De relatie tussen mensen en varkens

Hierdoor rijst de vraag of de concentratiekampen nu werkkampen waren of vernietigingskampen. Uit alle bewijs blijkt: allebei. Er zijn wel degelijk gaskamers geweest, alleen hebben deze onmogelijk joden kunnen vergassen op de schaal die ons is verteld.
Ik denk inmiddels dat het werkkampen zijn geweest. Nog steeds gruwelijk allemaal maar ik houd er niet van als er tegen mij gelogen wordt. En er zijn natuurlijk wel degelijk miljoenen joden gestorven in de oorlog maar volgens mij niet aan gas maar aan tyfus, uitputting in de concentratiekampen, doodgeschoten of gemarteld door nazi's enz.
Mensen vergassen op die enorme schaal met de middelen die ze hadden in Auschwitz is niet uitvoerbaar. Ze hebben dan ook stilletjes het officiële aantal mensen dat vergast is in Auschwitz verlaagd van 4 naar 1,5 miljoen om de cijfers iets meer geloofwaardig te maken. Geloofwaardig in de zin van is het logistiek mogelijk om zoveel mensen in die periode te vermoorden met gas.
Vraag 100 mensen waar en waardoor Anne Frank is overleden en dan zegt 99% waarschijnlijk 'vergast in Auschwitz' terwijl het vaststaat dat ze is overleden in Bergen-belsen aan de tyfus. Nogmaals niet minder gruwelijk of erg maar waarom moet hier zo vreemd mee omgegaan worden.
Nog vreemder in dit verband vind ik haar vader Otto Frank.
Hij kwam na de oorlog terug uit Auschwitz. Vond ik altijd al een vreemd verhaal, ik dacht dat Auschwitz een vernietigingskamp was?
Nu lees ik dat hij geluk had want toen de Russen kwamen zat hij in de ziekenboeg in Auschwitz. Een ziekenboeg in een vernietigingskamp? WTF?
Maar dat doet niets af aan het feit dat het verschrikkelijk was en dat de nazi's miljoenen joden hebben vermoord net zoals miljoenen andere totaal onschuldige niet joodse mensen.
Om dan nog maar te zwijgen over het feit dat de geallieerden ook hier en daar een flinke holocaust op touw hebben gezet waarvoor nooit iemand is veroordeeld.

 
Het waren voornamelijk werkkampen en de meeste mensen zijn gestorven aan ziekte en ondervoeding en je letterlijk doodwerken. Maar er zijn zeer zeker ook vergassingen geweest. Die oorspronkelijke selectie nadat men uit de trein aankwam leidde wel degelijk tot vergassing van diegenen die als 'niet bruikbaar' werden beschouwd voor slavenarbeid in de kampen. hiervoor is ook wel degelijk Zyklon B gebruikt (geproduceerd door IG Farben) als 'ontluizingsmiddel'. Ook werden gevangenen doodgeslagen of -geschopt, doodgeschoten en opgehangen.

Je hebt gelijk dat dit op veel kleinere schaal is gebeurd dan ons wordt verteld. Je hebt ook gelijk dat er ziekenboegen waren, dus er werd wel degelijk voor de slaven gezorgd. Het Rode Kruis is daar toegelaten en hier is ook documentatie van. Obama en Bush laten tot op de dag van vandaag het Rode Kruis niet toe in Guantanamo Bay!

Mike

 
Die oorspronkelijke selectie nadat men uit de trein aankwam leidde wel degelijk tot vergassing van diegenen die als 'niet bruikbaar' werden beschouwd voor slavenarbeid in de kampen. hiervoor is ook wel degelijk Zyklon B gebruikt (geproduceerd door IG Farben) als 'ontluizingsmiddel'
Dat is ook goed mogelijk. Duidelijk is wel dat wij hier ook weer een klein deel van de waarheid zijn verteld tegelijk met een heleboel leugens, om een bepaalde agenda door te drukken.

 
Wat gebeurt er binnen de muren van een nonnenklooster. Wat dacht je van dit:

Sister Charlotte, a former Roman Catholic nun, spent over 22 years in a cloistered convent, hidden away from public scrutiny. She delivers a shocking and gripping testimony of abuse, torture, pedophilia, and even murder, which she says was a daily part of convent life. She disappeared about 2 years after giving this interview.

http://beforeitsnews.com/alternative/2014/08/shocking-testimony-of-sister-charlotte-former-roman-catholic-nun-3006810.html

God is liefde.

Mike

 
Dat is ook goed mogelijk. Duidelijk is wel dat wij hier ook weer een klein deel van de waarheid zijn verteld tegelijk met een heleboel leugens, om een bepaalde agenda door te drukken.

Absoluut. Zo denk ik wel dat de gebitten van dode joden ook daadwerkelijk zijn ontdaan van gouden tanden en vullingen. Ook ben ik van mening dat de lampenkappen van mensenhuid echt zijn gemaakt. Bedenk dat je hier te maken hebt met een satanische bende die werkelijk voor nites terugdeinst. Als ze Mengele en zijn mannen hun gang hebben laten gaan met gruwelijke experimenten op levende mensen, zowel fysieke als psychologische experimenten, dan zijn alle menselijke grenzen zoek.

Mike

 
De goede verstandhouding tussen Bill Clinton en de pedofiel Epstein komt alsmaar meer aan het licht:

http://m.weeklystandard.com/blogs/clinton-foundation-accepted-25000-known-pedophile_823330.html

Mike

 
Absoluut. Zo denk ik wel dat de gebitten van dode joden ook daadwerkelijk zijn ontdaan van gouden tanden en vullingen. Ook ben ik van mening dat de lampenkappen van mensenhuid echt zijn gemaakt. Bedenk dat je hier te maken hebt met een satanische bende die werkelijk voor nites terugdeinst. Als ze Mengele en zijn mannen hun gang hebben laten gaan met gruwelijke experimenten op levende mensen, zowel fysieke als psychologische experimenten, dan zijn alle menselijke grenzen zoek.
En ik heb zo'n zeer donkerbruin vermoeden dat grote rijkdom en grote macht maar al te snel dit soort dingen in een mens naar boven laat komen, misschien een enkeling uitgezonderd?

 
En ik heb zo'n zeer donkerbruin vermoeden dat grote rijkdom en grote macht maar al te snel dit soort dingen in een mens naar boven laat komen, misschien een enkeling uitgezonderd
Dat wordt vaak gezegd inderdaad maar ga eens bij jezelf na of dat ook echt zo is.
Zou jij dat doen als je zoveel geld en macht zou hebben?
Ik weet zeker dat ik dat niet zou doen. Waarom zou ik? Dus nu op dit moment heb ik geen cent en wil ik graag mensen helpen maar op het moment dat ik wel geld en macht zou krijgen verander ik in iemand die zich graag aansluit bij een satanische bende psychopaten die het liefst zoveel mogelijk lijden veroorzaakt bij zijn medemensen?
Geloof ik niets van.

 
maar op het moment dat ik wel geld en macht zou krijgen verander ik in iemand

Nee, zo werkt dat niet, als jij geld en macht krijgt blijf je dezelfde. Maar je hoeft je daar niet druk om te maken, je zult nooit geld en macht hebben. Net zo min als ik of Gerard of wie dan ook hier. Mensen als Tony Robbins verdienen sloten geld met andere mensen te leren hoe ze ook succesvol en rijk kunnen worden, maar ze komen altijd met dezelfde grote voorbeelden. Bill Gates, Richard Branson, Steve Jobs etc etc. Moet ik me daaraan optrekken? moet dat mij inspireren? Als je macht wil heb je buitensporig veel geld nodig en om daar aan te komen zul je je ziel moeten verkopen. Dat selecteert lekker uit daar aan de top.

 
Ik heb het zo vaak zien gebeuren dat idealen verzanden in geld en macht. Greenpeace: acht wat zielig, zeehondjes en walvisjes redden, prima.Maar dan jaren later:directeur, Mercedessen, vliegtuigen, ja grote organisatie, maar ze doen wat: gloeilampen zijn uit den boze, kwikdamp gevilde spaarlampen zijn goed! Apple begon met veel betere computers te maken die veel gebruiksvriendlijker waren. Apparaat en besturingssysteem waren op elkaar afgestemd, degelijk machines. En u is Apple groot geworden, worden de producten in China, deels door kinderen, gemaakt en is de jeugd verslaafd aan iDingen met bijbehorende EM straling. Grote bedrijven bestoken elkaar met gerechtelijke procedures over patenten.
Wim Kok, groot geworden door voor de arbeider op te komen kan zich niet eens meer als mens gedragen als hij, jaren later en geheel ingebed in het rijke leventje, aangesproken wordt door een Jan de Arbeider die hem op vakantie vriendelijk groet.
Een mooi oud gezegde: Als niets komt tot iets, kent iets zich zelve niet.

 
http://everydayfeminism.com/2014/12/animal-rights-feminist-issue/ waarom dierenrechten ook feministisch zijn. Het kan altijd nog gekker, zo blijkt.

 
Gerard, je gaat uit van de gelijkschakeling: geld = macht = macht corrumpeert. Alsof dat een vanzelfsprekendheid is. Hoe verklaar je het volgende citaat uit het boek van Price:

De mensen die deze tempel oprichtten, leefden in goede orde en gezondheid onder het meest succesvolle communisme dat de wereld ooit heeft gekend.
Hun land was opgedeeld in drie gedeeltes: één deel voor de Incaheerser, één deel voor de zon en één voor de mensen, waarvan zeventig vierkante meter voor elke jongen en vijfendertig voor ieder meisje.
Het vee en gereedschap werden op soortgelijke wijze verdeeld en het land werd omgeploegd, ingezaaid en geoogst volgens een strikte rotatiemethode.
Allereerst werden de velden van de zon gecultiveerd en daarna het land van de ouderen, zieken, weduwen en wezen. Daarna het land van de rest van de mensen, waarbij buren elkaar hielpen. Tenslotte het land van de Incaheerser, met lof- en vreugdeliederen, omdat men de koning diende.
Elke levende ziel kreeg zijn taken toebedeeld aan de hand van zijn lichamelijke en geestelijke vermogen. Er werd gezorgd dat hij niet overwerkt raakte, maar ook dat hij niet lui werd, en hij kreeg verzorging bij ziekte en ouderdom.
Kinderen werden op vijfjarige leeftijd eigendom van de regering en opgeleid tot het vak waaraan de meeste behoefte bestond. Er bestond geen honger, geen misdaad in het gehele koninkrijk.
De Incaheerser verkreeg zijn koninklijke heerschappij over de volgzame, vlijtige en tevreden bevolking niet slechts op basis van zijn koninklijk bloed, maar ook door zijn wijsheid in het verlenen van zorg voor en begeleiding van zijn onderdanen, zijn moed in de strijd en zijn leiderschap binnen zijn rijk.
Hoewel hij zijn onderdanen tot voorbeeld diende door elke wet na te volgen die hij uitvaardigde (wat een geweldig idee voor onze moderne politici!) leefde hij, geheel naar zijn stand, in luxe.

Zoals je leest is zelfs een westerse democratie niet zaligmakend en blijken er in het verleden wel degelijk ook goede koningshuizen te zijn geweest. Wat ik hier lees is waar leiderschap, waarbij je altijd het goede voorbeeld geeft. Goed voorbeeld doet goed volgen, nietwaar? Wat is het verschil met de voorbeelden die jij allemaal noemt? Ze zijn allemaal blank! Macht corrumpeert, maar alleen als er al iets corrupts in je zit. En wat heb ik hier veelvuldig beschrijven als DE pathologie van blanken? Denken in termen van superieur en inferieur, macht en onmacht, meester en slaaf. Zet zo iemand aan de top en het gaat inderdaad fout!

Er is dus niets mis met jouw voorbeelden, maar je kunt deze niet als een blauwdruk leggen op volkeren die veel ouder (en wijzer) waren. Wij als jongste telg van de menselijke familie zijn spirituele pubers met een God-complex. Een ander treffend voorbeeld komt van deze tekst, die ik nog nader ga bespreken:

Historically, allegations of cannibalism and paganism were used by the colonial powers to justify their slavery, ritual abuse and mass genocide of indigenous peoples when the reality was quite the opposite. Europeans often introduced these practices which were previously unknown [the Mayans being an obvious example]. I’m not saying that no one ever practised these things but never on the scale of Europeans.

I rest my case. Wij moeten echter de illusie hoog houden dat alle volkeren voor ons even verrot waren als wij. Hierdoor beschuldigen wij hen van juist die verdorven praktijken waar wij ons aan schuldig hebben gemaakt, waarbij wij deze verdorven 'wilden' wel eens beschaving zouden bijbrengen. Dit gebeurt vandaag de dag nog steeds, we hebben geen moer geleerd van de geschiedenis, omdat onze geschiedenis pure propaganda is. Dit bepaalt ook je wereldbeeld en zo kom je op onware ideeen als dat kannibalisme, sodomie en kinderen offeren altijd bij de mens heeft gehoord en dat ieder persoon met macht automatisch een klootzak wordt. Think again!

Mike

 
Om te redden wat er te redden valt speelt Hillary Clinton de getergde, verraden echtgenote, zodat ze nog een kans maakt op het presidentschap volgend jaar:

http://investmentwatchblog.com/hillary-furious-over-bills-part-in-latest-sex-scandal-and-clinton-foundation-ceo-steps-down/

Mike

 
George Carlin over politiek correct taalgebruik, waardoor niets meer ergens over gaat:



Briljant! 8)

Hier in Nederland kunnen we er ook wat van: hebben jullie al die spots op TV gezien over 'collega's met karakter'?

http://collegasmetkarakter.nl/

Dus wij krijgen steeds meer lui met persoonlijkheidsstoornissen en dat is langzamerhand de norm aan het worden. Om nog iets van een economie en arbeidsmarkt in stand te houden moeten we nu al voorbereid worden op deze opmars van mensen met ondervoede hersenen. In 1 spotje gaat het over een 'collega met karakter' die af en toe 'gewoon kwaad' wordt, maar verder een doodgoeie kerel is. Als-ie kwaad is loopt-ie weg om af te koelen en komt daarna terug en gaat weer aan het werk. Ik zou zo'n gast op de keien schoppen als het mijn bedrijf was!

Mike

 
Inderdaad goed stuk van George Carlin! Ik kende de man nog niet.

Om nog iets van een economie en arbeidsmarkt in stand te houden moeten we nu al voorbereid worden op deze opmars van mensen met ondervoede hersenen.

Deels met je eens, maar helaas hebben sommigen door lichamelijke of emotionele trauma's zulke persoonlijkheidsstoornissen ontwikkeld. Niet per sé alleen door slechte voeding. Zij blijven in rondjes lopen en kunnen geen baan behouden en relaties zijn ook moeilijk. Dan moet je net iemand tegenkomen die je op het pad van goede voeding zet en weghoudt van chemische symptoombestrijding (of steeds meer beperken in ieder geval) en andere stress.

 
Aan de ene kant hebben we die politieke correctheid, aan de andere kant zie ik de laatste tijd commercials voorbij komen die mensen aanzetten tot vreemd gaan in hun huwelijk:

http://www.secondlove.nl/

Toe maar, maak dat huwelijk maar kapot, omdat je 'spanning' zoekt! In zekere zin is ook dit politiek correct, lees maar eens wat 'Charlie' schrijft:

http://www.secondlove.nl/page.php?page=historie

Ooit heb ik enorm baat gehad bij een kortstondige verhouding.

Ik was en ben nog steeds getrouwd en absoluut niet van plan mijn huwelijk op te geven maar mijn huwelijk is nu beter dan voorheen.
Reden is dat ik niet uit alle macht heb getracht mijn verlangens geweld aan te doen.
Ik stond mijzelf toe iets te ondervinden wat ik hard nodig had.

Vanaf die tijd heb ik allerlei onderzoeken gelezen en bij vrienden nagevraagd, omdat ik zo benieuwd was of dat voor anderen ook zou gelden.

Wist je dat 40 procent van de vrouwen wel eens vreemd gaat, en 60 procent van de mannen? Waarom dat zo is, weet jijzelf het beste, anders was je niet op mijn site terechtgekomen.
Het is een behoefte die heel veel mensen hebben, maar vaak voor een korte periode.

Alleen pakken ze het vaak verkeerd aan door verhoudingen aan te gaan met mensen uit de werk- of vriendenkring.
Niet zo handig want daardoor strandt 35 procent van de huwelijken. En dat is nu precies wat je niet wilt.

Daarom ben ik deze site begonnen.
Het voorziet in een grote vraag, omdat je heel goed weet dat je met vuur kan spelen, maar alleen als je erg voorzichtig bent.

Je suis Charlie? Dacht 't nie! De illusie van kortstondig vreemd gaan om je huwelijk te verbeteren? Omdat je het nodig had? En natuurlijk is daar Bilove:

http://www.bilove.nl/index.php?affid=2549

60 procent vrouwen is Biseksueel

De meerderheid van alle vrouwen voelt zich seksueel aangetrokken tot andere vrouwen.
De aantrekkingskracht tussen vrouwen neemt met leeftijd alleen maar toe. Tot die conclusie komt een groep onderzoekers van de universiteit van Boise (Verenigde Staten) na onderzoek onder 484 vrouwen.

Ruim veertig procent van de vrouwen in het onderzoek had wel eens met een andere vrouw gezoend, de helft had seksuele fantasieën over andere vrouwen.

De onderzoekers verklaren de biseksualiteit van vrouwen door de ‘natuurlijke’ affectie die vrouwen voor elkaar voelen. Vriendinnen zijn vaak heel close en hebben - in tegenstelling tot mannen - de neiging om dicht tegen elkaar aan te kruipen tijdens logeerpartijen of een avondje op de bank.(faqt.nl)

Wie is die Charlie?

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.523
Berichten
531.989
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan