De relatie tussen mensen en varkens

Of de volle maan speelt jou sparten, of je bent altijd zo, maar ik kan geen touw vastknopen aan wat je zegt.

Mike

Soms zit je in zo'n positie dat je beter voor je zelf kan kiezen en mee kan werken. Maarzo ontzettend vaak?
Waarom zijn er zo weinig mensen die dan schijt daaraan hebben?
Ik heb ook wel eens een baas gehad die niet blij met mij was en oke ik geef direct toe dat het een tijdelijke baan was, maar ik dacht echt ja en ???? Misschien mag ik dat wel niet doen, maar als er geen officiële oetlul is die wel zijn werk doet, dan help ik gewoon een beetje :wink: .

Ik vind het bijzonder dat er zo ontzettend veel zaken zijn die onder pet gehouden worden of zijn. Een balloze maatschappij of juist niet en is dat juist het probleem :wink:
“Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding.”
― Betty White

De chip, dat was al te verwachten ' de toekomst' 8O

http://nos.nl/op3/artikel/2008022-mijn-900-wachtwoorden-staan-op-de-chip-in-m-n-hand.html

Eugenetica/sociaal darwinisme in Amerika - de Amerikaanse Minister van Gezondheid, Jonathan Gruber, schreef in 1997 dat het land 14 miljoen dollar aan bijstand is bespaard doordat abortus wettelijk mogelijk is gemaakt:

Mike

Dit vond ik heel sterk in het artikel over energetische DNA-overdracht d.m.v. seks:

This science puts a whole new meaning on sexual intercourse as a whole. It is a very sacred and spiritual act and should be completely regarded as such. A lot of people are misusing sex and have forgotten what it is meant for and how important and consecrated it really is. I know I can speak for many women because as a woman I know what this is like and have had experiences in the past with giving away sex somewhat freely because of insecurity or to please or impress a man without actually even realizing how irresponsible this was. Because at the time, it was just sex, and when you are completely disconnected from yourself, it doesn’t seem like it’s a big deal. Now being older and more connected to my spiritual self I realize that sex is not something that is meant to be thrown around and given out so freely, it is a sacred act that creates a bond between two people that love and care about each other. It is so important for us (humanity) to realize this. There is a lot of power and amazing potential within this act and it has the complete capability of connecting us with our true selves.

Mike

idd, en het zet die tantrische leer die je bij verschillende oude culturen terug vindt ook wel in een ander daglicht. Zoals mensen het nu geleerd wordt, is het een soort misbruik, een soort dumpplaats zoeken en daar mag de ontvanger dan de rest van zijn of haar leven mee verder 8O

Dit was voor mij de druppel, die Cosby deugt niet. Als je een vriendschap kunt onderhouden met een perverseling als Hugh Hefner, dan kun je nooit een goed mens zijn.

Zoals ik al eerder schreef: waar je mee omgaat, raak je mee besmet. Het komt echter ergens vandaan. Stefan Molyneux over Cosby's jeugd met een alcoholische vader en zijn verdere levensloop:

Mike

Eenvoudig te verklaren op basis van metafysica: vrouwen zijn de dragers van leven en dus ontvangend, mannen zijn de gevers van leven.

Mike

Het geldt wel voor mannen die seks hebben met mannen. Alleen is dat moeilijker na te gaan omdat het veel gemakkelijker is om vreemd mannelijk dna te zoeken in een vrouw dan in een man.

Ik heb heel lang geleden ook eens een boek gelezen, the sperm war, wat er over gaat dat een vrouw veel meer kans heeft zwanger te raken van die ene keer vreemdgaan, dan van heel vaak met haar eigen partner. Dat sperma weet dat het maar een kans heeft. Er is zoveel dat we helemaal niet weten.

Wel lullig, mocht de theorie kloppen, dat het niet voor mannen geldt.

Wat is de natuur weer vrouwonvriendelijk en niet politiek correct! :lol:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan