Dat is het punt ook niet. Het punt is dat blank en verzuring vaak samen gaan, maar dat het geen garantie is dat gezondheid en gelukzaligheid onmogelijk worden gemaakt door het hebben van een blanke huid.

 
Er is ook geen garantie voor gezondheid en gelukzaligheid door het hebben van een donkere huid. Weston Price constateerde dat er geen enkele garantie was, voor geen enkel mens, op dit geboorterecht. We hebben te maken met een neutrale creatiekracht, die ons vrije wil heeft gegeven, eveneens neutraal. Op basis van de keuzes die WIJ maken krijgen we datgene terug wat WIJ het universum in sturen qua intentie, de zogeheten 'law of attraction'. What goes up must come down, what comes around goes around, men oogst wat men zaait. De spreekwoorden getuigen van het feit dat wij dit altijd al hebben geweten. Je kunt niets of niemand anders de schuld geven, behalve jezelf. Het gaat om 100% verantwoordelijkheid nemen voor je geluk en je gezondheid.

Mike

 
Simon,

Ook het zuur-baeenevenwicht is neutraal. Ik bespeur bij jou nog een houding van: zuren = fout, basen = goed. Het lichaam weet exact hoe het bij moet sturen richting zuren of basen, op basis van wat er nodig is, maar alleen als je volledige en volwaardige voeding eet. Er bestaat acidose (verzuring), maar ook alkalose (verkalking). De balans kan dus zowel de ene kant als de andere te ver uitslaan, dat noem ik een neutrale kracht!

Mike

 
Veel mensen leggen zich bij kansloze situaties neer door te geloven dat ze zo geboren zijn, totaal gebrek aan besef van keuze. Ik vind niet dat je deze mensen gebrek aan bewustzijn kan verwijten of ze daar verantwoordelijk voor moet houden.

Rode lippenstift, zoete parfum, waarom wordt dit aantrekkelijk gevonden, omdat een verzuurd mens lelijk is.

Maar dit is weer een heel nieuw verhaal en ik ben het lezen en typen eigenlijk wel helemaal zat voor vandaag.

 
Maar dit is weer een heel nieuw verhaal en ik ben het lezen en typen eigenlijk wel helemaal zat voor vandaag.

Kan aan mij liggen hoor, maar is het dan misschien een goed idee te wachten tot, weetikveel, morgen met posten?

 
Sorry my bad, ik word sowieso een tikje roekeloos bij volle maan en ik heb vanmiddag een rauwe bijnier gegeten ben er helemaal hyper van.

Dit:
Er is ook geen garantie voor gezondheid en gelukzaligheid door het hebben van een donkere huid. Weston Price constateerde dat er geen enkele garantie was, voor geen enkel mens, op dit geboorterecht. We hebben te maken met een neutrale creatiekracht, die ons vrije wil heeft gegeven, eveneens neutraal. Op basis van de keuzes die WIJ maken krijgen we datgene terug wat WIJ het universum in sturen qua intentie, de zogeheten 'law of attraction'. What goes up must come down, what comes around goes around, men oogst wat men zaait. De spreekwoorden getuigen van het feit dat wij dit altijd al hebben geweten. Je kunt niets of niemand anders de schuld geven, behalve jezelf. Het gaat om 100% verantwoordelijkheid nemen voor je geluk en je gezondheid.

Mike

Hoort hierbij:

Veel mensen leggen zich bij kansloze situaties neer door te geloven dat ze zo geboren zijn, totaal gebrek aan besef van keuze. Ik vind niet dat je deze mensen gebrek aan bewustzijn kan verwijten of ze daar verantwoordelijk voor moet houden.

Als je voor een dubbeltje geboren bent, wordt je nooit een kwartje.

En dit:
Simon,

Ook het zuur-baeenevenwicht is neutraal. Ik bespeur bij jou nog een houding van: zuren = fout, basen = goed. Het lichaam weet exact hoe het bij moet sturen richting zuren of basen, op basis van wat er nodig is, maar alleen als je volledige en volwaardige voeding eet. Er bestaat acidose (verzuring), maar ook alkalose (verkalking). De balans kan dus zowel de ene kant als de andere te ver uitslaan, dat noem ik een neutrale kracht!

Mike
Hoort hierbij:

Rode lippenstift, zoete parfum, waarom wordt dit aantrekkelijk gevonden, omdat een verzuurd mens lelijk is.

Als een mens gezond is ruikt je eigen zweet gewoon zoet, ph waarde is goed, parfum is er om de verzuring te verbloemen. Valse vruchtbaarheid voorwenden, lippenstift doet dat ook.

Optimale gezondheid heeft een ph waarde, ph balans verbeteren is wapf eten, leverreinigingen, zonlicht

Mensen met een ph balans die verzuurt is die zingen niet onder de douche.
Verzuurd mens heeft negatieve emoties, cynisch, sarcastisch, destructief.

Of ze nou blank of zwart zijn, kijk uit voor die mensen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.523
Berichten
531.901
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan