De relatie tussen mensen en varkens

Schei toch eens uit met die Gnosten! Interessant dat ze zich Eurocentrisch noemen, dat woord heb ik hier al vaker gebruikt in relatie tot de aanhangers van de gnostiek. Ze stellen dat Lucifer of Satan fictief is, maar Archonten en Sophie zijn dit niet? En waarom wordt Koning Arthur en de Heilige Graal er ineens bij gehaald? Wat is die Graal precies en waar is dat ding? Bestaat er wel zoiets? Deze lui zijn net zo knettergek als de psychopaten die ze willen bestrijden!

Mike

 
heeft dit nog wel iets met gnosten te maken? Het lijkt me eerder een dolgedraaide theekrans. Er is net een twee uur durend programma over op red ice geweest. Ik heb het niet gehoord maar wat ze hier mee willen bereiken...?

 
Ze baseren zich op zowel de gnostische als de Arthuriaanse traditie. Voor mij bewijzen ze dat die hele gnostische club 'one sandwich short of a picknick' is.

Mike

 
http://www.redicecreations.com/radio/2014/12/RIR-141226.php Ik heb net het eerste uur geluisterd, (nee ik kan het niet laten!) in het eerste half uur legt ie uit wat die graal is en wat ie er mee moet. Wat hij eigenlijk zegt is die lui die willen dat de mens op deze manier verder moet leven moeten weg, en alle middelen moeten daarvoor gebruikt worden. Ook magie, want dat is wat zij ook gebruiken. Ze doen niks als satanische rituelen en symbolen op ons los laten.

Thijs, heb jij het gehoord? wat vind jij er van?

 
Nou maar afwachten of de feiten boven tafel komen voordat deze man wat gaat mankeren of niet meer onder ons is. Het zou me namelijk niets verbazen als hij al op een 'hit list' staat :|

 
To put that into more Earthly terms, U.S. astronauts today travel no further into space than the distance between the San Fernando Valley and Fresno. The Apollo astronauts, on the other hand, traveled a distance equivalent to circumnavigating the planet around the equator nine-and-a-half times! And they did it with roughly the same amount of fuel that it now takes to make that 200 mile journey, which is why I want NASA to build my next car for me. I figure I’ll only have to fill up the tank once and it should last me for the rest of my life.


http://davesweb.cnchost.com/Apollo1.html heel vermakelijk stuk over de maanlanding. En ik heb gezocht, maar volgens mij hebben we het op dit forum nog niet gehad over de maanlanding! De kers op de aluhoedje-taart! ;-)

 
Om te voorkomen dat jongetjes verkrachters worden, moet hen op peuterleeftijd al seksuele voorlichting worden gegeven:

http://www.prisonplanet.com/california-activists-want-sexual-consent-taught-to-kindergartners.html

De feministen hebben zichzelf op de valreep voor het nieuwe jaar opnieuw overtroffen qua stupiditeit!

En wat te denken van Miley Cyrus, die het liefst altijd en overal naakt te willen zijn en dit ziet als een daad van 'girl power':

http://www.prisonplanet.com/miley-and-the-feminists-turn-nudity-into-a-political-movement.html

Mike

 
Iklustvet: een genot om te lezen, zeer vermakelijk en informatief.

Geweldig he? :lol:

"The thing is that, back in the frontier days, we didn’t need all that fancy technology and book-learnin’ to send Buzz and the boys to the Moon and back. Back then, we had that American can-do spirit and we just cowboyed up and MacGyvered those spaceships to the Moon. All we needed was an old Volkswagen engine, some duct tape and a roll of bailing wire. Throw a roll of butt-wipe and a little Tang on board and you were good to go."

"The 2005 report from NASA ends as follows: “But, who knows, perhaps one day astronauts on the Moon … will work safely.” Yes, and while we’re dreaming the impossible dream, let’s add a few more things to our wish list as well, like perhaps one day we’ll be able to listen to music on 8-track tape players, and talk to people on rotary dial telephones, and carry portable transistor radios, and use cameras that shoot pictures on special film that develops right before our eyes. Only time will tell, I suppose."

 
Voor mij staat al jaren vast dat het NASA-ruimteprogramma niet gebaseerd is op het de ruimte in schieten van een tinnen blik. Dat is allemaal show voor de grote massa. Het werkelijke ruimteprogramma is gebaseerd op veel geavanceerdere technologie en dient o.a. als doel om Tesla-technologie (HAARP) ook vanuit de ruimte af te kunnen vuren op de aarde. Daarnaast natuurlijke de vele satellieten om het waakzaam oog van Big Brother mogelijk te maken, zodat letterlijk iedere aardbewoner in de gaten kan worden gehouden. En wie weet wat er allemaal nog meer technologisch mogelijk is. Wellicht heeft men anti-zwaartekrachtvoertuigen en kan men door de ruimte versneld afreizen door wormholes.

Mike

 
David Duke over de prominente rol die joden hebben gespeeld in de wereldwijde slavenhandel:



Hoewel eenzijdig is deze kijk van Duke leerzaam, omdat hij in ieder geval aantoont hoe groot de joodse rol hierin is geweest. Dit doet denken aan wat Stefan Molyeneux hierover te vertellen heeft, behalve dan dat Molyneux ons weer eenzijdig inzicht verschaft in de islamitische slavenhandelaars:

https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/42#post-107774

Wat Molyneux en Duke gemeen hebben met elkaar is hun eurocentrische standpunt. Molyneux is atheist en neemt het niet noodzakelijk op voor christenen, maar David Duke is wel een Amerikaanse conservatieve christen en zuivert de christenen van elke blaam, het is allemaal de schuld van de joden. Molyneux geeft de moslims de schuld en doet ook zijn uiterste best om blanke Europeanen buiten elke vorm van schuld te houden.

Zowel Duke als Molyneux vegen alles onder het tapijt door de opmerking dat het toch maar mooi de Europeanen zijn geweest die de slavernij uiteindelijk hebben afgeschaft. Daarnaast stellen ze allebei dat slavernij, net als oorlog, bij de mens hoort en er ook in Afrika een lange traditie is van slavernij. Geen van beiden geeft enig bewijs voor deze stelling. Eurocentrisch ingestelde mensen moeten nu eenmaal wel Afrikanen gelijk stellen aan Europeanen, want dan zijn we tenminste allemaal even verrot en komen wij er het beste vanaf omdat wij toch maar mooi een eind hebben gemaakt aan de praktijk van slavernij.

Duke gaat zelfs zover dat hij een onderscheid maakt tussen joden en 'blanken'. Huh? Molyneux en Duke kunnen allebei niet om de historische feiten heen dat slavernij op grote schaal een Europees fenomeen is, maar volgens Molyneux waren de islamieten nog veel erger dan ons en volgens Duke waren het de joden en niet de 'blanken'. Interessant hoe beiden vanuit hun eurocentrisme de boodschap verkondigen dat het blanke, christelijke Europeanen zijn geweest die de beschaving hebben weten op te brengen om de slavernij af te schaffen, maar onder het tapijt vegen dat diezelfde blanke, christelijke Europeanen kennelijk de beschaving misten om allereerst niet aan slavernij te beginnen.

Desondanks geeft Molyneux interessante feiten over de islamistische rol in de slavernij, net zoals Duke interessante info verstrekt over de rol van joden in de slavernij. Slavernij heeft in blank Europa zijn hoogtepunt gekend. Dat joden tot de meest wrede en sluwe blanken behoren en dat moslims ook geen lieverdjes zijn geweest mag duidelijk zijn. Plaats de filmpjes van Molyneux en Duke dan ook in een breder perspectief dan dat zij je voorschotelen. Denk alleen al aan de Inquisitie en je weet hoe gruwelijk Europese christenen te werk zijn gegaan.

Mike

 
Een baby in Amerika sterft de hongerdood axchterin een auto, terwijl de ouders zich volproppen in een restaurant:

http://endoftheamericandream.com/archives/metaphor-for-america-starving-4-pound-baby-dies-in-car-while-parents-eat-at-golden-corral

Inside the Golden Corral, her parents had access to an endless buffet. But they didn’t even bring Betsey inside with them. She sat outside strapped in her car seat as she died from starvation.

Geen woorden voor, zoveel egoisme. Sommige mensen zijn het niet waard om kinderen te krijgen.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.523
Berichten
531.911
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan