De relatie tussen mensen en varkens

Ik heb een mooie documentaire gevonden op Youtube; Whited Out.
De titel suggereert het uiteraard al, maar dit gaat dus over de vervalsing van de geschiedenis door het nobele blanke ras. Ik denk, zeker met het oog op de lezing door Mike in het najaar, dat dit een hele goede inleiding is. Ook vrij laagdrempelig door herhaling hier en daar en de wijze van presenteren. Minpuntje is dat het af en toe wat rommelig is.

Deel 1:
MEDIA]


Deel 2 en 3 zijn daar ook te vinden.
 
Inmiddels heb ik het eerste deel gezien en het is mij evident dat dit echt een goede serie is. Af en toe behoorlijk confronterend voor ons pathologische ras. Het rommelige valt uiteindelijk best mee en ik denk dat dit voor iemand als Godgeschenk ook goed te volgen is. Helaas geen ondertitelingen, maar je komt een heel eind denk ik. Ik hoop dat de volgende twee delen net zo goed zijn.

Opmerkelijke ontdekking: Gator bait geeft toch echt wel aan hoe ziek we zijn; om alligators te vangen werden in de tijd van de slavernij zwarte baby's gejat van hun moeder om, letterlijk, als aas te dienen.

Ik snap de passie van vele zwarte mensen die weten hoe het zit wel. In deze serie overigens is er sprake van ingehouden passie, waar ik zeer veel waardering voor heb.

Echt een aanrader!
 
afgelopen weekend dronken we ergens iets op een terras en daar liep een jong gezin met getinte huid (en de moeder met hoofddoek, weet even niet wie dat allemaal draagt) met 3 kindjes, de jongste in de buggy was zeer opvallend, hele bleke/blanke huid, spierwit haar, wimpers en wenkbrouwen en lila-achtige ogen, een albino dus (tussen rood en blauw in), heel apart om dat zo in levende lijve te zien.
 
Ik ben nu de laatste dagen bezig met dit topic, maar misschien bekijk ik deze video wel eerst.
Het blöde is dat ik steeds om 21:00 uur thuis ben en dan nog koken moet en dan ben ik kapot. Ik krijg dan niet veel meer gelezen. Maar goed, volgende week heb ik vroege dienst, dan lukt me dat weer veel beter.
 
Ik heb nu een klein half uurtje van deze docu gezien. Tot nu toe niets nieuws voor mij, maar zeker een uitstekend begin voor Godsgeschenk en anderen die hier net pas in zijn gedoken!

Mike
 
Levendige handel in kinderen via de Amerikaanse 'kinderbescherming'!

http://healthimpactnews.com/2015/child-sex-trafficking-through-child-protection-services-exposed-kidnapping-children-for-sex/

Mike
 
Ja, die had ik gezien!
Mooie 'rant' van Watson :-]

Overigens heb ik deel twee van Whited Out ook gezien. Goed om te zien wanneer je je als blanke superieur voelt, want eigenlijk wordt je dan 2,5 uur lang een spiegel voorgehouden die je wellicht liever vermijdt. Voor de rest eigenlijk niet zo interessant. Op naar deel drie!
 
Ik post het hier maar, want dit is wat mij betreft absoluut een symptoom van de pathologie van de blanke:

Walter Palmer, tandarts uit Minnesota, heeft een 'tamme' leeuw gedood nadat hij deze uit het reservaat heeft gelokt met de hulp van Theo Bronkhorst.

Laten we duidelijk zijn: jagen an sich is niet zoveel mis mee, maar dan eet je het dier op. En dan hebben we het over ganzen, eenden, wellicht een antilope. Maar een leeuw?! En de klootzak heeft ook nog een witte neushoorn doodgeschoten. Dit soort untermenschen... Echt. Wat mij betreft gaan we op hem jagen.

http://nos.nl/op3/artikel/2049338-jager-van-cecil-is-een-amerikaanse-tandarts.html
 
Ik heb deel 1 bekeken van Whited Out. Er is 1 ding wat ik niet kan volgen:

Zwarte Afrikanen zijn de ware afstammelingen van Jacob, later Israel genoemd. Toen het Romeinse rijk viel werden zij tot slaven gemaakt en zij die wisten te ontsnappen vluchtten terug naar Afrika, waar ze later alsnog tot slaven verwerden door toedoen van de Europeanen en islamieten uit het midden-oosten. Zo ontstond er een exodus en raakten ze overal ter wereld verspreid, iets wat de zichzelf 'joods' noemende Ashkenazi's/Khazaren (Edomieten) nooit is overkomen.

Dit lot dat de zwarte Israelieten (afstammelingen van de broer van Esau, Jacob) overkwam zouden zij over zichzelf hebben afgeroepen, omdat zij zich niet zouden hebben gehouden aan Gods wetten. Wat hebben ze dan precies verkeerd gedaan om zo'n vreselijk lot te treffen? En is God werkelijk zo wraakzuchtig dat Hij dit zou doen omdat zijn favoriete volk Hem teleurgesteld heeft? Als de Europese vertalers van de Bijbel de naam van God (Yah) geschrapt hebben uit de Heilige Schrift, is het dan ook niet plausibel dat ze deze wraakactie van God jegens de zwarte Israelieten erin geschreven hebben? Dat deze 'voorspelling' vervolgens waarheid is geworden is dan logisch, want ze hebben immers aangekondigd wat ze van plan waren: de Israelieten opsporen in Afrika, hen tot slaven maken en structureel hun culturele en religieuze identiteit uitwissen.

Ik vind nergens ook maar enige aanwijzing dat deze Afrikanen God niet zouden hebben gehoorzaamd, dat is toch echt onze specialiteit (Edomieten/Kanaanieten). Het lijkt mij dat God Zijn frustratie heeft gebotvierd op de verkeerde partij!

Mike
 
Ik ben blij dat jij dat ook oppikte, want dat is iets wat ik maar moeilijk kan accepteren. Nou mis ik de hiervoor benodigde bijbelkennis, maar het moge duidelijk zijn dat de God uit het Oude Testament nogal 'menselijk' is (jaloers, sterker nog, afgunstig, wreed, moordzuchtig etc.). En een dergelijke vloek over jezelf afroepen zou inderdaad moeten betekenen dat de Israelieten ergens flink de mist in zijn gegaan.

Ze zouden het 'covenant' geschonden hebben. Lijkt me dat we het daar ergens moeten zoeken; de Ark of the Covenant.

Edit: of ook hier is sprake van versluiering in de bijbel zelf, zoals je terecht opmerkt. Lastig, zo'n boek met waarheden, halve waarheden en leugens.
 
Ik kan de video goed begrijpen. Bedankt dat jullie het nog over mij hadden en dat ik dit wel zou kunnen begrijpen. Ik stop er nu mee, maar ga morgen verder. Ik houd ook nog even de opmerkingen van hierboven in gedachten.

Dorothé
 
Trouwens, Mike, deel drie kun je ook wel laten varen hoor. Zal alleen maar herhaling zijn voor jou want dat was het ook voor mij. Bovendien lange verhalingen over misdaden uit naam van het christendom e.d.; das een beetje preaching to the choir.
 
Planned Parenthood, het eugeneticabolwerk opgezet door Margaret Sanger dat overal in Amerika abortusklinieken heeft opgezet, handelt clandestien in menselijke lichaamsdelen:




ZDpzTRk.jpg


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.265
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan